عملیات اجرایی ۷۵۰۰ واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان آغاز شد

۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۴:۳۲:۳۸
کد خبر: ۹۶۰۵۵۷
عملیات اجرایی ۷۵۰۰ واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان آغاز شد
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از آغاز عملیات اجرایی ۷۵۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا علی نبیان، مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه این تعداد واحد مسکونی در شهرهای بالا و زیر ۱۰۰ هزار نفر در استان ساخته خواهد شد گفت: از این تعداد ۵۳۹۶ واحد در زمینی به مساحت ۵۲ هکتار به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به مشخص شدن اطلاعات متقاضیان مرحله اول ثبت نام مسکن از آغاز تکمیل مدارک واجدین شرایط خبر داد و گفت: همزمان با آغاز تکمیل مدارک واجدین شرایط عملیات اجرایی ساخت مسکن در قالب طرح اقدام ملی شروع شده که این موضوع نشان دهنده عزم جدی دولت در اجرایی شدن تعهداتش در این طرح است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن که به همراه اعضای هیات مدیره این سازمان به شهر زاهدان سفر کرده است، طرح اقدام ملی مسکن را یکی از پیگیری های ویژه وزارت راه و شهرسازی در تحقق شعار رونق تولید به طور عام و تولید مسکن به طور خاص برشمرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی حل مشکل مسکن مردم را تکلیف اداری و شرعی مدیران حوزه مسکن خواند و گفت: آنچه بر اساس قوانین به ما تکلیف شده وظیفه اداری ماست اما حل مشکل مسکن علاوه بر تکلیف قانونی به دلیل سفارشات مقام معظم رهبری تکلیف شرعی ما نیز به حساب می آید که باید برای تحقق آن از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

وی اظهار کرد: دهه مبارک فجر یادآور تلاش و جهاد زنان و مردانی است که زیر سایه رهبری امام خمینی (ره) تمام همت خود را به کار گرفتند تا سرنوشت بهتری برای کشورشان رقم بزنند و ما باید این امر را سرلوحه کار قرار داده و تلاش کنیم تا در این روزهای سخت کشور را به سمت پیشرفت و سربلندی ببریم. 

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در سفر دوروزه خود به استان سیستان و بلوچستان علاوه بر شرکت در آغاز عملیات اجرایی ۷۵۰۰ واحد مسکونی، از مناطق حاشیه نشین و اراضی مستعد برای ساخت مسکن در قالب طرح اقدام ملی نیز بازدید کرد و در بازدیدی از اداره کل راه و شهرسازی استان با جمعی از متقاضیان طرح اقدام ملی دیدار و مسائل و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز