وزیر نفت:

بازسازی و تجهیز مجموعه نفت ری برای استقرار شرکت‎های دانش بنیان تسریع می‎شود

۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۲:۳۱:۱۰
کد خبر: ۹۰۰۳۵۷
بازسازی و تجهیز مجموعه نفت ری برای استقرار شرکت‎های دانش بنیان تسریع می‎شود
وزیر نفت با بیان اینکه امروز از انبارهای بازرگانی و پژوهشگاه سابق نفت در منطقه ری بازدید داشتیم تا آماده شدن، بازسازی و تجهیز این مکان برای استقرار شرکت‎های دانش بنیان تسریع شود، افزود: برنامه ما این است که اواخر امسال نخستین اتفاق در زمینه استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان‌ در مجموعه ری آغاز شود.

به گزارش برنا از شرکت ملی نفت ایران، بیژن زنگنه در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برنامه‌ای برای حمایت بیشتر از شرکت‌های دانش‌بنیان، استارت‌آپ‌ها و زنجیره آنها که بتوانیم یک اکوسیستم برای تقویت این مجموعه‌ها در صنعت نفت ایجاد کنیم، داریم، گفت: ما با افراد حرفه‌ای این حوزه در ارتباط هستیم و تاکنون نشست‌های مختلفی با برخی شرکت‌های دانش‌بنیان داشته ایم.

وی افزود: نمی‌گوییم اصلی‌ترین اما یکی از نیازهای مهم شرکت‌های دانش بنیان، در نظر گرفتن یک مکان است که منطقه ری محلی است که‌ برای استقرار استارتاپ‌ها در نظر گرفته شده است و این مکان باید متناسب با ماموریت‌ها نوسازی شود.

وی با بیان اینکه مسئله این شرکت‌ها تنها مکان استقرار نیست، مهمترین بحث آنها تقاضا، کار و سپس تنظیم روابطی است که فعالیت ها را تسهیل کند که این موارد را نیز پیگیری می‌کنیم و در نظر داریم.

بر اساس این گزارش، بیژن زنگنه، وزیر نفت، مسعود کرباسیان، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و جمعی از مدیران ارشد نفت و شرکت های تابعه صبح روز (پنجشنبه، ۲۸ شهریور ۱۳۹۸) از انبارهای بازرگانی متعلق به شرکت ملی نفت ایران و پژوهشگاه سابق نفت در منطقه ری بازدید کردند. در این بازدید روند آماده سازی محل اختصاص یافته برای توسعه فعالیت شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها بررسی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز