بهترین شهرهای ترکیه برای سفر زمینی نوروزی کدامند؟

۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۳:۳۵:۴۴
کد خبر: ۹۲۲۴۳۵
بهترین شهرهای ترکیه برای سفر زمینی نوروزی کدامند؟
تعطیلات بلند مدت نوروز 99 بهترین فرصت برای سفرهای خارجی می باشد. بیشتر مسافران ترجیح می دهند در ایام تعطیلات نوروز با خرید تور نوروز ارمنستان، تور نوروز باکو و تور نوروز ترکیه به یکی از این کشورها سفر کنند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، تعطیلات بلند مدت نوروز 99 بهترین فرصت برای سفرهای خارجی می باشد. بیشتر مسافران ترجیح می دهند در ایام تعطیلات نوروز با خرید تور نوروز ارمنستان،  تور نوروز باکو و تور نوروز ترکیه  به یکی از این کشورها سفر کنند. با وجود گزینه های مختلف سفر هنوز هم تور ترکیه بهترین گزینه پیش روی مسافران برای خرید انواع تور زمینی و هوایی می باشد. اگر شما مسافر عزیز نیز در این فکر هستید که نوروز 99 به کدام یک از شهرهای کشور ترکیه سفر کنید تا آژانس فلات پارس گیتی همراه باشید تا چند پیشنهاد عالی به شما ارائه کنیم.

تور نوروز ترابزون

یکی از شهرهای نزدیک و مناسب برای سفرهای هوایی و زمینی ما ایرانیها تور ترابزون می باشد. مسافران می توانند بیشتر ماه های سال از جمله فصل بهار و تابستان به شهر تاریخی تزابزون سفر کنند و از دیدنیهای این شهر زیبا مانند دریاچه اوزون گل، مسجد ایاصوفیه ترابزون، عمارت آتاتورک و مسجد گلبهار خاتون بازدید نمایند. دلیل استقبال خوب گردشگران ایرانی از خرید تور نوروز ترابزون این می باشد که می توانند با هزینه مناسب و ارزان انواع تور هوایی و زمینی ترابزون را خریداری کنند و یک سفر خارجی ارزان داشته باشند.

 

تور وان ویژه نوروز

اگر بخواهیم یکی از معروف ترین شهرهای ترکیه که برای سفر زمینی ما مناسب باشد را نام ببریم حتما باید به تور زمینی وان اشاره کنیم. شهر وان در ایام نوروز مملو از گردشگرانی‌ست که برای بازدید از جاذبه های گردشگری وان و یا خرید از مراکز خرید وان به این شهر زیبا و مرزی سفر کرده اند. اگر شما هم به دنبال یک مقصد سفر خارجی و ارزان هستید می توانید شهر وان را انتخاب کنید و در کمتر از دو ساعت خودتان را از تبریز به وان برسانید.

تور استانبول نوروز

بی تردید می توان گفت هیچ ماه و ایامی در سال وجود ندارد که گردشگران به فکر خرید تور استانبول نیافتند. دلایل سفر ما ایرانیها به شهراستانبول بسیار متنوع هستند. ما برای خرید از بازارها و مراکز خرید استانبول و یا بازدید از جاذبه های گردشگری این شهر زیبا به ترکیه سفر می‌کنند. معمولا به گردشگرانی که برای اول سفرشان به کشور ترکیه را تجربه می کنند پیشنهاد می شود که ابتدا تور استانبول را تجربه کنند. ایام نوروز نیز با توجه به مدت زمان طولانی تعطیلات فرصت مناسبی برای گردشگران و خانواده می باشد تا سفری خاطره انگیز و مقرون به صرفه را تجربه کنند.

تور آنتالیا نوروز 99

آنتالیا یکی از بی نظیرترین مقاصد گردشگری ترکیه برای گردشگرانی‎ست که به طبیعت‌گردی و تفریحات ساحلی علاقه مند هستند. آب و هوای آنتالیا در فصل بهار بسیار مطبوع و دلپذیراست بنابراین پیشنهاد می‌کنیم تور نوروز آنتالیا را از دست ندهید . اگر شما هم کمی درباره آنتالیا اطلاعات داشته باشید می دانید که هتل ها مهمترین فاکتور در سفر شما خواهند بود. اگربه دنبال هتل های ارزان هستید سعی کنید به سراغ آنهایی بروید که از سواحل آنتالیا فاصله دارند. این هتل ها معمولا امکانات خوبی ارائه می دهند اما هزنیه اقامت شما به نسبت هتلهای ساحلی آنتالیا کمتر خواهد بود.

 

تور نوروز آنکارا

آنکار پایتخت سیاسی کشور ترکیه است که بیشتر شهرتش را مدیون مراکز خرید، سالن های اپرا، تئاتر و جاذبه های گردشگری معروفش می باشد البته بسیاری از هموطنان ما نیز برای مراجعه به سفارت امریکا تور آنکارا را خریداری می کنند. اگر بخواهیم یک مقایسه قیمتی بین شهر آنکارا و استانبول داشته باشیم باید به شما عزیزان عرض کنیم که سطح عمومی قیمت هاو هزینه های زندگی در آنکار پایین تر است. این شهر آب و هوای معتدلی دارد و فصل بهار بهترین زمان سفر به آنکارا می باشد پس اگر تا به حال به این شهر زیبا ترکیه سفر نکرده اید حتما تور نوروزی آنکارا را خریداری کنید.

ترکیه شهرهای توریستی مختلفی دارد که هرکدان به دلیلی برای مسافرت گردشگران جذاب هستند. کارشناسان ما در آژانس فلات پارس گیتی با ارائه انواع تورهای زمینی و هوایی ترکیه بهترین امکانات را در اختیار مسافران عزیز قرار خواهند داد تا سفری خاطره انگیز در نوروز 99 تجربه کنند. اگر شما هم قصد خرید تورهای ویژه نوروز 99 را دارید کافیست همین حالا با مراجعه به سایت www.falat-pars.com تور مورد نظرتان را رزرو کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز