وزیر نیرو:

تاکنون ۹۰ پروژه به بهره‌برداری رسیده است

۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۳:۳۳:۵۱
کد خبر: ۹۴۴۲۷۵
تاکنون ۹۰ پروژه به بهره‌برداری رسیده است
وزیر نیرو با اشاره به بهره‌برداری از سه سد بزرگ در استان اردبیل گفت: در مجموع پویش #هرهفته_الف_ب_ایران، از مجموع 227 پروژه بزرگ، تاکنون از 90 پروژه با سرمایه‌گذاری 7 هزار و 92 میلیارد تومان بهره‌برداری شده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزای برنا «رضا اردکانیان»، وزیر نیرو، روز چهارشنبه در حاشیه آیین بهره‌برداری از سد مخزنی و شبکه آبیاری احمدبیگلوی مشگین‌شهر در جمع خبرنگاران در خصوص کاهش بارندگی‌ها در استان اردبیل اظهار داشت: اردبیل به نسبت سال گذشته، امسال بارش کمتری دارد و به نسبت متوسط بلندمدت، امیدواریم در ماه‌های باقی‌مانده سال آبی تا حدود قابل توجهی این کمبود جبران شود و بر اساس برنامه‌های موجود، مشکل کمبود آب نداشته باشیم.

وی با اشاره به بهره‌برداری از چهار پروژه در بخش آب، سدها و شبکه‌های آبیاری و آغاز عملیات اجرایی یک پروژه تامین برق برق در استان اردبیل در روز چهارشنبه با حضور رئیس جمهور خاطرنشان کرد: طرح‌های امروز در استان اردبیل عمدتا" به شبکه‌های توزیع، اصلاح و بهسازی این شبکه‌ها در نقاط مختلف استان بر‌می‌گردد.

وزیر نیرو همچنین گفت: در مجموع پویش #هرهفته_الف_ب_ایران، از مجموع 227 پروژه بزرگ، تاکنون از 90 پروژه با سرمایه‌گذاری 7 هزار و 92 میلیارد تومان بهره‌برداری شده است و تا پایان نیمه نخست سال 1400 به ترتیب در استان‌های مختلف، شاهد به ثمر رسیدن این طرح‌ها خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز