سفر نوروزی به سرزمین‌های آفتابی جنوب شرق آسیا

۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۳:۴۴:۲۴
کد خبر: ۹۵۶۳۵۸
سفر نوروزی به سرزمین‌های آفتابی جنوب شرق آسیا
نوروز، بهترین زمان ممکن، برای سفری خانوادگی، به کشوری زیباست و چه جایی بهتر از کشورهای جذاب جنوب شرق آسیا است. هر کدام از کشورهای این منطقه، جاذبه‌های خاص خود را دارند، در این میان اما، مالزی با تنوعی کم‌نظیر در مقاصد مختلف و همچنین ویتنام، که امروزه به یکی از قطب‌های گردشگری منطقه بدل شده، می‌تواند انتخابی عالی برای سفر شما باشد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، نوروز، بهترین زمان ممکن، برای سفری خانوادگی، به کشوری زیباست و چه جایی بهتر از کشورهای جذاب جنوب شرق آسیا است. هر کدام از کشورهای این منطقه، جاذبه‌های خاص خود را دارند، در این میان اما، مالزی با تنوعی کم‌نظیر در مقاصد مختلف و همچنین ویتنام، که امروزه به یکی از قطب‌های گردشگری منطقه بدل شده، می‌تواند انتخابی عالی برای سفر شما باشد.

مالزی، سفر به سرزمین شگفتی‌ها

چرا تور مالزی نوروز 99 می‌تواند انتخابی عالی برای شما و خانواده‌تان باشد؟ این کشور زیبا، مقاصد دل‌نشینی در خود دارد، که می‌تواند سلایق مختلف را پوشش دهد. تنوعی که باعث می‌شود، هر کس با هر سلیقه‌ای، از رفتن به تور مالزی احساس رضایت کند. نوروز 99 نیز، شما می‌توانید در کوالالامپور، پنانگ یا دیگر نقاط زیبای مالزی، تعطیلاتی مفرح و جذاب را سپری کنید.

بسیاری از سفرها، به عنوان تور نوروز 99 به مقصد کوالالامپور شکل می‌گیرد. شهری زیبا و مدرن، که نقاط تفریحی متنوعی، از جمله انواع پارک‌های بازی و آبی دارد و شما می‌توانید، اول بهار را، در این پارک‌ها به بازی با اعضای خانواده بگذرانید. یکی از بزرگ‌ترینِ این پارک‌ها، سانوِی لاگون است، که یک پارک بازی و آبی بسیار بزرگ بوده، که به راحتی می‌تواند یک روز کامل از سفر شما را، به خود اختصاص دهد.

Picture1

سپردن کارهای مربوط به بلیط و هتل، به کارشناسان ما در مقتدرسیر، به شما این فرصت را می‌دهد، تا بدون دغدغه، به بازدید از دیدنی‌های مختلف مالزی بپردازید. اگر در کوالالامپور هستید، به دیدن معابد و انواع گالری‌های هنری و موزه‌های متعدد شهر بروید. اگر در پنانگ اقامت دارید، از غذاهای خوشمزه میل کنید و در سواحل دیدنی آن شهر زیبا، به تفریحات آبی مشغول شوید. مهم این است که بدون داشتن کوچک‌ترین نگرانی، تنها به تفریح و خوش‌گذرانی در سفر نوروزی خود، بپردازید.

اما بخش جذابی از سفر شما، می‌تواند خرید از انواع بازارها و مراکز خرید بزرگ باشد. این بازارها در گوشه‌ گوشه‌ی مالزی پیدا می‌شوند، اما بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین مراکز خرید، همچون پاویلیون یا Suria KLCC در کوالالامپور واقع شده‌اند و در آن‌ها، به غیر از خرید، می‌توانید انواع تفریحات از جمله دیدین فیلم در مدرن‌ترین سینماها را نیز تجربه کنید. سفر نوروزی با تور مالزی، همراه با مقتدرسیر، فرصتی استثنایی برای شما و خانواده‌تان خواهد بود، تا سفری خاطره‌انگیز را، در آغاز سال 99، تجربه نمایید.

نوروز در ویتنامِ چشم نواز

ویتنام سرزمینی متفاوت برای سفر است. جایی که ترکیبی از شگفتی‌های طبیعی، تاریخ غنی و مراکز بزرگ و مدرن را، در خود دارد و می‌تواند، بهترین انتخاب ممکن، برای سفری ایده‌آل، برای تور نوروز 99 باشد. تصویر دشت‌ها و تپه‌های سرسبز این کشور، در کنار مردمی که همیشه لبخند به لب دارند، نه تنها شما را به یاد جنگ نخواهد انداخت، بلکه نوید تعطیلاتی مفرح و عالی را، برای‌تان به همراه خواهد داشت. برای سفر به این کشور نیز، انتخاب‌های متفاوتی دارید، که در نتیجه‌ی آن، تجربه‌ای منحصر به فرد نسیب‌تان می‌شود.

دلایل زیادی وجود دارد، که تور ویتنام را به شما پیشنهاد کنیم. از غذاهای خوشمزه‌ی ویتنامی گرفته، تا مناظر دیدنی و شگرف. در واقع این دیدنی‌های طبیعی، شاید مهم‌ترین دلیل بسیاری از مسافران به این کشور زیبا باشد. کشوری با سواحل دیدنی، مناطق کوهستانی، رودخانه‌هایی که برای قرن‌هاست، در جریانند و مزارع برنجی، که جزو نماد‌های ویتنام به حساب می‌آیند. در کنار این‌ها، همیشه می‌توان از نقاط تاریخی کشور نیز بازدید کرد و از جمله مهم‌ترین بخش‌های تاریخ ویتنام، جنگ این کشور است، که با موزه‌های مختلف، به گردشگران شناسانده می‌شود.

Picture2

تور نوروزی ویتنام به مقاصد مختلفی از جمله هانوی، هوشی مین، هوئه یا خلیج هالونگ برگزار می‌شود، که هر کدام از آن‌ها، دیدنی‌های متفاوتی دارند. در سه مورد اول، شما با شهری زیبا و مدرن مواجهید، که تفریح‌گاه‌های بسیار زیادی داشته و مملو از مراکز خریدی هستند، که می‌توانید در آن‌ها، به فروشگاه‌هایی از انواع برندهای جهانی سر بزنید. اما از طرفی خلیج هالونگ، یکی از شگفتی‌های طبیعی در آسیا به حساب می‌آید. یکی از زیباترین نقاط قاره‌ی کهن، که می‌توانید سوار بر کشتی، از دیدنی‌های آن بازدید نموده و روزی عالی را، روی آب آرام آن، صرف کنید. در نهایت هر کجای این کشور زیبا که باشید، بدون شک، با خاطره‌ای دلنشین، از آن خارج خواهید شد. اما برای این که این سفر بیشتر به دل‌تان بنشیند، بهتر است با توری معتمد، هم‌چون آژانس مقتدرسیر به سفر بروید، تا بدون دلواپسی و در بهترین حالت ممکن، از سفر خود لذت ببرید.

تور ویتنام سفر به سرزمینی بسیار زیبا و ارزان به حساب می‌آید. مردمی دارد که با آغوش گرم از شما پذیرایی می‌کنند و نقاط دیدنی بسیاری، که هر کدام‌شان، خاطره‌ای فراموش نشدنی برای‌تان رقم می‌زنند. پس اگر اهل سفر به شرق آسیا هستید، عید امسال، تور ویتنام نوروز 99 را انتخاب کنید.

نظر شما