بهترین روش لیفت با نخ که تاثیر بیشتری در زیبایی دارد کدام است؟

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۴:۳۰:۰۱
کد خبر: ۹۵۰۴۹۱
بهترین روش لیفت با نخ که تاثیر بیشتری در زیبایی دارد کدام است؟
در بین روش‌های مختلف انجام لیفت با نخ دو روش تأیید شده و مرسوم وجود دارد. بیماران و پزشکان می‌توانند با خیالی آسوده‌ از یکی از این دو روش یعنی NovaThreads و Silhouette InstaLift استفاده کنند. NovaThreads و Silhouette InstaLift، با هدف بالا بردن بافت صورت، توسط FDA تأیید شده‌اند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در حالی‌که این روش‌ها به مکانیسم عمل مشابهی متکی هستند و هر دو نتایج فوق‌العاده‌ای به وجود می‌آورند، تفاوت‌های اساسی بین آن‌ها وجود دارد که بیماران باید از آن‌ها آگاه باشند. در ادامه‌ی این مقاله سعی کرده‌ایم چگونگی انجام این دو روش را با یکدیگر مقایسه کنیم. همچنین پیشنهادهایی برای افزایش تأثیر این روش‌ها در جوان‌سازی پوست خواهیم داشت. همچنین میتوانید برای دریافت خدمات لیفت با نخ آرمان الهیه با این کلینیک تماس حاصل فرمایید.

روش NovaThreads در لیفت با نخ

NovaThreads بخیه‌هایی از جنس یک ماده‌ی زیست‌سازگار به نام PDO هستند. این بخیه‌ها به طور خاصی طراحی شده‌اند تا برای جذب مجدد توسط بدن کاملاً بی‌خطر باشند. NovaThreads حدود چهار تا شش ماه در محل مورد نظر باقی می‌ماند، اما پس از این زمان به آرامی شروع به جذب شدن در بدن می‌کند. با این وجود بیماران می‌توانند انتظار داشته باشند که نتایج حاصل از لیفت با نخ NovaThreads تا یک سال یا بیشتر هم دوام داشته باشد. این اثر طولانی‌مدت و بهبودی ماندگار در وضعیت پوست، درنتیجه‌ی افزایش تزریق کلاژن حاصل می‌شود.

انواع مختلفی از لیفت با نخ NovaThreads وجود دارند: بخیه‌های خاردار، که برای جمع کردن پوست بسیار ایده‌آل هستند (و بنابراین عمل لیفت، یا بالا بردن پوست را بهتر انجام می‌دهند) و بخیه‌های صاف و مستقیم یا خمیده. بخیه‌های صاف با این‌که لیفت کمتری ایجاد می‌کنند اما برای تحریک کلاژن بسیار عالی هستند. سایت های بین الملل لیفت با نخ اینجا لیست شده است.

بیماران معمولاً برای از بین بردن علائم رایج پیری، از بخیه‌های صاف و مستقیم در نقاط استراتژیک اطراف صورت خود (مانند گوشه‌ی دهان یا امتداد ابروها) استفاده می‌کنند. از طرف دیگر بخیه‌های خاردار، در نزدیکی خط مو قرار می‌گیرند تا به آرامی پوست را به عقب برگردانده و گونه‌ها و فک را بلند کنند.

استفاده از لیفت صورت با نخ NovaThreads برای بیماران نسبتاً سریع و آسان است. ابتدا از بی‌حسی موضعی برای بی‌حس کردن مناطقی که قرار است تحت درمان قرار بگیرند استفاده می‌شود؛ پس از آن، از طریق یک ابزار کوچک (مانند یک کانول نازک یا سوزن) نخ‌ها را زیر پوست بیمار قرار می‌دهند. کل این مراحل معمولاً فقط 30 تا 45 دقیقه طول می‌کشد و پس از اتمام کار، بیمار آزاد است تا به کار خود برگشته و روال عادی زندگی را از سر بگیرد.

