طی بیانیه‌ای اعلام شد؛

حمایت جمعیت متخصصین، تولیدکنندگان و کارآفرینان تهران از نامزدهایی که نسبت به مشکلات حوزه ساختمان، کشاورزی، تولید و صنعت دغدغه‌‌مندند

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۳:۴۶:۲۱
کد خبر: ۹۵۲۰۹۰
حمایت جمعیت متخصصین، تولیدکنندگان و کارآفرینان تهران از نامزدهایی که نسبت به مشکلات حوزه ساختمان، کشاورزی، تولید و صنعت دغدغه‌‌مندند
جمعیت متخصصین، تولیدکنندگان و کارآفرینان تهران طی بیانیه‌ای از نامزدهایی که نسبت به مشکلات حوزه ساختمان، کشاورزی، تولید و صنعت دغدغه‌‌مندند، اعلام حمایت کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، متن بیانیه جمعیت متخصصین، تولیدکنندگان و کارآفرینان تهران به شرح زیر است:

شهروندان بزرگوار و عزیز تهرانی

انتخابات مجلس در هر کشور، جلوه و تبلور حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش می‌باشد و انتخاب مردم تاثیر مستقیمی برزندگی تک تک آحاد و آینده کشور به ویژه قشر متخصص و صنعتگر و کارآفرین دارد.

بی‌تردید نابسامانی های اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی امروز کشور ، به رغم وجود قابلیتها و استعداد های فراوان، کم نظیر واستثنایی این مرز و بوم، ریشه در بی تدبیری، سو مدیریت ، برنامه گریزی ، عدم شفافیت و پاسخگویی دارد.

 

در شرایط سخت و دشوار اقتصادی امروز، انتخابات پیش روی مجلس در اسفند سال جاری ۱۳۹۸، فرصتی تاریخی و مغتنم در جهت انتخاب افراد متخصص، کارآمد، دلسوز، مدیر و مدبر و دارای تجربه فعالیت تخصصی و درک صحیح اقتصادی و صنعتی صحیح به ویژه ازمیان نامزدها و کاندیداهای حوزه ساختمان، کشاورزی و صنعت برای سکانداری حوزه قانونگذاری کشور و دغدغه مندی و پاسخگویی به مشکلات و نیازهای عموم شهروندان تهرانی به ویژه قشر متخصصین و صنعتگران است.

بدون شک خواسته اصلی شفافیت در همه حوزه های اجتماعی فرهنگی و سیاسی و به ویژه اقتصادی است تا از رشد سو مدیریت،گسترش فساد و ضایع شدن سرمایه های مادی و معنوی این سرزمین جلوگیری شود.

پاسخگو بودن نمایندگان مجلس و همه خدمتگزاران کشور به ملت، پرهیز از ایجاد تنش و حمایت از تولید و رونق بخشیدن به حوزه ساختمان، کشاورزی و صنعت از ضروریات انکارناپذیر قانونگذاران این مرز و بوم است.

توجه به زیرساخت های صنعتی و تولیدی و ارتقای سطح زیست محیطی و زیستی مردم در همه ابعاد بایستی در الویت اول برنامه ریزی کلان این سرزمین قرار گیرد.

جمعیت متخصصین و تولیدکنندگان و کارآفرینان تهران ضمن دعوت از کلیه متخصصین و صنعتگران به حمایت همه جانبه تهران از کاندیداهای برخاسته از بخش ساختمان ، کشاورزی و دیگر حوزه های صنعتی ، از کلیه نامزدهای محترم حوزه انتخابیه تهران که نسبت به معضلات و مشکلات حوزه ساختمان،کشاورزی، تولید و صنعت ، دغدغه‌ مند هستند دعوت میکند تا نسبت به ارسال رزومه، نقطه نظرات و برنامه های مورد نظرشان به آدرس society.tehranpm@gmail.com جهت برررسی و حمایت‌های بعدی از آنها اقدام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز