همزمان با آغاز تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸

یازدهمین مدرسه امید آینده به بهره برداری رسید

۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۰:۰۱:۴۷
کد خبر: ۹۰۷۱۹۳
یازدهمین مدرسه امید آینده به بهره برداری رسید
یازدهمین مدرسه امید آینده که توسط بانک آینده در شهرستان تالش در استان گیلان احداث شده است با حضور مدیران بانک و مقامات محلی و منطقه ای آموزش و پرورش به بهره برداری رسید.

 

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، آیین گشایش و بهره برداری از یازدهمین مدرسه امید آینده در دومین روز مهرماه 1398 همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با حضور «علی عدل پرور» معاون مدیریت امور شعب استان های بانک آینده در تالش در غرب استان گیلان برگزار شد. 

همزمان با 10 مدرسه امید آینده و برگزاری آیین زنگ امید آینده در سراسر کشور، 38 دانش آموز ابتدایی در مدرسه سه کلاسه امید آینده تالش از روز گذشته (اول مهر) و آغاز سال تحصیلی را جشن گرفتند و راهی کلاس درس شدند و مراسم گشایش و بهره برداری رسمی از مدرسه امید آینده تالش امروز -سه شنبه، دوم مهرماه- برگزار شد. 

مدیران ارشد بانک آینده علاوه بر بازدید از مدرسه و گفت و گو با مدیران، معلمان و دانش آموزان و خانواده های آنها از نزدیک در جریان روند احداث این مدرسه قرار گرفتند.

بانک آینده همچنین به مناسبت آغاز سال تحصیلی و برگزاری آیین زنگ امید آینده، به دانش آموزان این مدرسه، بسته های لوازم التحریر اهدا کردند.

بانک آینده در طول سه سال گذشته 10 مدرسه امید آینده در مناطق کمتر برخودار در شیراز، ایلام، سنندج، زاهدان، کرمان، بیرجند، بوشهر، یاسوج، بندرعباس و تهران احداث کرده است و بیش از ٣هزار و ۵٠٠ دانش آموز در این مدارس تحصیل می کنند.

اهدای بسته های نوشت افزار به دانش آموزان سراسر کشور در آغاز سال تحصیلی از سنت های نیکوکاری بانک آینده است که بر مبنای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی است که از سال 1395 بنا نهاده شده و در این مدت بیش از 6 میلیون بسته لوازم التحریر میان دانش آموزان کشور توزیع شده است، که امسال نیز همزمان با اول مهر این سنت حسنه به صورت گسترده آغاز شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز