دو مسیر پروازی جدید توسط «ایران ایر» راه اندازی شد

۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۱:۳۶:۱۵
کد خبر: ۹۴۶۹۷۹
دو مسیر پروازی جدید توسط «ایران ایر» راه اندازی شد
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» اقدام به برقراری پروازهای هفتگی شیراز - مشهد کرده است. این شرکت همچنین مسیر پرواز جدید تهران-گچساران – تهران را از تاریخ ۲۰ دی ماه راه اندازی می‌کند.

به گزارش گروه خبر خبرگزای برنا به نقل از روابط عمومی هواپیمایی «هما»، اولین پرواز مسیر مشهد به شیراز، روز یکشنبه ۱۵ دی ماه سال جاری با شماره پرواز ۲۵۸ در ساعت ۱۱ و ۵۵ دقیقه از فرودگاه شیراز به مقصد فرودگاه مشهد مقدس انجام شد. براساس برنامه، این پرواز در روزهای یکشنبه هر هفته با استفاده از هواپیمای ایرباس انجام می‌شود.

بازگشت این پرواز نیز در همان روز در ساعت ۱۴ و ۲۵ دقیقه با شماره پرواز ۲۵۹ از فرودگاه مشهد مقدس وارد فرودگاه شهید دستغیب شیراز می‌شود.

پرواز مشهد به شیراز و بالعکس نیز در روزهای پنج‌شنبه هر هفته انجام می‌شود که اولین پرواز این مسیر در روز ۱۲ دی ماه سال جاری انجام شد. براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، این پرواز با شماره ۲۵۹ در ساعت ۱۶ و ۵۵ دقیقه از فرودگاه مشهد مقدس به مقصد فرودگاه شیراز با استفاده از هواپیمای MD انجام می‌شود.

بازگشت این پرواز در همان روز با شماره پرواز ۲۵۸ در ساعت ۱۹ و ۲۰ دقیقه از فرودگاه شهید دستغیب شیراز انجام و در ساعت ۲۰ و ۵۵ دقیقه در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد به زمین می‌نشیند.

بر اساس این گزارش همچنین پرواز جدید تهران-گچساران – تهران روزهای جمعه هر هفته ساعت ۸ صبح از فرودگاه مهرآباد انجام و در ساعت ۰۹:۵۵ در فرودگاه گچساران به زمین می نشیند.

پرواز بالعکس ساعت  ۱۰:۳۰ از فرودگاه گچساران انجام و در ساعت ۱۲:۲۵ وارد فرودگاه مهرآباد می شود. گفتنی است این پرواز با استفاده از ناوگان ATR72-600 انجام می شود.

گفتنی است درحال حاضر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما از فرودگاه شیراز پروازهایی به فرودگاه های تهران، بندرعباس، اصفهان، اهواز،لامرد، کویت و دوحه انجام می دهد.

نظر شما