چند دلیل برای رزرو ویلا لوکس به جای هتل

۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۴:۲۸:۳۴
کد خبر: ۹۳۷۲۹۵
چند دلیل برای رزرو ویلا لوکس به جای هتل
قبلا هر کسی می‌خواست مسافرت برود و یک اقامت عالی داشته باشد، حتما دنبال یک هتل پنج ستاره می‌گشت. ظاهراً فقط در هتل‌ها همه چیز برای مسافرها فراهم بود و خیلی رسیدگی می‌شد. در این حد که ضرب‌المثل شده که فلان جا از نظر راحتی و آسودگی عین هتل است. ولی هتل‌ها محدودند و بازارشان هم چندان رقابتی نیست. پس هر کسی نمی‌تواند از پس رزرویک اتاق لوکس در یک هتل لوکس بر بیاید.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حالا با این وضعیت چه کاری می‌شود انجام داد؟ باید بی خیال اقامت در یک جای لوکس و ایده‌آل شویم و شب را در هر جایی که گیرمان آمد بخوابیم؟ هنوز یک راه دیگر هست.

می‌توانید به جای هتل پنج ستاره، در پینورست دنبال رزرو ویلا یا آپارتمان مبله لوکسایده‌آل خودتان باشید. چه اگر به سفری رویایی فکر می‌کنید چه اگر برای ماه عسل و سفرهای خانوادگی برنامه‌ریزی می‌کنید، هرگز نباید گزینه رزرو آنلاین اقامتگاه را از قلم بیندازید.

به طور کلی ویلا و آپارتمان مبله لوکس هم به صرفه‌تر است و هم برای رزروش کمتر دردسر می‌کشید.

ویلای لوکس بهتر است یا هتل پنج ستاره؟

وقتی در هتل اقامت داشته باشید، یک سری آزادی‌ها را ندارید. مثلا حتما باید صبحانه را در یک ساعت مشخص میل کنید. یا اینکه برای یک سری خدمات مرتب به اتاق‌تان سر می‌زنند. در کل مدیریت هتل‌ها معمولاً طوری است که حس اقامت در خانه بهتان دست نمی‌دهد.

ولی ویلا و آپارتمان مبله و سوئیت این طور نیستند. این طور اقامتگاه‌ها به طور کامل در اختیار خودتان هستند. هر موقع که بخواهید، بیدار می‌شوید و صبحانه می‌خورید. دیگر خبری از سر و صدا و شلوغی راهرو و اتاق‌های بغل نیست. اگر ویلای لوکس استخر دار رزرو کنید هم که تنهایی از استخرش استفاده می‌کنید بدون آنکه کسی مزاحمتان شود و استخر را حسابی شلوغ کند.

در سفر دسته‌جمعی، ویلا و اقامتگاه مبله رقیب ندارد!

ویلاها یک ویژگی دارند که هتل‌ها به گرد پایشان هم نمی‌رسند. وقتی می‌خواهید با دوست‌هایتان مسافرت بروید، باید بی خیال هتل‌ها بشوید. اتاق هتل‌ها هر چه قدر هم بزرگ باشد، باز برای جا دادن جمعیت زیاد، خوب نیست. پس باید کلی اتاق رزرو کرد و این شکلی هزینه‌هایتان خیلی بالا می‌رود. بعد کلی هزینه می‌کنید و آخرش هم راحت نیستید. چون برای این همه مسافر، جا کم است.

در این شرایط ویلا و آپارتمان مبله قطعاً بهترین گزینه است.ویلاهای لوکسی پیدا می‌شود که می‌شود دسته‌جمعی رزروشان کرد. هم خیلی جادارند و هم حیاط و باربیکیو و استخر و امکانات دیگر دارند. وقتی چند نفری و با تعداد زیاد یک ویلا لوکس می‌گیرید، هزینه بین همه سرشکنمی‌شود. وقتی حساب کتاب می‌کنید، می‌بینید هزینه‌تان خیلی کم شده و شاید اصلا نشود با هتل مقایسه‌اش کرد.

 در ویلای لوکس بهترین امکانات را با قیمت عالی در اختیار دارید. دیگر نمی‌خواهد نگران هزینه اقامت و گران شدن هتل‌ها و این جور چیزها باشید.

خودتان محل اقامت را انتخاب می‌کنید

خیلی ازویلاهای لوکس ساحل اختصاصی دارند. بعضی‌هایشان هم در دل جنگل‌های بکر هستند. این جور امکانات را کمتر می‌شود در هتل‌های حتی پنج ستاره‌ پیدا کرد.

برای سفربازهای حرفه‌ای، اقامت در ویلایک خوبی دیگر هم دارد. جایتان را خودتان انتخاب می‌کنید. بعضی هتل‌ها خارج از شهر هستند یا فاصله‌شان از جاهای دیدنی زیاد است. به هر حال هر شهری تعداد محدودی هتل دارد.منتهی دقیقا همین موضوع نقطه قوت ویلا است. تقریباً هر جا که بخواهید، ویلای لوکس یا آپارتمان مبله با امکانات فوق‌العاده پیدا می‌شود.

پینورست

تجربه اقامت کاملا اختصاصی

هتل‌ها خیلی برای گشتن و قدم زدن و این جور کارها فضا ندارند. اتاق شما هر چقدر هم عالی باشد، باز در یک راهرو است و کلی مسافر دیگر هم همسایه‌تان هستند. در هتل‌ها نمی‌شود شب را بیدار و ماند و سر و صدا کرد. ولی در ویلا این طور محدودیت‌ها را ندارید.

می‌شود در فضای اطراف ویلا لوکس قدم زد و تفریح کرد. هیچکس هم نمی‌آید برای سر و صدا کردن در شب بهتان تذکر بدهد. تا هر ساعتی که بخواهید تفریح می‌کنید و هیچ مشکلی هم پیش نمی‌آید.

در هیچ هتلی نمی‌شود‌هال بزرگ و اتاق خواب‌های زیاد و شومینه و چند حمام و این جور چیزها را پیدا کرد. ولی داشتن این چیزها برای ویلا لوکس خیلی عادی است. وقتی در ویلا هستید، انگار در خانه خودتان زندگی می‌کنید. خیلی چیزها از خانه هم بهتر هستند. حس راحتی اقامت در ویلا لوکس را نمی‌شود با هیچ هتلی مقایسه‌اش کرد.

ویلا لوکس آشپزخانه هم دارد، آن هم با امکانات کامل. هر موقع هوس غذای محلی کردید یا دوست داشتید غذای خانگی بخورید، خیلی راحت آشپزی می‌کنید.

از پینورست استفاده کنید

رزرو انواع اقامتگاه در پینورست بسیارآسان است. از ویلاهای لوکس گرفته، تا ویلاهای کنار دریا، ویلاهای روستایی، آپارتمان‌های مناسب تعطیلات.

کافی‌ست تاریخ سفرتان را بدانید، تعداد مهمان‌ها مشخص باشد و محل موردنظرتان را داخل سایت وارد کنید تا تمام گزینه‌ها با اطلاعات لازم پیش روی شما باشد.

مهم‌ترین خدمتی که در حال حاضر پینورست ارائه می‌دهد، مشاوره و راهنمایی برای تجربه رزروِ بدونِ استرس اقامتگاه است. هر زمان که بخواهید می‌توانید با انجام یک تماس تلفنی، هر اطلاعاتی که راجع به اقامتگاه‌های محل موردنظرتان را به راحتی بپرسید.

پیشنهاد می‌کنم که همین حالا در گوگل سرچ کنید “پینورست” و برای اقامت در یک ویلا لوکس در تعطیلات بعدی، از همین حالا برنامه‌ریزی کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز