لذت خوردن همبرگر بدون فکر کردن به چاقی

۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۲:۲۰:۱۷
کد خبر: ۹۴۳۷۰۶
لذت خوردن همبرگر بدون فکر کردن به چاقی
فرض کنید در بهترین فست فود شهرتان هستید و چشم ‌تان به همبرگر داخل بشقاب میز کناری می ‌افتد، این همبرگر با شما صحبت می کند. شما را ترغیب می کند که همین حالا آن را سفارش دهید و یک گاز بزرگ از آن بزنید. چقدر لذت بخش! حال به چاقی و اضافه وزن خود فکر می کنید و دقیقا همینجا داستان تمام می شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، بسیاری از افراد همانند شما علاقه ی زیادی به خوردن همبرگر، سیب زمینی سرخ کرده، ساندویچ هات داگ و به طور کل فست فود دارند اما از خوردن آن ها عاجزند؛ بله این موضوع درست است و دلیل آن فقط چاقی است.اگر دوست دارید با خیال راحت همبرگر بخورید بدون این که چاق شوید و از زندگی آن طور که دوست دارید، لذت ببرید؛ خواندن این مطلب را از دست ندهید. ما به شما می گوییم که چطور با یک تغییر جزیی، سرنوشت خود را عوض کنید!

من و رژیم

با خیال راحت منوی غذای مورد علاقه ی خود را دنبال کنید

هر شخصی نسبت به بدن خود شناخت نسبی یا کامل دارد، مثلا بسیار شنیده اید که برخی افراد می گویند ما حتی با خوردن آب چاق می شویم، البته این گفته اثبات علمی ندارد ولی نشان می دهد که فرد می داند که استعداد چاقی دارد. حال اگر در ذهن خود منوی غذاهای مورد علاقه ی خود را مجسم کنید، شاید به نظرتان بسیاری از آن ها چاق کننده باشند، البته ما قصد نداریم به شما توصیه کنیم که دائما سالاد بخورید و از زندگی لذت ببرید! باور ما این است که غذا های مورد علاقه ی خود را به میزان کافی و به موقع بخورید و عادات غذایی خود را اصلاح کنید،به مرور زمان خواهید دید که اصلاح عادات غذایی حتی بر کل زندگی شما تاثیر شگرفی خواهد داشت.

داشتن تغذیه ی سالم برای بدن مانندداشتن سوخت سالم برای ماشین است؛ شما می ‌توانید از خوراکی ‌های سالم، کم ‌حجم و مقوی استفاده کنید تا سوخت مورد ‌نیاز بدن ‌تان را تامین کنید. داشتن تغذیه ی سالم به معنی رعایت یک رژیم غذایی پیچیده و سخت نیست، بلکه تنها کافی است غذا های غیر مفید و پر حجم را کنار بگذارید و تا جایی که می‌ توانید غذا های سالم و مقوی بخورید. ترکیب مواد غذایی موجود در یک رژیم غذایی سالم به عوامل مختلفی مثلفاکتور سن و میزان فعالیت جسمی و همچنین نوع مواد غذایی در دسترس، بستگی دارد. هر چند در فرهنگ‌ های مختلف توصیه‌ های غذایی متفاوتی وجود دارد که به داشتن زندگی سالم و عمریطولانی کمک می‌ کند.براساس یکی از مطالعات اخیر، بیشترین میزان کالری افراد از طریق تنقلاتی که در میان وعده ها مصرف می کنند، تامین می‌شود. با این حال اکثر افراد این واقعیت را انکار می‌کنند و قطعا برای آن‌ها هم جای تعجب خواهد داشت که حجم میان وعده های آن‌ها چقدر بالا است.از آنجا که گرسنگی یک مسئله ی روانی است بنابراین کنترل آن کار سختی است. شاید همین مسئله چاقی را به یک مشکل بزرگ تبدیل کرده باشد... اما نگران نباشید ما برای شما راه حل داریم.

من و رژیم

وب سایت رسمی من و رژیم بهترین انتخاب برای دوستداران رژیم غذایی توام با شادی

بسیاری از افراد تمایل زیادی به چاق و یا لاغر شدن و در مجموع استفاده از رژیم های غذایی دارند، استفاده از رژیم غذایی اصولی هرگز برای شمامشکلی به وجود نخواهند آورد. ما این جاییم تا به نشان دادن مسیر درست به شما کمک کنیم که با استفاده از رژیم غذایی اصولی  و با خیال راحت چاق و یا لاغر شوید، بدون این که آسیب ببینید. کافی است وارد وب سایت من و رژیم شوید و با وارد کردن مشخصات خود از رژیم های غذایی متخصصین تغذیه ی ما استفاده کنید و نسبت به تغییر وزن خود اقدام نمایید. نکته ی بسیار مهم در مورد من و رژیم این است که این وب سایت به شما کمک می کند که وزن خود را ثابت نگه دارید و دائما وزن شما نوسان نداشته باشد و به این طریق همیشه در سلامت جسمی و روحی باشید.شما هم امتحان کنید و بدون هیچ گونه نگرانی با متخصصین تغذیه ما در ارتباط باشید و با اصولی ترین روش ممکن رژیم بگیرید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز