تفاهم نامه همکاری پژوهشگاه و بانک تجارت

۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۵:۳۵:۴۵
کد خبر: ۹۰۴۷۷۲
تفاهم نامه همکاری پژوهشگاه و بانک تجارت
روز شنبه 6 مهرماه پژوهشگاه صنعت نفت و بانک تجارت با هدف بهره گیری از خدمات و تسهیلات بانکی، تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند.

به گزارش برنا از پژوهشگاه صنعت نفت، ارایه خدمات و تسهیلات بانکی براساس آخرین سیاست‌های پولی و اعتباری بانک مرکزی به پژوهشگاه در قبال تمرکز حساب‌های آ‌ن‌ها نزد یکی از شعبات این بانک از موضوعات این تفاهم‌نامه میباشد.

توفیقی، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت، در حاشیه امضاء این تفاهم‌نامه گفت: مدل‌های جدید تامین مالی از اهمیت بسزایی برای پژوهشگاه برخوردار است و با توجه به شرایط کنونی کشور میبایست تمامی مدل‌های موجود را بررسی کرده و به دنبال مدل‌های جدید نیز باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: پژوهشگاه صنعت نفت درصدد است تا در مدل‌های کسب و کار خود تغییراتی ایجاد کند چراکه با روش‌های قبلی و معمول نمی‌توانیم به اهداف تعیین شده خود دست یابیم.

توفیقی به همکاری پژوهشگاه و بانک تجارت نیز اشاره کرد و گفت: امیدوارم با کمک بانک تجارت به اهداف جدید پژوهشگاه سریع‌تر دست‌ یابیم و از۴ تجربیات کارشناسان این بانک در مدل‌های تامین مالی بهره‌مند شویم، چراکه این موضوع برای مجموعه ما بسیار کلیدی و اساسی محسوب می‌شود.

رئیس پژوهشگاه با تاکید بر این‌که صنعت نفت کشور می‌بایست به فناوری‌های جدید مجهز شود گفت: هم‌اکنون ارزش اقتصادی چندین برابری وضع موجود در صنعت نفت و گاز وجود دارد که می‌توان آ‌ن‌ها را فرصت‌های پنهان دانست که با برنامه‌ریزی‌های جامع باید به این موارد دست پیدا کرد.

وی در همین راستا تصریح کرد: پژوهشگاه با ارتباطات وسیع خود و منابع انسانی و زیرساخت‌های علمی موجود می‌تواند نیاز های این صنعت عظیم را برآورده سازد، از این رو امیدوار هستیم با امضاء این تفاهم‌نامه بتوانیم استفاده حداکثری را از مزیت‌های این بانک معتبر برای تحقق اهداف پژوهشگاه ببریم.

گفتنی است این تفاهم‌نامه در محل بانک تجارت میان جعفر توفیقی، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت و رضا دولت‌ابادی مدیر عامل بانک تجارت به امضاء رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز