حضور نمایندگان ایتالیا، آلمان، بلژیک و ترکیه در بیست و ششمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی

۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۰:۵۰:۲۴
کد خبر: ۹۲۹۸۳۱
حضور نمایندگان ایتالیا، آلمان، بلژیک و ترکیه در بیست و ششمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی
نمایندگان ایتالیا، آلمان، بلژیک و ترکیه امسال در بیست و ششمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی حضور یافتند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «بهمن حسین‌زاده»، مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران، در حاشیه افتتاحیه بیست و ششمین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و ماشین آلات وابسته، اظهار کرد: این نمایشگاه با همکاری اتحادیه چاپ، اتحادیه لیتوگراف، انجمن کارتن‌سازان، اتحادیه کاغذ و مقوا، انجمن کاغذ و مقوا، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اتاق اصناف برگزار می شود.

او گفت: فضای این نمایشگاه بالغ بر ۴۳ هزار متر است که ۵۰۰ متر آن به بخش خارجی که از کشور‌های چین و هند غرفه‌هایی به صورت پاویون و از کشور‌های ایتالیا، آلمان، بلژیک و ترکیه شرکت‌هایی به نمایندگی و به شکل مستقل در نمایشگاه حضور دارند، اختصاص داده شده است.

حسین زاده افزود: بالغ بر ۱۰۰ متر به صورت رایگان در اختیار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته است تا با حضور در این نمایشگاه با توانمندی‌های تولیدکنندگان این صنعت از نزدیک آشنا شود. همچنین ۵۰۰ متر فضای باز برای جانمایی غرفه‌ها درنظر گرفته شده است. ‌

وی ادامه داد:در حاشیه این نمایشگاه ۶ کلاس آموزشی، ۶ جلسه دورهمی در خصوص مشکلات صنعت و برنامه زنده خبری اینترنتی برگزار می‌شود.

حسین‌زاده بیان کرد: فناوری چاپ کمک بسیار زیادی به توسعه فناوری‌ها و صنایع دیگر می‌کند بر همین اساس این نمایشگاه فرصت مناسبی برای ارائه جدیدترین خدمات و محصولات در جهت حمایت از تولید داخل و انتقال دانش و تکنولوژی است.

وی افزود: نمایشگاه‌ها نقش دیپلماسی، صنعتی، تجاری و فرهنگی را بر عهده دارند و این نقش در ارتباط با افراد فرامرزی فعال در حوزه صنعت نمایشگاهی صورت می‌گیرد؛ همچنین با توجه به مشکلات اخیر کاغذ یکی از دستاورد‌های اصلی نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی این است که با همدلی و همبستگی این امکان را فراهم می‌کند تا مشکلات این حوزه بر طرف شود.

مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران گفت: آمار‌های موجود در صنعت بسته‌بندی نشان می‌دهد که جایگاه ایران در صنعت جهانی بسته‌بندی نامناسب است که پایین بودن جایگاه ایران در این صنعت می‌تواند تبعات منفی برای اقتصاد کشور به دنبال داشته باشد، بر این اساس به نظر می‌رسد برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند گام مثبتی در جهت رشد صنعت بسته بندی در کشور باشد.

لازم به ذکر است بیست ششمین دوره نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته در تاریخ ۸ الی ۱۱ آذر ماه ۹۸، در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز