لباس پر طرفدار دخترانه را بشناسید

۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۲:۱۱:۴۹
کد خبر: ۸۹۴۶۶۰
لباس پر طرفدار دخترانه را بشناسید
تونیک نخی یک لباس بلند تابستانه است که معمولا تا بالای زانو را می‌پوشاند و بین خانم‌ها، خصوصا دختران جوان از محبوبیت خاصی برخورداراست.

به گزارش گروه اقتصادی برنا، از مدل‌های پرطرفدار تونیک نخی دخترانه می‌توان به تونیک نخی گل‌دار، تونیک نخی اسپرت، تونیک جین، تونیک نخی هندی یا سنتی و تونیک نخی چهارخانه اشاره کرد.

اگر می‌خواهید در مهمانی‌های غیر رسمی و دوستانه یک استایل شیک و کژوال داشته باشید یا یک لباس پوشیده به تن کنید، علاوه بر شومیز زنانه، تونیک اسپرت نخی می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد. در فصل‌های گرم بهتر است لباس‌های نخی یا کتان استفاده کنید تا گرمای کمتری را احساس کنید. همچنین بیشتر تونیک‌های تابستانه در تن آزاد هستند و شما می‌توانید با پوشیدن تونیک اسپرت یک استایل کژوال یا غیر رسمی در مهمانی‌هایتان داشته باشید.

تونیک آستین کوتاه دخترانه

هر گاه اسم تونیک آستین کوتاه به گوشمان می‌رسد، به یاد روزهای گرم تابستان می‌افتیم، با این حال برخی از خانم‌ها حتی در فصل‌های خنک نیز تونیک آستین کوتاه به تن می‌کنند. معمولا تونیک اسپرت نخی وزن سبکی دارد و شما احساس راحت‌تری در این مدل لباس خواهید داشت.

شما می‌توانید تونیک آستین کوتاه دخترانه را به همراه شلوار جینکوتاه یا پارچه‌ایبپوشید. همچنین اگر دوست دارید استایل کژوالجذاب و شیک شود، صندل تابستانه یک گزینه مناسب و برازنده استایل شما است

تونیک آستین بلند دخترانه

تونیک آستین بلند را نه تنها می‌توانید در مهمانی‌ها، بلکه به عنوان مانتو در تابستان، یا زیر پالتوی زنانه خود بپوشید و یک استایل چشمگیر داشته باشید.

تفاوت این تونیک‌های آستین بلند نخی در فرم آستین است. یکی از آستین‌های پرطرفدار، آستین کلوش یا آزاد است. این نوع آستین از قسمت بازو جذب است و نزدیک به مچ آزاد می‌شود. همچنین اگر می‌خواهید از آستین راسته و سه ربع استفاده کنید، یک طرح و رنگ مناسب، استایل شما را جذاب می‌کند.

تونیک آستین بلند با شلوار جین و کتان روشن و حتی شلوارک جین به راحتی سِت می‌شود. اگر تونیک نخیتان شبیه پیراهن است، می‌توانید با ساپورت یا جوراب شلواری مشکی یا رنگی بپوشید.

تونیک گل‌دار دخترانه

پیش از آنکه طرح گل‌دار وارد فشن بشود، اکثر مادربزرگ‌ها یک یا چند دست لباس یا پیراهن گل گلی در کمد خود داشتند. اما این روزها در بهار و تابستان، لباس گل‌دار در کمد هر دختر و پسر جوانی پیدا می‌شود. تونیک گل‌دار دخترانه یک احساس خوشایند و سرزندگی به شما القا می‌کند.

تحقیقات نشان می‌دهد اگر خسته و کسل هستید در لباس‌هایتان از رنگ‌های شاد و روشن استفاده کنید و از لباس‌هایی با رنگ تیره دوری کنید. بنابراین ما توصیه می‌کنیم به جای استفاده از تونیک تک رنگ، از تونیک گل‌دار نخی در استایل خود استفاده کنید، چرا که سِت کردن لباس گل‌دار با هر شلوار، ساپورت و دامنی ساده است.

تونیک نخی گل‌دار به صورت اسپرت و مجلسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین شما می‌توانید این مدل تونیک نخی گل‌دار را با شلوار جین یا کتان سِت کنید و بر اساس استایل خود از کفش تخت، کتانی، صندل یا پاشنه بلند استفاده کنید.

تونیک جین دخترانه

پارچه جین در هر شکل و رنگی طرفدار دارد. جین دخترانه معمولا قد بلندی دارد و در ایران به صورت مانتو مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این صورت فرقی ندارد در چه فصلی از تونیک جین استفاده می‌کنید، چرا که در تابستان به عنوان مانتو و در زمستان به عنوان لباس زیر کاپشن زنانه یا پالتو کاربرد دارد.

تونیک جین را می‌توانید با شلوار پارچه‌ای سرمه‌ای، کِرم، شتری و مشکی یا حتی شلوار جین با رنگ متضاد سِت کنید. همچنین استفاده از اکسسوری مانند گردنبدهای رنگی، شال‌ زنانه و حتی کمربند چرم یا زنجیری استایل شما را متفاوت می‌کند.

تونیک سنتی دخترانه

مدل سنتی تونیک برگرفته از طرح‌ پارچه‌های هندی و پاکستانی است، اما به عنوان طرح سنتی ایرانی نیز یاد می‌شود. همچنین تونیک‌ نخی هندی بسیار سبک است و معمولا رنگ‌های روشنی دارد.

این مدل تونیک نه تنها در میان دختران جوان، بلکه در میان خانم‌‌ها طرفداران بسیاری دارد. تونیک سنتی یا هندی را می‌توانید در مهمانی‌ها یا به عنوان مانتو بپوشید. این مدل تونیک را می‌توانید با شلوارهای رنگی یا شلوار کتان مشکی سِت کنید. از پرطرفدارترین تونیک‌های هندی یا سنتی قرمز، آبی، زرشکی، نارنجی، زرد، مشکی و سفید است.

تونیک چهارخانه دخترانه

تونیک چهارخانه دخترانه یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین مدل تونیک در این سال‌های اخیر بوده است. معمولا این مدل تونیک اسپرت چهارخانه بر خلاف بیشتر مدل‌های تونیک یقه دارد و با کفش آل‌استار یا کتانی می‌پوشند.

در فصل‌های سرد این مدل تونیک را زیر مانتو یا کاپشن  می‌پوشند و در فصل تابستان و بهار به عنوان مانتو می‌پوشند. رنگ‌های معمول تونیک چهارخانه دخترانه قرمز، آبی، قهوه‌ای و مشکی است که شما می‌توانید این مدل تونیک نخی را با شلوار جین سرمه یا تیره و شلوار پارچه‌ای مشکی سِت کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز