بهترین مقاصد نوروزی را بشناسید

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۳:۱۵:۳۳
کد خبر: ۹۳۱۰۱۱
بهترین مقاصد نوروزی را بشناسید
با نزدیک شدن به ایام نوروز بحث انتخاب مقاصد نوروزی برای برنامه‌ریزی سفر و تورهای نوروزی داغ می‌شود. بسیاری از افراد از ماه‌ها قبل برای انتخاب یک مقصد متفاوت و هیجان انگیز که سفری خاطره انگیز را برای آنان رقم بزند به جستجو می‌پردازند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، مقاصد نوروزی معمول مانند فرانسه، ایتالیا، سوئیس، اسپانیا و ... همواره طرفداران خود را دارند اما افرادی که در سال‌های گذشته به این کشورها سفر کرده‌اند، احتمالا دوست دارند در نوروز 99، مقاصد نوروزی متفاوتی را تجربه کنند. به همین دلیل در این مقاله با تعدادی از مقاصد نوروزی متفاوت اما بسیار جذاب و دوست داشتنی آشنا خواهیم شد.

مجارستان

مجارستان کشوری فوق‌العاده جذاب در اروپای مرکزی است که می‌تواند یکی از بهترین مقاصد نوروزی برای نوروز 99 باشد. مجارستان کشوری قدیمی با پیشینه‌ای تاریخی و فرهنگی غنی است. در واقع در تور مجارستان هر چیز که برای لذت بردن از سفر نیاز دارید را پیدا خواهید کرد؛ ساختمان‌های تاریخی خیره‌کننده، طبیعت جذاب، غذاهای خوشمزه و فرهنگ سنتی مردم مجارستان همه و همه باعث شده‌اند تا تور مجارستان یکی از بهترین مقاصد نوروزی برای علاقه‌مندان گردشگری باشد.

بوداپست، پایتخت و بزرگترین شهر مجارستان است که از ترکیب شدن دو شهر بودا و پست در حاشیه رود دانوب شکل گرفته است. بدون شک بوداپست مهمترین جاذبه گردشگری تور مجارستان نوروز 99 است، زیرا این شهر علاوه بر داشتن جاذبه‌های تاریخی شگفت انگیز، یکی از سرزنده‌ترین شهرهای اروپاست که در تمام ساعات شبانه روز شما را سرگرم خواهد ساخت.

در اگر تور مجارستان و بوداپست در فهرست مقاصد نوروزی مورد علاقه شما قرار گرفت، حتما به ساختمان مجلس مجارستان سر بزنید. این ساختمان که بزرگترین ساختمان مجلس در دنیاست، مشهورترین جاذبه تور بوداپست مجارستان و به نوعی نماد این کشور است.

اما علاوه بر جاذبه‌های تاریخی زیبا و معماری خیره‌کننده، نباید از جاذبه‌های طبیعی تور مجارستان نوروز 99 نیز غافل شوید. طبیعت زیبا و بکر مجارستان باعث شده است تا گردشگران زیادی برای کسب آرامش و گذراندن اوقات فراغت، مجارستان را در فهرست مقاصد نوروزی مورد علاقه خود قرار دهند.

پارک ملی هورتوباگی که در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده است و غار و آبشار لیلافورد از بهترین جاذبه‌های طبیعی تور مجارستان نوروز 99 خواهند بود. اما شاید زیباترین جاذبه طبیعی تور مجارستان، دریاچه بالاتون باشد که بزرگترین دریاچه اروپای مرکزی است و می‌توانید در سواحل آن استراحت کرده و از تابش آفتاب و آب زلالش لذت ببرید.

آفریقای جنوبی

بدون شک تور آفریقای جنوبی جایگاه ویژه‌ای در فهرست ویژه مقاصد نوروزی 99 خواهد داشت. درواقع کمتر کسی است که به سفر و گردشگری علاقه داشته باشد، اما تور آفریقای جنوبی در صدر فهرست تورهای رویایی‌اش قرار نداشته باشد.

همانطور که از نامش پیداست، آفریقای جنوبی، در جنوبی‌ترین منطقه قاره آفریقا واقع شده و از جنوب به دو اقیانوس هند و اطلس منتهی می‌شود که در دماغه امید نیک به یکدیگر می‌رسند. تور آفریقای جنوبی یکی از متفاوت‌ترین مقاصد نوروزی است که هر فردی در عمرش تجربه خواهد کرد. طبیعت حیرت انگیز، تاریخ پرفراز و نشیب، فرهنگ غنی، متنوع و متفاوت از مهمترین جاذبه‌هایی هستند که گردشگران متعددی از سراسر دنیا را به شرکت در تور آفریقای جنوبی نوروز 99 ترغیب می‌کند.

تردیدی نیست که طبیعت و حیات وحش استثنایی آفریقای جنوبی اولین چیزی است که با شنیدی نام آفریقای جنوبی به ذهن هر فردی می‌رسد. اگر دوست دارید حیوانات شگفت انگیز آفریقایی مانند شیر، زرافه، فیل، کرگدن و ... را از نزدیک ببینید، پارک‌های طبیعی آفریقای جنوبی بهترین انتخاب شما خواهند بود. در این پارک‌ها شما با خودروهای مخصوص به محل زندگی طبیعی این حیوانات سفر کرده و از آنها بازدید خواهید کرد.

اما طبیعت تور آفریقای جنوبی تنها به این حیوانات زیبا ختم نمی‌شود. آفریقای جنوبی با داشتن سواحل آفتابی در کنار اقیانوس‌های بیکران، کویرهای وسیع و کوه‌های مرتفع یکی از متنوع‌ترین جاذبه‌های طبیعی را در میان مقاصد نوروزی مختلف داراست.

اما با وجود این میزان از جاذبه‌های طبیعی متنوع و خارق‌العاده در تور آفریقای جنوبی، از شهرهای زیبای این کشور نباید به سادگی عبور کرد. کیپ تاون و ژوهانسبورگ از بهترین مقاصد نوروزی هستند که شما را با جاذبه‌های متعدد خود غافلگیر خواهند ساخت.

کوه تیبل و تله کابین آن که نمایی زیبا از کیپ تاون و اقیانوس زیبا به شما می‌دهند و دماغه امید نیک که محل تلاقی دو اقیانوس هند و اطلس هستند، مهمترین جاذبه‌های گردشگری تور آفریقای جنوبی در کیپ تاون هستند.

همچنین دهکده لسیدی و پارک موضوعی گلد ریف سیتی که بر روی یک معدن طلای قدیمی ساخته شده است، مکان‌های جذابی برای آشنایی با تاریخ پرفراز و نشیب آفریقای جنوبی در شهر ژوهانسبورگ هستند.

استرالیا

کشورهای اروپایی مقاصد نوروزی پرطرفداری برای گردشگران هستند اما نباید از شگفتی‌های دیگر نقاط دنیا چشم پوشید.تور استرالیا یکی از همین مقاصد نوروزی است که می‌تواند تجربه‌ای کاملا متفاوت و حیرت انگیز برای شما رقم بزند.

استرالیا به‌دلیل فاصله بسیار زیاد تا دیگر کشورها و قرارگیری در قاره‌ای مجزا، طبیعت و حیات وحش متفاوتی با دیگر مقاصد نوروزی دارد و همین امر، یکی از جذابیت‌های تور استرالیا برای گردشگران است.

همانگونه که گفتیم، حیات وحش این کشور از دلایل جذابیت تور استرالیا است و کمتر کسی است که به استرالیا سفر کند و از کانگورو، کوالا، پلاتیپوس و دیگر حیوانات زیبای استرالیا بازدید نکند.

همچنین استرالیا طبیعت متنوعی دارد که این کشور را به یکی از جذابترین مقاصد نوروزی تبدیل کرده است.بخش زیادی از مناطق مرکزی استرالیا را بیابان‌های سوزان پوشانده‌اند، اما حاشیه این کشور با جنگل‌های انبوهی پوشیده شده است و مکان فوق‌العاده‌ای برای گشت و گذار و فعالیت‌های ماجراجویانه است.

همچنین از آنجایی که استرالیا مانند یک جزیره از تمام جهات توسط اقیانوس محاصره شده است، خطوط ساحلی گسترده این کشور جاذبه‌ای دوست داشتنی در تور استرالیا است.یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های ساحلی استرالیا، دیوارهبزرگمرجانی که در شمال شرق استرالیا واقع شده است. این جاذبه بزرگترین صخره مرجانی جهان و میزبان گونه‌های گیاهی و جانوری متعددی است. غواصی در این آب‌ها از تفریحات هیجان انگیز تور استرالیا است.

علاوه بر طبیعت زیبا، شهرهای استرالیا نیز بسیار دیدنی و جذاب هستند. با وجود اینکه این شهرها اغلب جدید هستند و قدمت آنها بیش از چند سده نیست، اما جاذبه‌های گردشگری متعدد آنها، استرالیا را به یکی از بهترین مقاصد نوروزی تبدیل کرده است. سیدنی بهترین و زیباترین شهر استرالیا است که با داشتن جاذبه‌هایی مانند بنای شگفت انگیز خانه اپرای سیدنی و پل معلق بندر سیدنی انتظار گردشگران نوروزی را می‌کشد.

تورهای گردشگری نوروزی فرصت خوبی برای سفر به اقصی نقاط جهان و لذت بردن از زیبایی‌های این مناطق است. هر چند کشورهایی مانند فرانسه و سوییس همواره جز محبوب‌ترین مقاصد نوروزی به‌شمار می‌روند. اما علاوه بر این، مقاصد نوروزی دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند تجربه متفاوتی برای شما و خانواده‌تان رقم بزنند.

اگر شما نیز به‌دنبال مقاصد نوروزی متفاوتی مانند تور استرالیا، تور آفریقای جنوبی، تور مجارستان و ... هستید، آژانس گردشگری ققنوس بهترین گزینه برای رزرو تورهای گردشگری نوروز 99 خواهد بود. آژانس ققنوس با بیش از 40 سابقه در برنامه‌ریزی و اجرای تورهای گردشگری به سراسر نقاط دنیا، بهترین تورهای گردشگری نوروز 99 را برای شما فراهم کرده است.

ققنوس همواره در تلاش است تا با انتخاب بهترین مقاصد نوروزی و گزینش برترین خدمات سفر، باکیفیت‌ترین تورهای گردشگری را برای گردشگران عزیز برگزار کند. برای کسب اطلاع و رزرو تورهای نوروزی ققنوس می‌توانید به وبسایت این مجموعه به نشانی www.Ghoghnos.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 021-24525 تماس حاصل فرمایید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز