از صفر تا صد کاشت ریش و سبیل به روش طبیعی

۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۶:۰۶:۱۰
کد خبر: ۹۵۵۹۵۴
از صفر تا صد کاشت ریش و سبیل به روش طبیعی
ریش و سبیل در مردان نشان دهنده مردانگی و قدرت است. برخی از مردان از کم پشت شدن و یا طاس شدن بخشی از ریش و سبیل خود رنج می‌برند.

 

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، کاشت ریش و سبیل فرآیندی است که باعث ایجاد و فراوانی مو در قسمت‌هایی از صورت می‌شود که مو ندارد یا موهای نازکی دارد. کاشت ریش و سبیل نه تنها به منظور پرپشت نمودن ریش و سبیل بلکه در برخی موارد به منظور مخفی کردن جای آکنه و انواع دیگر اسکارها  یا جای زخم ها صورت می‌گیرد.

کاشت ریش و سبیل چیست؟

کاشت ریش و سبیل  شبیه روند کاشت مو است که برای از بین بردن طاسی سر و یا پرپشت کردن موی سر کسانی که موی نازک دارند استفاده می‌شود. فولیکول‌های مو از قسمتی از سر بیمار برداشته شده و در ناحیه جدید کاشته می‌شود. جهت اطمینان از رشد طبیعی و ظاهر موهای کاشته شده مراقبت‌های زیادی انجام می‌شود مانند قراردهی با دقت پیوند مو در زاویه و جهت مناسب برای رشد صحیح آن‌ها. در صورتی که عمل کاشت به طور صحیح انجام پذیرد، فولیکول‌های مو خود را با محیط جدید وفق داده و به زندگی و رشد خود در صورت شما ادامه خواهند داد. به این ترتیب شما به خواسته خود یعنی ریش و سبیل پرپشت و زیبا خواهید رسید.

دلایل کم پشت شدن ریش و سبیل

کم پشت شدن ریش و سبیل و یا طاسی در این نواحی می‌تواند دلایل مختلفی از جمله عوامل ژنتیکی، الکترولیز، عمل‌های جراحی، سوختگی و یا آسیب‌دیدگی داشته باشد. هدف از انجام این روش درمانی می‌تواند از یک پوشش دهی نازک یا پر کردن قسمت کوچکی از صورت با مو تا تجدید و بازیابی قسمتی بزرگ از صورت با موی ضخیم مانند کاشت کل ریش و یا ریش بزی متغیر باشد. این روند درمانی را می‌توان بر روی قسمتی از صورت که هیچ‌گونه مویی ندارد و یا بر روی قسمت‌هایی که دارای موهای نازکی هستند و یا نیاز به پرپشت شدن دارند انجام داد.

مزایای کاشت ریش و سبیل

بعضی از مزایای کاشت موی صورت در ادامه آمده است:

  • پس از انجام روند درمانی، موهای کاشته شده می‌توانند به طور طبیعی تراشیده و یا پیرایش شوند.
  • موهای کاشته شده دائمی هستند.
  • موهای صورت کاشته شده، ظاهری طبیعی در چهره شما خواهد داشت و به مرور زمان اعتماد به نفس شما را بهبود خواهد بخشید.
  • این روند درمانی بدون درد بوده و هزینه آن منطقی است.

انتخاب کلینیک معتبر کاشت ریش و سبیل

کلینیک مدرن سعادت آباد با استفاده از تیم متخصص پزشکی و تکنسین‌های مجرب خود و بهره گیری از کادر پرستاری با سابقه و صبور و مجهز بودن به دانش و فناوری روز دنیا در عرصه زیبایی و بهره‌گیری از متدهای روز دنیا در حوزه کاشت و پیوند موی طبیعی مو تمامی موارد ذکر شده را با دقت هرچه بیشتر در تمامی پروسه‌های کاشت رعایت نموده و این امر سبب آن شده است که بیش از 95% کاشت‌های انجام شده در این مجموعه بسیار طبیعی بوده و به تبع آن رضایت 95% متقاضیان کاشت مو، کاشت ابرو و کاشت ریش و سبیل را بدست بیاورد.

#بازمیشه که شعار کلینیک مدرن است بیانگر این موضوع مهم است که با هر وضعیت مالی و اقتصادی، با هر شرایط جسمی و سنی و با هر وضعیتی از تراکم مو در ناحیه سر، ابرو و ریش و سبیل خود می توانید امید داشته باشید که بازهم می شود مو، ابرو و ریش و سبیل پرپشت داشت حتی اگر بانک مویی بسیار ضعیف و کم تراکمی داشته باشید.

نمونه کارهای این مرکز را با هشتگ #بازمیشه در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

تلفن: ۰۲۱-۸۷۷۰۰۰۰۰       مشاوره 24 ساعته: 1181818-0912

آدرس ما در شبکه های اجتماعی: modernclinique

نشانی: تهران – سعادت آباد- بلواردریا- بین خیابان گلها و خیابان رامشه- پلاک ۷۰- طبقه ۳

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز