وزیر صنعت، معدن و تجارت :

منش سردار سلیمانی شاخصی تعیین کننده در جنگ اقتصادی با دشمن است

۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۳:۴۵:۲۷
کد خبر: ۹۴۵۴۹۰
منش سردار سلیمانی شاخصی تعیین کننده در جنگ اقتصادی با دشمن است
وزیر صنعت، معدن و تجارت در گفتگو با خبرنگاران در خصوص شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی گفت: شهادت این سردار بزرگ را پیشگاه فرمانده کل قوا، مردم عزیز و به ویژه همرزمان صدیق ایشان در نیروهای مسلح کشورمان، به خصوص عزیزان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که حافظ امنیت کشورند، تبریک و تسلیت عرض می کنم.

به گزارش گروه خبر خبرگزای برنا به نقل از شاتا، رضا رحمانی افزود: این ترور مذبوحانه و خبیثانه که موجب شهادت سردار عزیز همه ما، حاج قاسم سلیمانی شد، شاید موجب شد که مرد بزرگی را از دست بدهیم، ولی یقیناً خط، راه ، منش و رفتار ایشان تداوم خواهد یافت و به طورقطع بر رهروان ایشان و این راه مقدس بیش از این افزوده خواهد شد.

وی ادامه داد: نام و یاد این شهید بزرگوار در تاریخ جاویدان خواهد ماند و قطعا به یک الگو برای جوانان امروز و برای نسل های آینده این مرز و بوم تبدیل خواهد شد.

وزیر صمت در خصوص ویژگی های شخصیتی شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی گفت: شخصاً وقتی در ذهنم به وجود گهربار این مرد بزرگ می اندیشم جز اخلاص و مجاهدت صادقانه از بدو تشکیل انقلاب اسلامی تاکنون چیزی به خاطر نمی آورم.

رحمانی تصریح کرد: ایشان چه در کسوت فرماندهی و چه به عنوان یک بسیجی و پاسدار واقعی نظام و اسلام، از هر نظر اسوه و الگویی هستند که حتی به عنوان یک مدیر اسلامی و واقعی که همواره به اصول پایبند بوده است می‌توانند مصداق عینی فرمایشات و تاکیدات ائمه معصومین در رفتار، گفتار و عمل باشند و البته که همواره همه این سجایا را در شخصیت ذاتی این عزیز مشاهده می کردیم.

وی خاطرنشان کرد: سردار سپهبد قاسم سلیمانی مصداق کامل و روشنی از اطاعت خالصانه و صادقانه از ولایت و مقام معظم رهبری بودند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ایشان بدون کوچکترین ادعایی خود را فدای مردم و آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران کرده بودند؛ بدون منت خدمت کردن، از جان گذشتگی و فداکاری نمود عینی رفتار این شهید عزیز بود.

وی تاکید کرد: ایشان بدون هیچ واهمه وارد میدان های نبرد می شدند و حضور ایشان در خطوط مقدم جنگ با کفار و ایادی آنها نشان از شجاعت این سردار بزرگ اسلام داشت.

رحمانی یادآور شد: باید یاد ،نام و پیام این شهید سرافراز اسلام و انقلاب به عنوان یک گنجینه و سرمایه ارزشمند برای نسل های آینده حفظ شود.

وی تصریح کرد: شرایط موجود برای خدمتگزاری به نظام جمهوری اسلامی در سایه خون ارزشمند هریک از شهدای عزیزمان است و این اولین اثر ارزشمند شهدا در زندگی هر یک از ماست.

نظر شما