عذرخواهی همتی بخاطر سقوط هواپیمای اوکراینی

۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۲:۴۱:۱۶
کد خبر: ۹۴۸۶۹۷
عذرخواهی همتی بخاطر سقوط هواپیمای اوکراینی
رئیس کل بانک مرکزی ضمن اظهار انتقاد و پوزش بابت خطای صورت گرفته در سقوط هواپیمای اوکراینی و نحوه اطلاع‌رسانی این فاجعه گفت: از دست رفتن اعتماد عمومی و تحریک انتظارات خیلی سریع اتفاق می‌افتد ولی برگرداندن آن زمان‌بر و هزینه‌بر است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا عبدالناصر همتی طی پست اینستاگرامی اظهار کرد: امروز با اعلام مراجع رسمی از علت اصلی حادثه دردناک و غم‌انگیز سقوط هواپیمای اوکراینی که جان شیرین جمع زیادی از هوطنان و سایر ملیت‌ها را گرفت، مطلع شدم.

وی افزود: به عنوان کسی که در این شرایط دشوار کشور مسئولیت مهمی برای حفظ ثبات اقتصادی کشور دارم و اعتماد مردم و نحوه شکل‌گیری انتظارات را مهم می‌دانم، بابت خطای وقوع یافته و نحوه اطلاع‌رسانی این فاجعه انتقاد داشته و از مردم پوزش می‌خواهم.

رئیس کل بانک مرکزی ضمن بیان اینکه خداوند به خانواده‌های داغدار صبر جمیل عطا فرماید، گفت: در طول سه روز گذشته عملکرد پذیرفتنی از نظر مدیریت رسانه‌ای و بیان جنبه‌های فنی و تکنیکی موضوع وجود نداشت.

وی تصریح کرد: از دست رفتن اعتماد عمومی و تحریک انتظارات خیلی سریع اتفاق می‌افتد ولی برگرداندن آن زمان‌بر بوده و هزینه دارد. از سوی دیگر روش برگرداندن اعتماد هم تعیین‌کننده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز