«مرتضی بانک» دارایی و اموال خود را در سامانه قوه قضاییه ثبت کرد

۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۵:۵۹:۱۵
کد خبر: ۹۲۷۷۲۰
«مرتضی بانک» دارایی و اموال خود را در سامانه قوه قضاییه ثبت کرد
مدیر امور حقوقی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از ثبت دارایی «مرتضی بانک» مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در سامانه مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «محسن پوراحمدی»، مدیر امور حقوقی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، با اعلام این خبر گفت: «مرتضی بانک» به عنوان بالاترین مقام در مجموعه شورایعالی و سازمان های مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی است که کلیه دارایی خود را در موعد مقرر در سامانه مربوطه به ثبت رسانده است.

پوراحمدی ادامه داد: با پیگیری مدیریت امورحقوقی و تقنین دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و با همکاری و همراهی مطلوب و پاسخگویی مناسب مسئولین سامانه مربوطه توانستیم پس از اخذ شماره شناسه ثنا، نسبت به ثبت کلیه اطلاعات درخواستی سامانه اقدام نماییم.

او ادامه داد: با توجه به یک هفته تمدید مهلت ثبت اطلاعات، معاونت امور حقوقی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، طی نامه ای از مرکز اطلاعات آمار، خواسته است یک روز را برای تسهیل ثبت اطلاعات به مدیران عامل و اعضای هیات مدیره سازمان های مناطق آزاد جهت اجرای بند 22 ماده 3 قانون رسیدگی به دارایی مقامات اختصاص دهند تا چنانچه این اطلاعات تاکنون ثبت نشده باشد آنها بتوانند اطلاعات خود را به ثبت برسانند.

مدیر امور حقوقی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی تاکید کرد: در ماده 4 قانون رسیدگی به دارایی مقامات، مسئولین و کارگزاران صورت دارایی های افراد مشمول این قانون آمده است؛ کلیه اموال غیر منقول، مطالبات و دیون، سرمایه گذاری ها، اوراق بهادار و موجودی حساب ها و هر گونه منبع درآمدی مستمر را در سامانه قوه قضائیه ثبت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز