بهترین تلویزیون های ۴۹ اینچ ۲۰۱۹-۲۰۲۰

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۴:۲۲:۱۹
کد خبر: ۹۳۲۱۰۱
بهترین تلویزیون های ۴۹ اینچ ۲۰۱۹-۲۰۲۰
ما در این مطلب به معرفی بهترین و پرفروش ترین تلویزیون های 49 اینچ موجود در بازار می پردازیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سایز 49 یکی از سایزهای تلویزیون استاندارد است که برای یک اتاق یا پذیرایی 24 تا 40 متری پاسخگو است فاصله استاندارد از تلویزیون حدود 3 الی چهار متر اگه باشه میشه از نهایت کیفیت تلویزیون استفاده کرد. این تلویزیون ها از بهترین های تولید شده در سال های 2019 و از برندهای سونی ، ال جی و سامسونگ هستندکه  تا گذشت 6 ماه در سال 2020 هم در بازار عرضه خواهند شد.  مدل های 2019 با مدلهای قدیمی تفاوت هایی هم بین اون ها وجود دارد ، البته بیشتر اغلب مردم تمایل دارند جدیدترین مدل ها رو بگیرند که در بیشتر موارد با کیفیت تر هستند و امکانات بیشتر هم دارند.

1: تلویزیون ال جی49SM8100 با صفحه نمایش تخت ، کیفیت تصویر 4Kهمراه با تکنولوژی نانوسل می باشد. تلویزیون ال جی با مشخصاتی همچون پشتیبانی از استاندارد تصویر 4K Active HDR، پنل IPSضد ضربه با زاویه دید فوق العاده، هر کدام از فرمت های تصویری  HDR10 و HLG، قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر Resolution Upscaler و همچنین درخشندگی ULTRA Luminanceساخته شده است. از طرفی قابلیت اتصال به اینترنت به صور ت بیسیم دارای  سیستم عامل webOS نیز به بخش هوشمند تلویزیون ال جی مربوط می شوند. بخش صدای تلویزیون ال جی 20 وات در نظر گرفته شده است.گیرنده دیجیتالی داخلی, چهار ورودی HDMI و دو ورودی USB، پورت LAN، ورودی RF، ریموت کنترل هوشمند، قابلیت بلوتوث، خروجی هدفون، قابلیت اتصال به موبایل و لپ تاپ با قابلیت قرار گیری محتوای سایر دستگاه های هوشمند تعداد محدودی از امکانات تعبیه شده بر روی تلویزیون ال جی 49SM8100 است.

2: تلویزیون سامسونگ 49RU7100 دارای صفحه نمایش  تخت با کیفیت تصویر 4K و همچنین قابلیت های تصویری همچون فناوری رنگ PurColor با امکان تولید رنگ هایی جذاب و طبیعی، استاندارد تصویر HDR (تفکیک پذیری رنگ ها و نمایش دقیق آنها)، نوع پنل انVA ، نرخ حرکت تصویر 100هرتز (از بین بردن تاری های تصویر)، نمایش جزئیات و وضوح خیره کننده با UHD Dimming و نیز موتور تصویر UHD Engine (امکان بالا بردن سطح کیفیت های پایین) می باشد. سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ مجهز به توان بالای 20 وات همراه با بلندگوهای 2 کاناله و پشتیبانی از فرمت Dolby Digital Plus است. از دیگر خصوصیات برجسته تلویزیون سامسونگ می توان به قابلیت اتصال به اینترنت از طریق  Wi-Fi و سیستم عامل تایزن اشاره داشت. قابلیت ConnectShare نیز به منظور پخش مستقیم فیلم ها از USB کاربرد دارد به صورتیکه پخش آنها را راحت می کند. به علاوه پردازنده چهار هسته ای برای تلویزیون سامسونگ در نظر گرفته شده است. همچنین پورت های USB، HDMI، سنسور Eco، اشتراک گذاری از طریق WiFi Direct، Mirroring، DLNA، دستیار صوتی Google Assistant، برنامه هوشمند SmartThings، کنترل دستگاه های متصل به HDMI از طریق Anynet، قابلیت بلوتوث، گیرنده دیجیتال DVB-T، درگاه خروجی صوتی، قابلیت اتصال به موبایل، ورودی RF (آنتن)، کنترل چند منظوره با One Remote و پورت LAN (اتصال از طریق کابل به اینترنت) همگی جزو دیگر امکانات تلویزیون سامسونگ محسوب می شوند.

3: تلویزیون سونی 49x8000g دارای کیفیت تصویر 4K همراه با نور پس زمینه Direct LED، قابلیت پشتیبانی از استاندارد HDR، پنل, پردازنده تصویر IPS ، 4K X-Reality™ PRO، تکنولوژی رنگ های زنده، نرخ حرکت تصویر 50 هرتز و همچنین امکان درخشندگی صفحه نمایش می باشد. نوع بلندگوهای Bass Reflex همراه با توان صدای 20 وات و همچنین فناوری های پاک سازی صدا، DSEE صدا و Cinematic S-Force Front Surround همگی از مشخصات سیستم صدای تلویزیون سونی محسوب می شوند. قابلیت هوشمند بودن به همراه سیستم عامل اندروید و بازدید از فروشگاه های مختلف اینترنتی و همچنین مرورگر Vewd هم مربوط به بخش هوشمند تلویزیون سونی هستند. از راه های اشتراک گذاری در تلویزیون سونی می توان به قابلیت Chromecast اشاره کرد. به علاوه امکان مدیریت کردن کابل ها و پنهان سازی آن ها نیز برای تلویزیون سونی تعریف شده اند. هر یک از درگاه های ارتباطی HDMI و USB همراه با حافظه ذخیره سازی 16 گیگابایت در کنار ورودی RF، خروجی هدفون، جستجوی صوتی، راهنمای برنامه الکترونیکی EPG، تایمر روشن و خاموش، تایمر خواب، تله تکست، کامپوزیت، ورودی اترنت(LAN)، گیرنده های DVB-T، DVB-T2 و همچنین بلوتوث نیز مربوط به دیگر امکانات تلویزیون سونی هستند.

نظر شما