در این گزارش می‌خوانید؛

معرفی آموزش تعمیرات موبایل و تعمیر برد آموزشگاه پایتخت فناوری

۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۵:۱۸:۴۸
کد خبر: ۹۰۹۶۱۷
معرفی آموزش تعمیرات موبایل و تعمیر برد آموزشگاه پایتخت فناوری
آموزشگاه پایتخت فناوری به عنوان یکی از مراکز آموزش معتبر توانسته است در سال های اخیر با استفاده از اساتید با تجربه و کادری مجرب محیطی کاملاً مناسب را برای شما فراهم کند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در این آموزشگاه علاوه بر آموزش اصول و روش ها و متد ها به صورت علمی و منطبق بر آخرین استاندارد ها در دنیا، آموزش عملی و کارگاهی نیز به شما ارائه خواهد شد.

معرفی 3 دوره پرطرفدار آموزشگاه پایتخت فناوری

این مرکز با هدف بروز کردن اطلاعات و دانش افراد و با استفاده از آخرین متد ها و دانش روز دنیا در حوزه فناوری اطلاعات و تکنولوژی های روز دنیا در نظر دارد کلاس‌ها و دوره های آموزشی مناسبی را برای شما ارائه دهد. از افتخارات این آموزشگاه استفاده از اساتید و گروه آموزشی با تجربه است. این مجموعه با استفاده از نگرش مشتری مداری در تمام بخش های فعالیتی خود از همان ابتدا تلاش می کند که خشنودی و رضایت کارآموزان را جلب نماید. 

آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی

امروزه استفاده از وسایل دیجیتال و الکترونیک به بخش جدایی ناپذیر زندگی ما تبدیل شده است. تقریباً در تمامی وسایل الکترونیکی خانه و محل کار از بردهای الکترونیکی استفاده شده است. یکی از مهمترین دغدغه ها تعمیر برد الکترونیک به روش اصولی و استاندارد است.

آموزش-تعمیرات-برد-الکترونیکی

 شما در این آموزشگاه می توانید به راحتی تعمیر برد الکترونیکی انواع دستگاه های دیجیتال را یاد گرفته و با استفاده از دانش کسب شده اقدام به تعمیر آن‌ها نمایید. در دوره های آموزشی قرار داده شده در آموزشگاه پایتخت فناوری شما به راحتی می توانید انواع قطعات برد ها شامل خازن، مقاومت ها، سلف، دیود، ترانزیستور و غیره را به راحتی شناسایی، عیب یابی و تعمیر نمایید.

تست قطعات، کار و استفاده از دستگاه های بررسی و سنجش الکترونیک، کار و استفاده از دستگاه های تعمیر و عیب یابی مثل انواع هویه های صنعتی و دیگر ابزارهای مهم در تعمیر بردهای دیجیتال را به راحتی در این دوره می توانید فرا بگیرد. تعمیر و عیب یابی انواع بردهای DIP و SMD از دیگر بخش های آموزشی در این دوره می باشند.

 ارائه بخش های آموزشی نقشه خوانی، قطعه خوانی ، آموزش مسیر یابی و تست و آزمون خطا، آموزش تعمیر انواع برد الکترونیک منابع تغذیه، آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی انواع لوازم و وسایل خانه و موارد دیگر از مهمترین بخش های آموزشی این دوره می باشند. کارگاه ها و دوره آموزشی تعمیر برد الکترونیکی به صورت عملی و در کارگاه های مجهز انجام خواهد شد تا شما به راحتی در زمینه تعمیر عملی نیز به مقدار مناسب دوره و آموزش های لازم را ببینید.

آموزش نصب کولرگازی

امروزه به دلیلی استقبال مردم از کولر های گازی فروش این محصولات رشد بسیار بالایی داشته است. نکته حائز اهمیت در این خصوص کمبود نیروی مناسب و نصاب ماهر در زمینه نصب کولرگازی می باشد. آموزش نصب کولر گازی یکی از پرطرفدارترین دوره های آموزشی برگزار شده در آموزشگاه پایتخت فناوری است.

آموزش-نصب-کولرگازی

 شما در این دوره به راحتی قادر خواهید بود نصب انواع یونیت داخل کولر گازی اسپیلت، نصب پنل فلزی کولر گازی، اجرای لوله کشی مناسب برای کولر گازی، نصب پنل اصلی کولر گازی، نصب یونیت خارجی و کندانسور کولر گازی برق کشی و نصب اتصالات را به راحتی یاد گرفته و در زمینه نصب کولر گازی مهارت های لازم را کسب کنید.

شما می‌توانید با یادگیری فرایند نصب کولر گازی به عنوان یک نصاب و متخصص فعالیت خود را آغاز نمایید. در دوره آموزشی برگزار شده در آموزشگاه پایتخت فناوری شما می توانید به صورت علمی و حضور در کلاس و هم به صورت عملی و حضور در کارگاه نسبت به یادگیری بخش های مختلف این دوره اقدام نمایید.

آموزش تعمیرات موبایل

امروزه استفاده از گوشی های هوشمند رشد بسیار بالایی داشته است. با توجه به رشد کاربران این گوشی ها نیاز به مراکز تعمیر موبایل به صورت حرفه ای به شدت احساس می شود. آموزشگاه پایتخت فناوری با استفاده از اساتید با تجربه تصمیم به برگزاری کلاس و دوره آموزش تعمیر موبایل گرفته است.

 تعمیرات موبایل نیازمند دانش و تجربه بسیار بالایی می باشد. با توجه به تکنولوژی بروز استفاده شده در موبایل ها و تغییرات دائمی آن‌ها افرادی که اقدام به تعمیر موبایل می کنند باید دوره های تخصصی تعمیر موبایل را گذرانده باشند. شما می توانید با حضور در این کلاس ها قواعد و اصول تعمیرات موبایل را به صورت حرفه ای و کامل یاد بگیرید.​

آموزش-تعمیرات-موبایل

دوره برگزار شده برای بخش تعمیرات موبایل دارای بالاترین استاندارد ها و بهترین کیفیت ممکن است چرا که اهمیت تعمیر صحیح و اصولی موبایل امروزه بر کسی پوشیده نیست. شما می توانید با حضور در این آموزشگاه در ابتدا دوره های علمی در خصوص تعمیرات موبایل را گذرانده و با قطعات و بخش های مختلف موبایل و مدل های آن آشنا شوید.

بعد از اینکه به خوبی با موفقیت دوره آموزش علمی را گذراندید می توانید در بخش های عملی کلاس‌ها با ابزارها و وسایل تعمیر موبایل آشنا شوید. هر موبایل بر اساس مدل و کمپانی سازنده دارای ویژگی ها و قطعات خاصی است که برای عیب یابی و تعمیر آن‌ها باید از ابزارهای مخصوصی استفاده شود. در این بخش شما می توانید با انواع ابزارهای تعمیر موبایل به راحتی آشنا شده و طرز استفاده و کار با آن‌ها را یاد بگیرید.

بعد از اینکه طرز کار با دستگاه را یاد گرفتید می توانید از آن‌ها برای تعمیر انواع گوشی های موبایل استفاده کنید. در این مرحله شما با انواع گوشی های موبایل و قطعات به کار رفته در آن‌ها آشنا شده و به راحتی می توانید فرآیند عیب یابی و تشخیص خطا را انجام دهید. در این دوره شما می توانید به راحتی بخش های مختلف موبایل را از هم جدا کرده و نسبت به تعویض و تعمیر قطعه معیوب اقدام نمایید. این مرحله از دوره آموزشی با دقت خاصی پیگیری می شود چرا که یکی از مهمترین بخش ها و مراحل در دوره آموزش تعمیرات موبایل می باشد.

آموزشگاه پایتخت فناوری به استفاده از اساتید برجسته خود دوره های مختلف آموزشی را برگزار می کند. شما می توانید با ثبت نام در این دوره ها ضمن بالا بردن دانش خود از امکانات این آموزشگاه برای کسب تجربه و مهارت لازم استفاده نمایید. برای آشنایی بیشتر به سایت paytakhtfanavari.com مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 02166577385 تماس حاصل نمایید.

نظر شما