چگونه در این بازار آشفته در تهران خانه‌دار شویم؟

۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۵:۲۶:۲۲
کد خبر: ۹۴۶۱۴۴
چگونه در این بازار آشفته در تهران خانه‌دار شویم؟
آپارتمان های اندیشه تهران با سن کم و امکانات روز آماده سکونت شما در غرب استان تهران هستند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، خرید آپارتمان در اندیشه تهران یکی از بهترین راهکارهای موجود برای خانه دار شدن در پایتخت میباشد زیرا امکانات این منطقه از نظر رفاهی و اجتماعی در بهترین سطح قرار گرفته است.

آپارتمان های نوساز اندیشه تهران با قیمت مناسب

آپارتمان های اندیشه تهران با سن کم و امکانات روز آماده سکونت شما در غرب استان تهران هستند. این آپارتمان ها با آخرین اصول ساخت و ساز مهندسی طراحی و ساخته شده اند و از بهترین تکنولوژی در اجرای آن ها استفاده شده است و سن این بنا ها به کمتر از 15 سال میرسد. 15 سال سن آپارتمان در این شهر برای قسمت هایی میباشد که قدیمی ساز تر هستند چون با روند مناسبی که ساخت آپارتمان در این شهر دنبال میکند میتوان گفت کهآپارتمان های نوساز در اندیشه بسیار بیشتر به چشم میخورند دلیل آن هم این است که ساختمان های قدیمی تر هم با همکاری سازندگان خوب اندیشه و مالکان محترم به بهترین شکل ممکن بازسازی شده و یا با تخریب و ساخت مجدد شاهد شکل گیری آپارتمان های نوساز جدید در منطقه هستیم

شما میتوانید از فاز یک اندیشه تا فاز پنج برای خرید آپارتمان های نوساز بسته به نیاز و سلیقه خود در منطقه اقدام کنید و مطمئنا از قیمت مناسب آپارتمان در اندیشه شوکه خواهید شد. آپارتمان های اندیشه به دلیل نزدیکی به مرکز شهر تهران بسیار مناسب برای کارکنان تهرانی میباشند چون با راه های ارتباطی و جاده های مناسب با صرف زمان کمتر از بیست دقیقه از اندیشه به هر نقطه ای از تهران خواهید رسید ولی چون این منطقه جزو حومه تهران محسوب میشود آپارتمان و املاک نیز قیمت پایین تری را نسبت به مرکز شهر دارند. این نکته نیز قابل ذکر است که گرچه اندیشه تهران با مرکز شهر فاصله ای نه چندان زیاد دارد ولی آخرین اصول شهرسازی در ساخت این منطقه مدنظر قرار گرفته شده و هیچ گونه کمبودی در امکانات رفاهی و اجتماعی در این منطقه مشاهده نمیشود.

امکانات رفاهی اجتماعی شهر اندیشه

شهرهای جدید مانند شهر جدید اندیشه دارای رشد فراوانی هستند، که برای زندگی آرام و کم دغدغه بسیار مناسب‌اند. شهر جدید اندیشه امکانات رفاهی بسیاری برای ساکنین خود فراهم آورده است تا تراکم جمعیت پایتخت کمتر شود. برای همین امر است که بسیاری از مردم زندگی خود را در این شهرها می‌بینند. شهرهایی که خانه‌های ویلایی در آن وجود دارد و خیابان‌ها دل‌ باز و گسترده است و هیاهوی شهری در آن باعث استرس و ناراحتی ساکنین نمی‌شود. شهر اندیشه این امکانات را در خود دو چندان کرده که باعث محبوبیت مردم شده است و در عین اینکه بافت شهری خود را دارد اما آرامشی در آن‌ها حاکم است که نمی‌توان از آن چشم‌ پوشی کرد چون خیابان‌ها از شهرسازی بی‌نظیر و ساختمان‌ها از معماری چشم‌نوازی برخوردار هستند. که وقتی وارد شهر می‌شوید چشم‌اندازی که از شهر می‌بینید باور نکردنی است. حال به معرفی برخی از امکانات شهر اندیشه می پردازیم:

1 – راه های ارتباطی با تهران و کرج

2 – مراکز تجاری و اداری در تمام مناطق

3 – کانون ها و مراکز فرهنگی و هنری در محله های مختلف

4 – مجتمع های ورزشی به تعداد کافی در سطح شهر

5 – سیستم حمل و نقل مناسب شهری

6 – مراکز درمانی و بیمارستان در سطح شهر به تعداد کافی

7 – مراکز انتظامی و آتش نشانی به تعداد مناسب

8 – گازکشی و سیستم انتقال آب و گاز و تلفن و برق به شکل مناسب

9 – و بسیاری امکانات دیگر

وضعییت فعلی بازار و قیمت آپارتمان و املاک در شهر اندیشه

با توجه به افزایش قیمتی که در سال 97 تا اواسط سال 98 شاهد بودیم که پس از آن بازار مسکن با یک وضعییت نا مناسب رو به رو شد که بسیار تعداد معاملات ملکی کاهش یافت و باعث کاهش قیمت ملک آن هم به صورت زیادی شد در پاییز 98 بازار جو آرامی به خود گرفت و هم اکنون با پیدا کردن روند مناسبی در خرید و فروش ها و بازار املاک و آپارتمان میتوانیم بگوییم که به یک موقعییت مناسب برای انجام معاملات ملکی رسیده ایم.

بعد از کاهش قیمت و ثبات پیدا کردن بازار املاک کم کم تعداد خرید و فروش ها بیشتر شد و هم اکنون در آخرین روز های پاییز زمانی معاملات ملکی به سطحی رسیده است که با کمترین افزایش قیمت بهترین فرصت برای اقدام و خرید و فروش ملک میباشد. در اندیشه تهران نیز قیمت ها در منطقی ترین شرایط قرار گرفته و افزایش قیمت آنچنانی را تجربه نمیکند که باز هم تاکید میکنیم شرایط برای خرید و فروش آپارتمان و ملک در این منطقه بسیار مناسب است.

خرید آپارتمان نوساز در اندیشه به کمک مسکن کیان

مسکن کیان جزو قدیمی ترین دفاتر املاک در منطقه اندیشه تهران است که با توجه به سابقه این دفتر املاک که نزدیک به دو دهه بوده و اینکه مسکن کیان بزرگترین دفتر املاک در کل منطقه اندیشه محسوب می شود مشاوران با تجربه و خبره ای در این دفتر فعالیت دارند که هم ساکن خود منطقه اندیشه هستند که باعث می شود احاطه کامل به منطقه اندیشه داشته باشند و هم اینکه گلچینی از بهترین مشاوران املاک و نمایندگان فروش در اندیشه هستند.

اگر قصد خرید آپارتمان در اندیشه و همچنین خرید و فروش املاک در اندیشه واقع در غرب استان تهران را دارید حتما به مسکن کیان مراجعه کنید تا با کمک مشاورین باتجربه و نمایندگان فروش حرفه ای مسکن کیان یک تجربه خوب در زمینه املاک را تجربه کنید. سابقه بالای مسکن کیان در فروش آپارتمان های نوساز در اندیشه باعث ایجاد رابطه خوب بین دفتر مسکن کیان و سازندگان برتر و به نام اندیشه شده است.

 

نظر شما