رئیس سازمان برنامه و بودجه:

یک‌هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه جدید تا پایان سال آینده احداث می‌شود

۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۴:۱۱:۰۲
کد خبر: ۹۶۲۲۵۵
یک‌هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه جدید تا پایان سال آینده احداث می‌شود
رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به افتتاح قریب الوقوع بسیاری از پروژه های ملی مانند آزاد‌راه شهید همت به کرج و نیز قطعه نخست آزادراه تهران -کرج افزود: تا پایان سال آتی، یک‌هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه جدید ساخته خواهد شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا محمدباقر نوبخت معاون رییس‌جمهور اظهار داشت: در یک دوره زمانی بسیار حساس که در تاریخ کشور کم‌نظیر است، به سر می‌بریم و با وجود تنگناهایی در منابع و صعوبت وضعیت مالی و اقتصادی کشور، مأموریت سازمان برنامه و بودجه کشور بسیار خطیر است و ما با همه تنگناها و دشواری‌ها کشور را باید به درستی و بهترین شیوه اداره ‌کنیم.

وی با اشاره به افتتاح قریب الوقوع بسیاری از پروژه های ملی مانند آزاد‌راه شهید همت به کرج و نیز قطعه نخست آزادراه تهران -کرج افزود: دولت با تمام سختی‌ها، سه هزار کیلومتر آزادراه ساخته و یک‌هزار و ۲۰۰ کیلومتر نیز شبکه راه‌آهن را گسترش داده و تا پایان سال آتی، یک‌هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه جدید ساخته خواهد شد.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در ادامه سخنان خود تصریح کرد که پژوهش‌های کاربردی در شرایط فعلی کشور اهمیت بالایی دارد و دولت از این گونه پژوهش‌ها حمایت و پشتیبانی کامل می‌کند.

پیش از سخنان نوبخت، زهرا اربابی معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه کشور، گزارشی از روند انتخاب و ارزیابی پژوهشگران برتر در دوره زمانی سال ۱۳۹۲ تا سال ۱۳۹۸ ارایه کرد و در خاتمه، جوایز پژوهشگران برتر به ایشان اعطا شد.

نمایشگاه آثار پژوهشگران برتر سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان‌های استانی، با حضور محمدباقر نوبخت معاون رییس‌جمهور و رییس این سازمان در محل مرکز اسناد، مدارک و انتشارات سازمان افتتاح شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز