معاون اقتصادی رئیس جمهور:

آمادگی ایران برای گسترش همکاری با گینه در حوزه نفت و گاز

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۱:۰۱:۳۷
کد خبر: ۹۳۰۳۶۳
آمادگی ایران برای گسترش همکاری با گینه در حوزه نفت و گاز
معاون اقتصادی رئیس جمهور در دیدار با رئیس جمهور گینه از آمادگی کشورمان برای گسترش همکاری‌های اقتصادی با گینه استوایی بویژه در حوزه‌های کشاورزی، انرژی و نفت و گاز خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «محمد نهاوندیان» معاون اقتصادی رئیس جمهور که برای شرکت در پنجمین اجلاس سران مجمع کشورهای صادرکننده گاز (GECF)  به گینه استوایی سفر کرده است، با اوبیانگ امباساگو، رئیس جمهور آن کشور دیدار و درباره موضوعات مورد علاقه دو طرف به تبادل نظر پرداخت.

معاون اقتصادی رئیس جمهور در این دیدار با اشاره به توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران از آمادگی کشورمان برای گسترش همکاری‌های اقتصادی با گینه استوایی بویژه در حوزه‌های کشاورزی، انرژی و نفت و گاز خبر داد.

 اوبیانگ امباساگو، رئیس جمهور گینه استوایی نیز با تاکید بر آمادگی کشورش بر گسترش همه جانبه روابط با جمهوری اسلامی ایران بویژه در حوزه‌های انرژی و نفت و گاز از حضور فعال ایران در پنجمین اجلاس سران GECF تشکر و نقش ایران را در افزایش همکاری اعضای مجمع کشورهای صادرکننده گاز و تحکیم آن سازمان حائز اهمیت فراوان دانست.

یادآور می‌شود پنجمین اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز در فاصله ۶ تا ۸ آذر ۱۳۹۸ در مالابو-پایتخت گینه استوایی- برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز