۱۳ هزار بازرسی از مراکز تولید و عرضه کالا انجام شد

۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۶:۲۸:۳۳
کد خبر: ۹۵۲۷۵۲
۱۳ هزار بازرسی از مراکز تولید و عرضه کالا انجام شد
مدیرکل استاندارد گفت: بازرسان استاندارد، ۱۳ هزار و ۳۰۰ بازرسی از مراکز تولیدی و عرضۀ کالا‌های مشمول استاندارد اجباری در تهران انجام دادند.
به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی استاندارد استان تهران، مدیرکل استاندارد تهران گفت: بازرسان استاندارد، ۱۳ هزار و ۳۰۰ بازرسی از مراکز تولیدی و عرضۀ کالا‌های مشمول استاندارد اجباری در استان تهران در ۹ ماه امسال، انجام دادند.
آقای محمودرضا طاهری در بیست و هشتمین بازدید خود از واحد‌های تولیدی و خدماتی استان، از واحد تولیدی کن صنعت آذین، تولیدکننده انواع لوازم خانگی دیدن کرد.
وی ضمن بازدید از خطوط تولید و آزمایشگاه این واحد تولیدی که برای ۴۰۰ نیروی متخصص، اشتغالزایی کرده است، گفت: بازرسان استاندارد، در ۹ ماهه امسال، حدود ۷ هزار مورد بازرسی فنی از واحد‌های تولیدی تحت پوشش داشته‌اند.
بازدید‌های مدیرکل استاندارد استان تهران از واحد‌های تولیدی و خدماتی استان، با هدف بررسی چالش‌ها و ارائه راهکار‌ها درجهت رونق و تسهیل تولید است.
واحد تولیدی کن (CAN)، برای دو فرآورده اجاق‌گاز توکار و هود آشپزخانه، از این اداره‌کل پروانه کاربرد علامت استاندارد دریافت کرده است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز