متقاضیان واجد شرایط مسکن ملی مدارک خود را تکمیل کنند+فرم‌ها و مدارک مورد نیاز

۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۶:۲۶:۱۰
کد خبر: ۹۶۲۳۶۱
متقاضیان واجد شرایط مسکن ملی مدارک خود را تکمیل کنند+فرم‌ها و مدارک مورد نیاز
معاونت مسکن و ساختمان جزئیات مدارک و همچنین محل‌ها و ساعاتی که متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای جدید، شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و سایر شهرها باید برای تکمیل مدارک مراجعه کنند را اعلام کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیه‌ای از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای جدید و همچنین در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت که پیامک پذیرش اولیه را در طرح اقدام ملی مرحله اول ثبت‌نام اقدام ملی را دریافت کرده‌اند، خواست برای تکمیل مدارک خود به محل‌های موردنظری که اعلام شده است، مراجعه کنند. این معاونت همچنین اعلام کرد که متقاضیان مسکن در طرح اقدام ملی که درسایر شهرها ثبت‌نام کرده‌اند، پس از دریافت پیام کوتاه از طرف بنیاد مسکن جهت بارگذاری مدارک در سامانه و حضور در شعب بنیاد مسکن شهر محل تقاضا دعوت خواهند شد.

جزئیات مدارک پذیرفته‌شدگان غیرقطعی مرحله اول ثبت‌نام طرح اقدام ملی

متقاضیانی که پیامک دریافت کرده‌اند باید مدارک لازم را برای تکمیل پرونده خود به همراه داشته باشند که این مدارک شامل اصل و فایل اسکن از تمامی صفحات شناسنامه متقاضی و افراد تحت‌تکفل، اصل و فایل اسکن از اصل مدارک ملی متقاضی و افراد تحت‌تکفل، اصل و فایل اسکن از اصل گواهی کفالت (سرپرستی) در صورت ضرورت، اصل و فایل اسکن از اصل گواهی سابقه سکونت در پنج سال اخیر که شامل گواهی اشتغال به کار، گواهی تحصیلی فرزندان و سابقه بیمه، و همچنین تعهدنامه محضری مبنی بر دارابودن شرایط است. مدارک اعلام شده باید با فرمت JPG با حجم K ۲۰۰ اسکن شده باشد.

برای دریافت فرم خام تعهدنامه محضری اینجا را کلیک کنید

بر اساس اعلام معاونت مسکن و ساختمان، متقاضیان مسکن در طرح اقدام ملی که درسایر شهرها ثبت‌نام کرده‌اند، پس از دریافت پیام کوتاه از طرف بنیاد مسکن جهت بارگذاری مدارک در سامانه و حضور در شعب بنیاد مسکن شهر محل تقاضا دعوت خواهند شد.

جزئیات محل‌ها و ساعات مراجعه متقاضیان شهرهای جدید

همچنین بر اساس اعلام معاونت مسکن و ساختمان آن دسته از متقاضیان مسکن در طرح اقدام ملی که در شهرهای‌جدید ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند از طریق جدول زمانبندی ارائه شده در زمان تعیین شده به محل‌های مشخص شده مراجعه کنند. (برای دانلود اینجا کلیک کنید)

جزئیات محل‌ها و ساعات مراجعه متقاضیان اقدام ملی در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت

در عین حال، متقاضیان مسکن در طرح اقدام ملی که در شهرهای با جمعیت بیش از ۱۰۰ هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند از طریق جدول زمانبندی ارائه شده در زمان تعیین شده به محل‌های مشخص شده مراجعه کنند. (برای دانلود اینجا کلیک کنید)

جزئیات محل‌ها و ساعات مراجعه متقاضیان اقدام ملی در سایر شهرها

معاونت مسکن و ساختمان همچنین اعلام کرد: متقاضیان مسکن در طرح اقدام ملی که در سایر شهرها ثبت‌نام کرده‌اند، به منظور سهولت در روند ثبت‌نام و جلوگیری از ازدحام بر اساس گروه‌بندی و تاریخ‌های مندرج در جدول زیر با ارسال پیام کوتاه از طرف بنیاد مسکن برای حضور در شعب بنیاد شهر محل تقاضا دعوت خواهند شد.

ردیف شرح روز تاریخ ارسال پیامک
۱ متقاضیان گروه اول دوشنبه ۹۸/۱۱/۲۱
۲ متقاضیان گروه دوم دوشنبه ۹۸/۱۱/۲۸
۳ متقاضیان گروه سوم چهارشنبه ۹۸/۱۱/۳۰
۴ متقاضیان گروه چهارم شنبه ۹۸/۱۲/۰۳
۵ متقاضیان گروه پنجم سه شنبه ۹۸/۱۲/۰۶
۶ متقاضیان گروه ششم شنبه ۹۸/۱۲/۱۰
۷ متقاضیان گروه هفتم سه شنبه ۹۸/۱۲/۱۳
۸ متقاضیان گروه هشتم شنبه ۹۸/۱۲/۱۷
۹ متقاضیان گروه نهم سه شنبه ۹۸/۱۲/۲۰
۱۰ متقاضیان گروه دهم شنبه ۹۸/۱۲/۲۴
نظر شما