یک مقام مسئول در وزارت راه و شهرسازی:

اگر واحدهای مسکن مهر خود راتحویل نگیرید سود وام ۱۸درصد می‌شود

۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۵:۱۲:۵۵
کد خبر: ۹۵۴۹۰۴
اگر واحدهای مسکن مهر خود راتحویل نگیرید سود وام ۱۸درصد می‌شود
به گفته مدیرکل دفتر توسعه امور مسکن شرکت عمران شهرهای جدید سود وام مسکن مهر برای کسانی به 18 درصد افزایش پیدا می‌کند که واحد مسکن مهر خود را تحویل نمی‌گیرند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، «نادر عربی» درباره واگذاری واحدهای مسکن مهر در شهرهای جدید، گفت: در سطح شهرهای جدید از کل واحدهای مسکن مهر مورد تعهد وزارت راه و شهرسازی که در حدود ۳۵۰ هزار واحد است، ابنیه ۳۳۵ هزار واحد کامل شده و ۲۵۰ هزار واحد نیز به متقاضیان تحویل داده شده است.

این مقام مسئول در وزارت راه و شهرسازی با اشاره به این که حدود ۸۰ هزار واحد مسکن مهر، اکنون آماده تحویل است، افزود: این تعداد به ویژه در شهرهای پردیس و پرند قرار دارد.

به گفته عربی، حدود ۲۵۰ هزار واحد از واحدهای مسکن مهر در شهرهای جدید حومه تهران قرار دارد و ابنیه مسکن مهر در اغلب شهرهای جدید، تکمیل و بخش اعظم واحدها به مالکان تحویل داده شده است.

وی با اشاره به این که به جز شهرهای جدید حومه تهران به ندرت شهر جدیدی داریم که واحد مسکن مهر نیمه تمام داشته باشد، افزود: در این شهرها مسکن مهر یا در مرحله فروش اقساطی قرار دارد و یا تحویل داده شده است.

نظر شما