لیفت با نخ Silhouette InstaLift

مانند NovaThreads، لیفت با نخ Silhouette InstaLift نیز برای لیفت بافت صورت به استفاده از بخیه‌های موقت زیست‌سازگار متکی است. لیفت با نخ Silhouette InstaLift بیشتر روی تحریک پوست تمرکز دارد، تا تحریک تولید کلاژن (هرچند درنهایت هر دو هدف را انجام خواهد داد)، بنابراین لوازم مورد استفاده در این روش، تا حدودی متفاوت طراحی شده‌اند. به جای صاف یا خاردار بودن، حاوی تعدادی بخیه هستند که با مخروط‌های ریز و درشتی درگیر هستند؛ این مخروط‌ها در گرفتن بافت کارایی بالایی دارند. این ویژگی، نخ‌ها را قادر می‌سازد تا پوست بیشتری را جمع کنند، درنتیجه لیفت قابل‌توجهی به گونه‌ها و فک وارد می‌کنند. لوازم استفاده شده در لیفت با نخ Silhouette InstaLift برای ایجاد نتایج نسبتاً طولانی‌مدت طراحی شده‌اند. بیماران می‌توانند انتظار داشته باشند که برای مدت یک تا سه سال از تأثیر لیفت با نخ Silhouette InstaLift خود بهره‌مند شوند.

انجام لیفت صورت با نخ Silhouette InstaLift به طور متوسط حدود 45 دقیقه طول می‌کشد و تحت بی‌حسی موضعی قابل انجام است. از یک سوزن نازک که مخصوصاً برای این کار طراحی شده، برای قرار دادن نخ‌ها در پوست استفاده می‌شود، این کار ناراحتی بیمار را به حداقل می‌رساند. گاهی اوقات بیماران تا چند روز پس از انجام این عمل احساس درد و تورم خفیف می‌کنند، اما این وضعیت با تجویز دارو‌های مُسکن قابل درمان است. به این ترتیب، اگر از لیفت با نخ Silhouette InstaLift استفاده کنید، احتمالاً بلافاصله قادر خواهید بود تا به فعالیت‌های عادی خود بازگردید.

بهترین نتیجه را از انجام لیفت با نخ بگیرید

از آن‌جا که لیفت با نخ بسیار کم خطر بوده و دوره‌ی نقاهت کوتاهی دارد، می‌توان آن را با سایر روش‌های غیرجراحی ترکیب کرد تا نتایج قابل‌توجه‌تری به دست آورد. بعد از این‌‎که پوست شما در اطراف نخ‌های قرار داده شده طی عمل InstaLift، بهبود یافت، توصیه می‌کنیم لیفت با نخ خود را با درمانی مانند ultherapy ترکیب کنید.

Ultherapy از پالس‌های ملایم سونوگرافی برای گرم کردن بافت‌های هم‌بند زیر پوست استفاده کرده و از این طریق، تولید کلاژن را تحریک می‌کند. Ultherapy که اغلب به عنوان یک «عمل صورت بدون تیغ جراحی» شناخته می‌شود، به اندازه‌ی کافی ایمن هست تا بتوان از آن، تقریباً در هر ناحیه‌ای از صورت و گردن استفاده کرد. از طریق ترکیب این روش و لیفت با نخ می‌توان مقدار کل پوست تحت درمان را به حداکثر رساند و در صورت و گردن، لیفت بیشتری ایجاد کرد.

لیفت با نخ می‌تواند پوست صورت را به طور مؤثری سفت کند، اما تأثیری روی لکه‌های سطح پوست ندارند. به همین دلیل برای از بین بردن علائم سطحی پیری (مانند لکه‌های سنی، رنگدانه‌های ناهموار و خطوط ریز) از تکنیکی معروف به «تجدید پوست» استفاده می‌شود. در این روش لایه‌ی بالایی پوست برداشته شده و درنتیجه لکه‌ها نیز ناپدید می‌شوند. درنتیجه لایه‌ای از پوست که جدیدتر و جوان‌تر به نظر می‌رسد در جای خود رشد می‌کند.

کلام آخر

بیماران می‌توانند با ترکیب تعدادی از درمان‌های ضد پیری بدون جراحی، تغییرات مثبت عمیقی در ظاهر خود ایجاد کنند، آن هم بدون تحمل دوره‌ی نقاهت طولانی. لیفت با نخ یکی از مؤثرترین این روش‌ها است که به سادگی می‌تواند به جوان‌سازی پوست شما کمک کند. عوارض لیفت با نخ نیز در مقایسه با روش‌های جراحی صورت، کاملاً قابل چشم‌پوشی هستند، بنابراین با خیالی آسوده می‌توان از آن استفاده کرد.

منبع: plasticsurger

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز