عضو هیات مدیره شستا خبر داد؛

عزم شستا برای استفاده از ظرفیت‌های آی‌تی در ارتقای شفافیت سازمانی

۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۱۱:۵۸:۰۹
کد خبر: ۹۲۹۵۴۲
عزم شستا برای استفاده از ظرفیت‌های آی‌تی در ارتقای شفافیت سازمانی
عضو هیات مدیره شستا گفت: بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های حوزه آتی.تی در برنامه‌ریزی و مدیریت کلان شستا، از جمله دستورکارهای هیات‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی است.

«رضا مسرور»، عضو هیات مدیره شستا، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی برنا تاکید کرد: آی.تی، ابزاری کارآمد و توانمندساز در توسعه شفافیت و نیز پیشگیری از زمینه‌های بسترساز فساد در حوزه‌های اقتصادی و مدیریتی است.

وی افزود: در شستا نیز همراستا با رویکرد کلان دولت، وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی، برنامه‌های متنوعی برای تعمییق و گسترش شفافیت در عمکلرد هلدینگ‌های زیرمجموعه داریم.

به گفته مسرور، شستا یک سرمایه بین‌نسلی و متعلق به جامعه ذینفعان سازمان تامین اجتماعی از جمله کارگران، بازنشستگان و خانواده‌های آنان است و هیات مدیره این شرکت خود را موظف می‌داند در مسیر صیانت از این سرمایه و سودآروی بیش از پیش آن، از هیچ کوششی فروگذاری نکند.

عضو هیات مدیره شستا با اشاره به برنامه‌های شفافیت‌زا که هم‌اکنون در وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی در جریان است، بهره‌گیری حداکثری از دانش روز و ظرفیت‌های جامعه دانشگاهی و نخبگانی کشور، اصلاح فرآیندهای مدیریتی، ارتقای بهره‌وری، حفظ اشتغال مولد و بهینه‌سازی هزینه‌ها با استفاده از ابزارهای مدرن بویژه در حوزه آی.تی را از جمله دستورکارهای ها مدیره شستا عنوان کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز