تفاوت بین سینک‌های موجود در برندهای ایرانی و راهنمای خرید سینک ظرف‌شویی

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۳:۲۴:۰۴
کد خبر: ۹۱۲۱۱۸
تفاوت بین سینک‌های موجود در برندهای ایرانی و راهنمای خرید سینک ظرف‌شویی
به‌جرات می‌توان گفت که سینک ظرف‌شویی بیشترین استفاده را در بین وسایل آشپزخانه در کشور ایران دارد. یکی از اساسی‌ترین نقاطی که در آشپزخانه طراحی‌شده و اکثر خانم‌های ایرانی به آن حساسیت بالایی نشان می‌دهند، سینک ظرف‌شویی است. این نکته بسیار مهم است که جنس سینک خریداری‌شده از کیفیت بالایی برخوردار بوده تا بتواند آشپزی آسان، شستشوی مناسب و راحتی استفاده را برای یک کدبانوی ایرانی فراهم کند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل روابط عمومی فروشگاه و نمایندگی مرکزی اخوان(اخوان سنتر)، بهتر است تا اطلاعاتی در مورد برندهای موجود در کشور و سینک‌های تولیدی هر برند داشته باشید و درنتیجه انتخاب درستی را برای خرید این محصول انجام بدهید.حدوداً می‌توان گفت که 7 برند فعال در کشور سینک ظرف‌شویی تولید کرده که از مهم‌ترین این برندها می‌توان به اخوان، میلاد(میلان)، استیل البرز، بی مکس و .. اشاره کرد.

برای خرید سینک ظرفشویی مناسب باید به عوامل: اندازه، جنس، ضخامت ورق ، نوع دستگاه پرس و خم‌های ایجادشده در سینک، امکانات جانبی، چپ و راست بودن لگن و نوع سینک ظرف‌شویی دقت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درزمینهٔ خرید محصولات آشپزخانه به سایت فروشگاه و نمایندگی مرکزی اخوان (اخوان سنتر) که بزرگ‌ترین مرکز پخش محصولات اخوان بوده و در راستای اقتصاد مقاومتی و حذف واسطه درفروش ایجادشده مراجعه فرمایید و از خدمات تخصصی مشاوره استفاده فرمایید. در ضمن می‌توانید از این فروشگاه اینترنتی خریدی خوب را تجربه و از تخفیف‌های آن بهره ببرید. شایان‌ذکر است که اطلاعات دقیق هر محصول را می‌توانید مشاهده و خرید امن را با تضمین بازگشت کلاً تجربه فرمایید و از همه مهم‌تر از نصب تخصصی نصاب‌های شرکت اخوان استفاده نمایید.

جنس سینک ظرف‌شویی و تحلیل آن

امروزه عمده جنس سینک‌های ظرف‌شویی استیل است و دلیل آن ماندگاری بالا، مقاومت مناسب در برابر خش، جلای زیبا و مناسب، قدرت حمل بار و تحمل وزن، خاصیت تمیز شدن آسان و دوام بالا در برابر عوامل محیطی است. بعدازآن سینک‌های از جنس‌های دیگری همچون شیشه، مخلوط شیشه و استیل، کامپوزیت گرانیت و حتی سنگ‌های خاص تولید می‌شود. ولی مقاومت استیل از همه بیشتر بوده و مشکلات خط و خش‌های گرانیت، سختی تمیز کردن سنگ و شکنندگی شیشه را نداشته و می‌توانید با سادگی بیشتری از آن استفاده کنید. درواقع به همین دلیل هم هست که بیشتر ظرف‌شویی‌های تولیدشده در دنیا و توسط برندهای مطرح جهانی هنوز هم استیل است. و شاید در بازار ایران بهترین تولیدکننده سینک استیل در ایران شرکت اخوان است و قطعاً این موضوع از نوع خم و ضخامت بالای ورق آن نیز قابل‌درک است.

اندازه و تعداد لگن سینک‌های ظرف‌شویی تولیدشده در ایران و دنیا

امروزه فضای آشپزخانه‌های مدرن بیشتر به بهینه‌سازی در طراحی پرداخته‌شده و طراحی‌های تجملی کمتر شده است درنتیجه باید بتوان از فضای طراحی‌شده بیشتری استفاده را برد. این را به یاد داشته باشید که گران‌ترین ظرف‌شویی و یا بزرگ‌ترین آن نمی‌تواند بهترین انتخاب باشد، بلکه عوامل سایز، عمق لگن، چپ و راست بودن آن ، تعداد لگن ظرف‌شویی و داشتن میوه شور یا غیره نیز می‌تواند گزینه‌های انتخاب را متمایز نماید. معمولاً شرکت‌ها در این موضوع برابر عمل کرده و سعی در برآورده کردن نیاز مشتری دارند. با توجه به این‌که کارخانه اخوان جم در جهت برآورده کردن نیاز مشتری قدم برداشته است، دارای بیش از 250 مدل سینک مختلف در اندازه‌های متفاوت و قیمت‌های متغیری داشته که شما عزیزان بتوانید بیشتری بهره و استفاده را از آن ببرید.

معمولاً ظرف‌شویی‌های تولیدشده بین 1 الی 3 لگن دارند و در مدل‌های صنعتی دارای این لگن‌ها از عمق بیشتر و ضخامت بیشتر برخوردار بوده که برای منازل توصیه نمی‌شود. در مدل‌های خانگی معمولاً دو لگنه تولیدشده و بعضی‌ها به اسم سه لگنه قسمت میوه شور را نیز لگن سوم در نظر می‌گیرند که در بازار مصطلح است.

تفاوت بین ظرف‌شویی گرانیت ، استیل و شیشه

به‌طور اجمالی سینک‌های استیل مقاوم‌تر بوده و سینک‌های شیشه تجملی‌تر می‌باشند، ولی لکه‌های آب کمتری درروی آن ایجاد خواهد شد. نکته بعدی قیمت است که سینک‌های استیل معمولاً ارزان تر از ظرف‌شویی‌های شیشه و گرانیتی است. سینک‌های گرانیتی از وزن بیشتری برخوردار بوده و نیاز است تا استراکچر مناسب آن در محیط خانه دیده‌شده و از کابینت مقاومی استفاده کرد. ولی شاید دوام آن بیشتر بوده ولی نسبت به قیمت انتخاب سینک ظرف‌شویی استیل قطعاً بیشتر به چشم می‌آید.

دسته‌بندی سینک ظرف‌شویی ازلحاظ نوع استفاده در بازار

کلاً دودسته عمده سینک روکار و توکار در بازار بیشتر استفاده می‌شود ولی شرکت های مختلف دسته‌های زیادی را تولید می‌کنند ازجمله، باکسی، فانتزی، نیمه فانتزی، زیر کورین، صنعتی، سنگی و معمولی. در این مقوله تمامی برندها یک استاندارد را دنبال کرده و تفاوت چندانی را باهم ندارند.

نقطه متمایزکننده برندهای مختلف تولید محصولات مرتبط با سینک ظرف‌شویی

تمامی برندهای دارای محصولات شاخص بوده ولی درمجموع با توجه به فاکتور قیمت، تنوع محصول، کیفیت مواد اولیه، دقت در تولید، استقامت بالا و امکانات جانبی به این نتیجه رسید که، سینک ظرف‌شویی اخوان و سینک ظرف‌شویی استیل البرز می‌تواند انتخابی مناسب و بهینه بوده و تمامی فاکتورهای لازم را داشته باشد.

شما عزیزان می‌توانید برای تهیه تمامی محصولات شرکت اخوان ازجمله سینک ظرف‌شویی توکار اخوان، سینک ظرف‌شویی روکار اخوان و دیگر مدل‌های آن به فروشگاه مرکزی شرکت اخوان مراجعه و از مزایای خرید از این فروشگاه بهره ببرید. این مزایا عبارت است از : خرید امن، 7 روز ضمانت بازگشت کالا، گارانتی قیمت، گارانتی بلندمدت، خرید بدونِ واسطه، ارسال به تمام نقاط ایران، اصالت کالا و فروش بی‌واسطه است. از پرداخت درب منزل یا محل کار خود لذت ببرید و تجربه خرید آسان محصولات اخوان را با مشاوره تخصصی و نصب آن لذت ببرید. برای مشاهده قیمت سینک ظرفشویی اخوان نیز می‌توانید به لیست این شرکت رفته و به‌راحتی سینک موردنظر خود را جستجو کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز