وزیر نیرو:

مردم نباید دغدغه آب و برق داشته باشند

۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۵:۴۹:۲۵
کد خبر: ۹۵۸۲۹۹
مردم نباید دغدغه آب و برق داشته باشند
​ وزیر نیرو گفت: مردم نباید برای تامین دو کالای راهبردی و مهم آب و برق، به‌ویژه در شرایط تحریم دغدغه‌ای داشته باشند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا «رضا اردکانیان»  هم‌زمان با نخستین روز دهه فجر افزود: رفع نگرانی و دغدغه هموطنانمان از موضوع آب و برق مسوولیتی بزرگ و مهم است.  

وی با بیان اینکه دوازدهم بهمن ماه و آغاز دهه فجر به دلایل مختلف برای همه ما بسیار مبارک است، اظهار کرد: رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام (ره) بسان یک هنرمند چیره دست همه "من"ها را به "ما" تبدیل کرد و از این طریق منیت زورگویان و ظالمان آن زمان را شکست، آنها را به زانو درآورد و همواره در این چهار دهه در بزنگاه‌های مختلف، این میراث گرانقدر امام(ره) و حرمت خون شهدا بوده که به کمک انقلاب آمده است.
وزیر نیرو با اشاره به اینکه ملت متحد، هماهنگ و یکپارچه ایران هرجا اقتضا کرده در مقابل زورگویی‌های دنیای ظلم ایستادگی کرده است، ادامه داد: هنوز حلاوت حضور یکپارچه هم‌وطنان در همه شهرها و آبادی‌های کشور در مراسم تجلیل از سرباز وطن سردار شهید سپهبد سلیمانی در کام‌هاست.
وی افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال که مصادف با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی و همرزمان اوست با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار خواهد شد و انرژی فراوان دیگری به موتور انقلاب تزریق می‌شود و دنیا شاهد این تجلی و راهپیمایی گسترده که جلوه‌ای از "ما" است، خواهد بود.
اردکانیان ادامه داد: ملت ایران نشان داده که به هیچ وجه متوقف نشده و هرچند درگیر مشکلاتی هست اما از حرکت در جهت هدف قبلی خود تغییر مسیر نداده است.
وی با تاکید بر اینکه به میزان درکی که از فهم و آگاهی و معرفت هموطنانمان داریم توفیق خدمت‌گذاری خواهیم داشت، گفت: ملاک و معیار ما می‌بایست اهداف و آرمان‌های انقلاب باشد.
وزیر نیرو خاطرنشان کرد: آیندگان فرصت و مجالی که اکنون در اختیار ماست را نخواهند داشت، هرچند توانمندی‌ها، تخصص، علم و تجربه آنها بیشتر باشد؛ بنابراین از این فرصت و مجال بایستی نهایت بهره‌مندی را در جهت انجام وظایف خود به نحو احسن داشته باشیم.

نظر شما