جهت تامین پایدار آب تهران انجام میشود؛

استفاده از خط دوم انتقال آب از سدماملو به تصفیه خانه هفتم

۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۴:۰۹:۴۵
کد خبر: ۸۹۳۸۱۶
استفاده از خط دوم انتقال آب از سدماملو به تصفیه خانه هفتم
مدیر امور نظارت بر بهره برداری و نگهداری سد ماملو گفت: به منظور تعمیرات و بازدید های دوره ای استفاده از خط دوم انتقال آب از سدماملو به تصفیه خانه هفتم تهران جهت تامین پایدارآب انجام شد.

به گزارش برنا از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "مهدی ترابیان" با بیان این مطلب اظهار کرد: سامانه تامین و انتقال آب به تصفیه خانه هفتم تهران، دارای دو خط 1600 میلی متری می باشد که تا امروز تامین و انتقال آب به مقدار 1.5 متر مکعب بر ثانیه از طریق خط اول صورت می پذیرفت.

وی با بیان اینکه تلاش بر این بود تا در حین تعمیرات شیرآلات و بازدید های دوره ای در تامین آب شرب و مطمئن شهروندان وقفه ای صورت نگیرد، افزود: با هماهنگی دفتر بهره برداری و نگهداری تاسیسات آبی و برقآبی شرکت با مرکز هماهنگی و کنترل آب تهران (تله متری) و نیز تصفیه خانه هفتم در جهت تامین و انتقال آب مطمئن و با کیفیت و همچنین انجام بازدیدهای دوره ای انتقال آب از خط اول به دوم انجام گرفت.

وی در پایان با بیان اینکه اجرای این کار با هماهنگی اکیپ تعمیرات شرکت آب و فاضلاب و با رعایت نکات فنی، بازدید از اتصالات و تجهیزات خط، تخلیه هوا، نشانگرهای فشار تعبیه شده در طول خط صورت پذیرفت، خاطر نشان کرد: با اجرای این عملیات در حال حاضر  حدود 3 متر مکعب بر ثانیه آب مورد نیاز تصفیه خانه جهت شرب تهران و شهرهای اقماری شرق تهران تامین می گردد.

نظر شما