معاون عمرانی وزیر کشور:

ماشین‌آلات و تجهیزات از شهرداری‌ها برای کمک به اهواز اعزام شد

۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۷:۴۹
کد خبر: ۹۳۹۲۲۳
ماشین‌آلات و تجهیزات از شهرداری‌ها برای کمک به اهواز اعزام شد
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از هماهنگی‌های صورت گرفته با شهرداری‌های استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و ایلام و شهر تهران به منظور اعزام ماشین‌آلات و تجهیزات تخصصی برای امدادرسانی به مناطق آسیب‌دیده از سیل اخیر خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، «مهدی جمالی نژاد»، رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اظهار کرد: پس از ابلاغ دستورات معاون اول محترم رئیس جمهور و وزیرمحترم کشور مبنی بر کمک به مناطق آسیب دیده شهرستان اهواز ۳۶ نفر از نیروهای آتش نشانی تهران به همراه ۱۵ دستگاه خودروی سنگین و سبک و تجهیزات  به شهرستان اهواز اعزام شدند.

به گفته این مقام مسئول، سه دستگاه جرثقیل سه تن ایسوزو، یک دستگاه آنگلو تک کابین، دو دستگاه نورافشان ایسوزو با مولد برق دیزل، یکدستگاه خودروی AFنجات سنگین، از خودروهای اعزامی است.   
وی افزود تجهیزاتی از قبیل دو دستگاه پمپ سنگین واریسکو۶۰۰۰لیتر در دقیقه، دو دستگاه پمپ آبارا۵۵۰۰لیتر در دقیقه، پنج  دستگاه پمپ پرتابل فوکس۱۶۰۰لیتر در دقیقه، چهل دستگاه پمپهای کف کشs۲۰ و لجن کش ۳۰۱۰با دبی ۱۰۰۰لیتر در دقیقه سه فاز و تکفاز مخصوص آبکشی از منازل و محیط های بسته، چهار دستگاه موتور برق جکو، هشتاد  بند لوله آب ۲/۵اینچ، چهل بند لوله آب۱/۵ اینج برای امدادرسانی از شهرداری تهران به اهواز ارسال شده است.
جمالی نژاد همچنین از اعزام  یک اکیپ به همراه ۶ دستگاه کف کش و پمپ تخلیه آب از استان کهکیلویه و بویراحمد و دو اکیپ از استان ایلام به شهرستان اهواز خبر داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز