مشارکت کارکنان شرکت ملی گاز در ساخت ۱۵ واحد مسکونی برای سیل‌زدگان

۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۲:۵۰:۵۲
کد خبر: ۹۴۹۷۵۸
مشارکت کارکنان شرکت ملی گاز در ساخت ۱۵ واحد مسکونی برای سیل‌زدگان
فراخوان شرکت ملی گاز ایران درباره جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای کمک به سیل‌زدگان با مشارکت کارکنان این شرکت در ساخت ۱۵ واحد مسکونی در منطقه سیل‌زده پل‌دختر همراه شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، پس از وقوع سیل فروردین‌ماه امسال، شرکت ملی گاز ایران با اعلام فراخوانی از کارکنان خود دعوت کرد با جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی به یاری مردم مناطق سیل‌زده بشتابند. با اعلام این فراخوان، کمک‌های غیرنقدی کارکنان به استان‌های درگیر سیل ارسال شد و کمک‌های نقدی نیز جمع‌آوری و در اختیار امور مالی، مدیریت منابع انسانی و حوزه بسیج شرکت ملی گاز ایران قرار گرفت.

پس از انجام بررسی‌های لازم از سوی این مدیریت‌ها، حوزه بسیج شرکت ملی گاز ایران و سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان ناحیه پلدختر، تفاهم‌نامه‌ای برای مشارکت در ساخت ۱۵ واحد مسکونی امضا کردند که بر اساس آن، مسکن مورد نیاز برخی از خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، خانواده‌های بدون سرپرست و تعدادی از خانواده‌های شهدا فراهم خواهد شد.

مدت زمان ساخت و تکمیل این واحدهای مسکونی حدود ۶ ماه در نظر گرفته شده است و احداث آن به‌عهده بسیج سازندگی سپاه پاسداران پلدختر خواهد بود.

شایان ذکر است، شهر پلدختر از رونق اولیه برخوردار شده و درباره واحدهای مورد نظر حوزه بسیج، طبق توافق قبلی با سپاه پلدختر در شهریورماه امسال، اقدام‌هایی انجام شده که روند ساخت را شتاب بخشیده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز