آرامش عملیات باربری و اسباب کشی با اتوبار آرامش

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۱:۵۱:۳۴
کد خبر: ۹۳۰۹۴۵
آرامش عملیات باربری و اسباب کشی با اتوبار آرامش
شاید تا به حال موارد زیادی از برنامه های تلویزیونی خارجی را دیده باشید که یک خانواده بعد از تصمیم به خرید ملک و یا اجاره آن، تمام کارها، از تنظیم قولنامه و سند خانه (کارهای قانونی ملک) گرفته تا تعمیرات خانه و اسباب کشی و چیدمان منزل را یک شرکت خدماتی برای آنها انجام می دهد و آنها در نهایت فقط نظاره گر این مراحل سخت و طاقت فرسا بوده اند و با خیالی راحت کلید منزل خود را تحویل گرفته و به زندگی خود ادامه می دهند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، دیگر چنین چیزی فقط برای کشورهای پیشرفته و یا اروپایی نیست، به لطف شرکت اتوبار و باربری تهران آرامش بار الان می توانید کلیه مراحل بسته بندی وسایل، حمل و نقل و اسباب کشی اثاثیه منزل و در نهایت چیدمان وسایل منزل بعد از اثاث کشی خود را طبق طراحی روز دنیا و به صورت تضمینی و قیمت مناسب از صفر تا صد انجام دهید، به این ترتیب اسباب کشی و جابه جایی وسایل منزل برای شما یک کابوس نخواهد بود بلکه به یک خاطره شیرین و به یاد ماندنی رفتن به محله و منطقه جدید تبدیل خواهد شد.

اتوبار و باربری آرامش بار با داشتن بهترین کادر فنی و آموزش دیده و همچنین بهترین خودروهای حمل بار از جمله خاور مسقف و موکت کاری شده و نیسان و وانت بار تمیز و مرتب در خدمت شما همشهریان تهرانی خواهد بود. در هر نقطه از تهران که ساکن هستید می توانید با نمایندگی های ما (باربری غرب تهران ، باربری پاسداران و ستارخان، شرق تهران ، جنوب تهران و ... ) تماس حاصل فرمایید، در کمترین زمان ممکن حتی می توان گفت در کمتر از 20 دقیقه در محل مورد نظر شما حاضر خواهیم بود.

قیمت های مناسب و حمل و نقل تضمینی انواع وسایل به تمام نقاط تهران و شهرستان ها نقطه قوت ماست و توانسته ایم در طی این سالها خدمات ویژه و راضی کننده ای را به شما همشهریان عزیز ارائه دهیم و هدف ما جاری نمودن لبخندهای زیبا و بدون استرس بر لبان شما عزیزان در روز اسباب کشی و باربری است.

در هر نقطه و در هر شرایطی برای انجام عملیات اسباب کشی و حمل بار خود با شرکت باربری تهران تماس حاصل فرمایید، از صفر تا صد کار را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان به اتمام خواهیم رساند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز