پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر ؛ تجربه ۱۰۰ روز طلایی تا کنکور

۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۵:۱۰:۱۳
کد خبر: ۹۴۴۳۵۰
پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر ؛ تجربه ۱۰۰ روز طلایی تا کنکور
دی ماه هم فرا رسید و خیلی از داوطلبان از فرصتی که در چندماه اخیر داشتند نهایت استفاده را برده و تا حدودی خود را برای کنکور آماده کرده اند. اما در این میان دانش آموزانی هم هستند که نتوانستند آن طور که باید، برای این ماراتن نفسگیر آماده شوند. اما جای نگرانی نیست! 5 دقیقه وقت بگذارید و این مقاله را بخوانید تا با پروژه 6040 حرف آخر تغییری بزرگ در سرنوشت کنکورتان رقم بزنید.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، پروژه 6040 حرف آخر چندین سال است که در این مقطع توسط موسسه حرف آخر ارائه می شود و مورد استقبال شدید داوطلبان کنکور قرار می گیرد.برنامه ای با ایده و استراتژی جدید در کنکور مناسب برای داوطلبانی که می خواهند در کمترین زمان، بیشترین بازده مطالعاتی را داشته باشند. داوطلبانی که مطالعه، دوره و تست زنی منظمی نداشته و به جمع بندی و دسته بندی منظمی نرسیده اند و یا آن دسته از داوطلبانی که با وجود داشتن زمینه مطالعاتی بنا به هر دلیلی مطالعه برای کنکور را تا کنون به طور جدی شروع نکرده اند، اما به دنبال این هستند که متناسب با زمان باقی مانده بتوانند به نتیجه نسبی مطلوب برسند. اما بررسی کنیم چرا پروژه 6040 حرف آخر می تواند در 100 روز آموزش کنکور را متحول کند:

پروژه 6040 حرف آخر چیست؟

پروژه 60 حرف آخر :در پارت اول 60 روز به آموزش اختصاص داده شده است، اما نه به این صورت که مطلبی حذف شده باشد بلکه به این صورت که برای هر درس تمامی فصول مورد بررسی قرار می گیرد، اما در قالب تدریس فشرده، یعنی دسته بندی منسجم با تاکید بر مطالب مهم و کلیدی. پس از واژه جمع بندی استفاده نمی کنیم. در این پارت برای هر درس اساتید به حل تست های منبع و مهم بسنده می کنند و تعداد این تست ها به اندازه ای است که شما را به تسلط در مبحث مربوطه برساند.

پروژه 40 حرف آخر :بعد از اجرای پارت اول این طرح، داوطلب آمادگی ورود به پارت دوم این طرح یعنی برنامه 40 روز را پیدا می کند که این برنامه 40 روز در قالب آزمون اجرا می شود یعنی 20 آزمون شبیه ساز. یعنی داوطلب به صورت یک روز در میان کاملا در شرایطی مشابه جلسه کنکور آزمون برگزار می کند. بعد از هر آزمون 15 ساعت تحلیل تصویری توسط اساتید برای همان آزمون را خواهیم داشت یعنی در قالب همین تحلیل ممکن است بسته به نیاز، تعدادی از درسنامه ها و نکات مهم در پارت اول را دوباره تدریس و دسته بندی کنند و در قالب پاسخ های تشریحی هرکدام از این آزمون ها، هرکدام از مباحث بارها و بارها برای شما دوره خواهد شد. یعنی ممکن است شما در دور اول برای یک درس درصد 40 را داشته باشید، اما رفته رفته که تعداد آزمون بیشتری را مورد بررسی قرار می دهید و در قالب هر آزمون تعدادی از نقاط ضعف خود را شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام می کنید و نقاط قوت خود را تثبیت می کنید، این یعنی پیشرفت شما در آزمون بعدی و در پایان پارت دوم طرح 6040 شما به تسلط قطعی برای جلسه اصلی می رسید. برای ثبت نام در طرح 6040 حرف آخر با مشاورین سایت مرکزی تماس بگیرید:

آقای شایان مامندی – خانم حدیث قمری – خانم مریم فرزی

021-66576182

021-66576371

021-66566623

حرف آخر

برنامه مطالعاتی حرف آخر برای پروژه 6040 به چه صورت می باشد؟

بعد از آشنایی با طرح راهبردی 6040 برای مدت زمان باقی مانده تا کنکور، کار اصلی ما در وهله دوم این است که این برنامه را در اختیار شما قرار دهیم. یعنی بعد از ثبت نام در این طرح، یک برنامه زمانی منحصر به فرد در اختیار داوطلب قرار خواهد گرفت که در این برنامه به هر درس عمومی و اختصاصی متناسب با ضریب و اهمیتی که دارند، وقت اختصاص داده شده است و هیچ درسی حذف نشده است و برنامه دروس عمومی و اختصاصی هیچ گونه منافاتی باهم ندارند. سپس متناسب با این برنامه، یک برنامه حجمی در اختیار داوطلب قرار می گیرد.

منظور از برنامه حجمی این است که در هر جلسه ای که در برنامه زمانی برای هر درس مشخص شده است، به صورت دقیق تعیین می شود که چه مبحثی از دروس موردنظر مورد مطالعه قرار بگیرد. زمان دیدن DVD، تکمیل نویسی جزوه، تست و تحلیل تست در هر جلسه لحاظ شده است.به بیان ساده تر در این طرح، ما یک برنامه حجمی فوق العاده برای شما آماده کرده ایم. تنها وظیفه داوطلب، اجرای درست برنامه ها و تعهد نسبت به برنامه هاست. چیزی که مشخص می کند تا چه میزان از این طرح نتیجه بگیرید. برای مثال ما در درسی مثل زیست حرف آخر به تمام جزئیات پرداخته ایم و داوطلب جای هیچ نگرانی ای ندارد.

حرف آخر

چرا حرف آخر را برای کنکور انتخاب کنیم؟

حرف آخر با یک نوآوری وارد عرصه کنکور شد. فعال سازی نیمکره راست مغز! زمانی که شما به صورت عادی مطالب را می خوانید و حفظ می کنید همه آن ها وارد نیمکره سمت چپ مغز شما می شوند که ماندگاری کمتری در ذهن دارد. اما اگر همین مطالب را به صورت انیمیشن فیلم یا تصویر در آوریم، وارد نیمکره راست مغز می شوند و تا مدت ها در حافظه شما باقی می مانند و این همان یادگیری یک بار برای همیشه هست.حرف اخر بر همین اساس تمام دروس کنکور را به شکل انیمیشن در آورده است.

دروسی مثل فیزیک، ریاضی و زیست شناسی دارای سنگین ترین مفاهیم هستند. این مفاهیم به خصوص برای افرادی که سال ها از کنکور فاصله گرفته اند بسیار دشوار می باشند. برای مثال فصل حرکت شناسی از فیزیک را به خاطر آورید! این فصل پر از فرمول های مختلف به تعداد زیاد می باشد اما با شیوه حرف آخر و به سبک پیمان کامیار، شما کل این فصل را فقط با یک الگو یاد می گیرید. الگوی V-T باعث می شود شما هر نوع تستی از حرکت شناسی را در سریع ترین زمان حل کنید.

برای ثبت نام در پروژه 6040 می توانید «6040» را به سامانه پیامک مرکزی حرف آخر ارسال نمایید.

10002907

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز