رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

۵۰ میلیون وام و ۱۲ میلون بلاعوض در اختیار سیل زدگان قرار می گیرد

۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۰:۱۳:۴۰
کد خبر: ۹۵۰۷۵۶
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه در شهر ۵۰ میلیون وام و ۱۲ میلون بلاعوض در اختیار سیل زدگان قرار می گیرد، گفت: در روستاها نیز ۴۰ میلیون تومان وام و ۱۰ میلیون تومان بلاعوض تعلق می‌گیرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، علیرضا تابش شب گذشته (سه شنبه 24 دی) در برنامه پیگیری شبکه خبر سیما درباره آخرین اقدامات انجام شده برای مناطق سیل زده کشور با اشاره به اینکه از 716 روستای درگیر سیل در 270 روستا آسیب بیشتری به زیرساخت ها و تاسیسات زیربنایی وارد شده است، گفت: 14 هزار و 100 واحد روستایی و 2 هزار و 150 واحد شهری از سیل آسیب دیده اند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه در  شهر 50 میلیون وام و 12 میلون بلاعوض در اختیار سیل زدگان قرار می گیرد، گفت: در روستاها نیز 40 میلیون تومان وام و 10 میلیون تومان بلاعوض تعلق می گیرد.

وی با اشاره به اینکه 12 هزار واحد نیاز به تعمیرات دارند، ادامه داد: 15 تسهیلات ارزان قیمت و 5 میلیون بلاعوض همچنین 15 میلیون وام و 10 میلیون بلاعوض برای وسایل مسکونی درنظر گرفته شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه برای واحدهای دامی نیز 15 میلیون تومان وام و 5 میلیون بلاعوض تخصیص داده شده است، گفت: قبل از تصویب در هیئت دولت تسهیلات بلاعوض از 25 دی ماه پیگیری و پرداخت می شود. همچنین تامین اعتبار  واحدهای آسیب دیده از سیل در استان کرمان نیز انجام می شود.

تابش  در بخش دیگری از این برنامه خبری به روند بازسازی سه استان خوزستان، گلستان و لرستان که از فروردین درگیرمشکلات سیل هستند اشاره کرد و با اشاره به اینکه در استان خوزستان 62 درصد، در استان لرستان 66 درصد و در استان گلستان 65 درصد پیشرفت فیزیکی داریم، گفت: مردم نگران نباشند بررسی ها به دقت انجام می شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با تصریح این نکته که تسهیلات و کمک های بلاعوض به همه تعلق می گیرد و به تدریج پرداخت می شود، گفت: مشکل جاماندگان دریافت تسهیلات نیز بررسی و برطرف می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز