در سفرهای نوروزی خود بازدید از این برج های دیدنی را از دست ندهید

۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۰:۲۹:۰۲
کد خبر: ۹۲۸۸۷۰
در سفرهای نوروزی خود بازدید از این برج های دیدنی را از دست ندهید
استانبول یکی از مهم‌ترین مراکز گردشگری جهان است. این تنها شهر در جهان است که در دو قاره اروپا و آسیا گسترش یافته است. به عنوان یکی از بزرگترین مراکز منطقه، هر آنچه را که می توانید از یک کلان شهر عظیم انتظار داشته باشید را دارد. از این منظر، شما با فضای پر جنب و جوش آن شگفت زده خواهید شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، برج گالاتا یکی از دیدنی ترین جاذبه های گردشگری در کل ترکیه و فقط استانبول نیست. دقیقاً همانطور که از نام آن به وضوح نشان می دهد، در محله گالاتا استانبول واقع شده است که به راحتی در تورهای استانبول ، برای مسافران قابل دسترسی است.

برج گالاتا به عنوان نمای شهر استانبول از محله بی اغلو مشخص است. این برج روبروی شاخ طلایی و بر روی یک تپه واقع شده است. این برج در زمان بیزانسی با نام مسیح ساخته شد. ارتفاع برج مسیح یا همان برج گالاتا 67 متر می باشد. هدف از ساخت این برج نظارت بر شناسایی کشتی های دشمنان و حمل و نقل کشتی ها می باشد. برج گالاتا شامل 9 طبقه و وزنی حدود ده هزار تن است. برج گالاتا یکی از بلندترین و قدیمی ترین برج های استانبول است. برج بلند 63 متری چشم انداز پانوراما از شهر زیبا استانبول را فراهم می کند. این بنا در قرن چهاردهم میلادی توسط مستعمره ژنو به عنوان بخشی از دیوار دفاعی اطراف ناحیه گالاتا مستقر در  زمان باستان ساخته شده است. آنها برج را "کریستین تورسیس" یا "برج مسیح" نیز می نامیدند.

اگر در تورهای استانبول نوروز 99 به این شهر زیبا سفر کردید از این برج دیدنی بازدید کنید. همچنین این برج داراییک کافه تریا است، یک مغازه سوغات کوچک در داخل برج هست که شما می توانید از آنجا نیز خرید کنید.

بازید از برج قدیمی ساعت آنتالیا در تعطیلات عید 99

آنتالیا، در منطقه ریویرا در کشور ترکیه واقع شده است که از شهرهای توریستی ترکیه می باشد. در بخش قدیمی این شهر بافت خاصی از خیابان های کم عرض و پیچ در پیچ و خانه های قدیمی و محصور شده، که بسیار جلب توجه می کنند.

دلایل زیادی برای بازدید از مشهورترین شهر تفریحی ترکیه وجود دارد. با داشتن آثار تاریخی قدیمی و زندگی شبانه و مدرن، باعث شده تا هم افراد محلی و هم گردشگران بین المللیبا تورهای آنتالیابه این شهر زیبا سفر کنند و به طور یکسان عاشق، شهر آرامش بخش آنتالیا در کنار دریای مدیترانهشوند.

برج ساعت را به محض ورود به محله آنتالیای قدیمی میتوانید مشاهده کنید . تنها این برج از بین 80 برج مستحکمی که در زمان قدیم برای محافظت از شهر ساخته شده بودند، باقی مانده است. این برج دو طبقه دارای 2 نقشه می باشد به این صورت که طبقه بالایی دایره شکل و طبقه پایین مربع شکل ساخته شده است. باستان شناسان دلیل ساخت برج ساعت آنتالیا را هنوز کشف نکرده اند اما بر این باورند که به عنوان فانوس دریایی کاربرد داشته و یا مقبره بوده است. قدمت ساخت این بنا به قرن دوم پیش از میلاد مسیح باز می گردد. این برج یکی از مکان هایدیدنی آنتالیا می باشد، چنانچه مسافر یکی از تورهای آنتالیانوروز 99 هستید، می توانید از اینبرج تاریخی دیدن کنید.

بازدید از برج الفباگرجستان در تعطیلات نوروز 99

شهر مدرن باتومی پر از آسمان خراش های دیدنی است. یکی از این آسمان خراش های زیبا، برج الفباست. این آسمان خراش نشانگر خاص بودن الفبای گرجی و مردمانش است. برج الفبا در نزدیکی مجسمه علی و نینو واقع شده است و یکی دیگر از اماکن دیدنی باتومی به شمار می آید. برج الفبا 130 متر ارتفاع دارد و با الهام از دی ان ای ساخته شده است و درون آن 33 حرف الفبای گرجی به خوبی نمود پیدا کرده است. هر کدام از این حروف الفبای آلومینیومی 4 متر ارتفاع دارند. چنانچه مسافر تورهای گرجستان نوروز 99 هستیدحتما از این برج دیدنی بازدید کنید. شما همچنین می توانید به بالای برج الفبا نیز بروید و چشم انداز 360 درجه زیبای شهر باتومی را تماشا کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز