دانستنی‌های جالب مالزی

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۴:۱۱:۴۸
کد خبر: ۹۲۴۰۴۳
دانستنی‌های جالب مالزی
مالزی کشوری با آب و هوای استوایی، دارای بهترین و لوکس ترین هتل ها و مراکز خرید و از کشورهای پرگردشگر دنیا محسوب می شود. مالزی کشوری است که در کنار میلیون ها گردشگرش، افراد با نژادهای مختلفی هم در آن زندگی می کنند که درصد قابل توجهی از آن ها را نژادهای هندی، چینی و مالایی تشکیل می دهد. در ادامه به نکاتی درباره مالزی اشاره می کنیم که شاید جالب باشند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، گر به کشورهایی مانند چین، تایلند و ژاپن سفر کرده باشید متوجه خواهید شد که مردم این کشور بسیار فعال و پرکار هستند و تمام کارهای خود را علاوه بر دقت بالا، با سرعت بالایی هم انجام می دهند اما در مالزی برعکس این موضوع صادق است. مردم مالزی کارهای خود را بسیار آهسته انجام داده و حوصله زیادی را برای کارهایشان خرج می کنند.

همچنین نکته عجیب دیگری که درباره مردم مالزی وجود دارد این است که مردم مالزی بسیار مغرور هستند و علاوه بر اینکه به سختی به شما لبخند می زنند، روابط اجتماعی بسیار ضعیفی هم دارند.

شاید با خود تصور کنید مالزی بخاطر اینکه درصد بالایی از مردمش را هندی ها و چینی ها تشکیل می دهند، به زبان انگلیسی مسلط نیستند و گردشگران تور مالزی در سفر به این کشور به مشکل خواهند خورد اما خوب است بدانید زبان انگلیسی، زبان رسمی مالزی بوده و در کنار آن، مردم کشور هم به زبان های چینی، هندی و مالایی هم تسلط دارند.

مالزی سواحل بی نظیری دارد و همواره با آب های شفاف و تمیزی در سواحل مالزی مواجه هستیم چراکه در اکثر سواحل مالزی بخصوص ساحل لاک پشت ها که در پنانگ واقع شده و زلال ترین ساحل مالزی به حساب می آید شنا کردن ممنوع بوده و ریختن زباله هم با جریمه و مجازات های سنگینی همراه است. اما جالب است بدانید ساحل لاک پشت ها تنها ساحل تمیز شهر پنانگ هستند و مابقی سواحل این شهر حتی در دسته کثیف ترین سواحل جهان قرار می گیرند. گردشگران تور مالزی ارزان خوب است بدانند سواحل پنانگ بخاطر وجود عروس دریایی های فراوان، چندان مناسب شنا کردن نیستند.

برج های دوقلوی پتروناس را تمام گردشگران میشناسند. این برج ها یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری مالزی به حساب می آیند و گردشگرانجهت بازدید از برج می بایست بلیط ورودی تهیه کنند. شاید جالب باشد بدانید اما بلیط ورودی این برج ها بخاطر محبوبیت بالا به سرعت تمام می شوند. همچنین خوب است بدانید بلیط برج های پتروناس، گران ترین بلیط های مالزی هستند.

اکثر شهرهای مالزی بخصوص شهرهای پرطرفدار مانند جزایر پرهنتیان و غیره، هیچ گونه عابر بانکی وجود ندارد لذا گردشگران آفر تور مالزی همواره می بایست پول نقد به همراه داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز