نوبخت:

هر ایرانی یک شهید سلیمانی است/ راه خطیر حاج قاسم را ادامه خواهیم داد

۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۵:۱۰:۱۶
کد خبر: ۹۴۶۱۳۵
هر ایرانی یک شهید سلیمانی است/ راه خطیر حاج قاسم را ادامه خواهیم داد
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شخصیت ممتاز ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی است و گرچه عزاداری در فراق این شهید بزرگ، لازم است اما کافی نیست و نکته با ‌اهمیت آن است که ترور این شخصیت امری تصادفی نیست. آن شهید عزیز همواره جان پاک خود را در دست داشت و در بیرون مرزها حضوری موثر ایفا می‌کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزای برنا به نقل از روابط‌عمومی سازمان برنامه و بودجه کشور، محمدباقر نوبخت در آیین گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در جمع کارکنان این سازمان تصریح کرد: این ترور عامدانه و با برنامه‌ریزی انجام شده و توسط کسانی اتفاق افتاده‌است که به زعم خود داعیه اداره جهان را دارند، اما ما به‌درستی می‌دانیم که هر کاری که انجام می‌دهند، به عوارض و عواقب آن آگاهی کامل دارند و اینک ما وظیفه داریم که در کنار مویه بر فراق آن شهید، برای فردای بعد از شهادت هم تدبیر متناسب اتخاذ کنیم.

نوبخت تصریح کرد که اگر برای فردای بعد از شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برنامه و تدبیر نداشته باشیم، حق آن شهید والامقام را هم ایفا نکرده‌ایم و ضرورت دارد که با هوشیاری، برای مرحله بعد از فقدان آن شهید طراحی و برنامه‌ریزی کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در ادامه اظهارات خود با بیان این‌که اینک هر ایرانی یک سلیمانی است، گفت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از حریم ملت دفاع کرد و اینک ما به عنوان سازمانی که با همه دستگاه‌ها تفاوت داریم، باید به‌درستی تشخیص دهیم که قرار است برنامه ما چه مختصات و شاخص‌هایی داشته باشد.

وی افزود: شهید سلیمانی تمام اهتمامش این بود که چگونه از ملت و کشور صیانت کند و ما به عنوان مجموعه سازمان برنامه و بودجه کشور بعد از فروکش کردن احساسات و عواطف این ملت بزرگوار، تازه کارمان آغاز می‌شود.

نوبخت اظهار داشت: یک آدم معلوم‌الحالی همانند ترامپ به زعم خود می‌خواهد با فشار حداکثری این ملت را به زانو درآورد و کشور را به وضعیتی غیر‌عادی بکشاند، اما مثل همیشه طعم شکست را خواهد چشید.

وی با بیان این که آهنگ افتتاح پروژه‌ها و طرح های عمرانی در کشور مطابق با برنامه و به‌صورت متعارف پیش می‌رود، گفت: دشمن به این نتیجه رسیده است که فشار حداکثری کافی نیست و با از میان برداشتن سرداران کرار و دلاوری چون شهید سلیمانی در‌صدد است که آهنگ برنامه‌ریزی ما را دچار اختلال کند، اما به یاری خداوند و با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم شهیدپرور کشور، این اختلال‌ها و کارشکنی‌ها ثمری نخواهد داشت.

نوبخت در ادامه اظهارات خود تصریح کرد که این شهید بزرگ دغذغه‌های سترگی داشت و ما راه خطیر او را ادامه خواهیم داد و در برابر خون پاک آن شهید مسوول هستیم.

وی در خاتمه با بیان این‌که آن شهید و خانواده ایشان از سازمان برنامه و بودجه کشور رضایت داشتند، افزود: امیدواریم گام‌ها و اقدام‌های ما بتواند موجب آرامش روح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز