دلار ۱۴هزار تومان شد/ آیا ورود دلار به کانال ۱۴هزار تومانی نگران کننده است؟

۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۴:۱۲:۳۶
کد خبر: ۹۶۵۵۸۴
دلار ۱۴هزار تومان شد/ آیا ورود دلار به کانال ۱۴هزار تومانی نگران کننده است؟
نرخ دلار در ساعات اولیه معاملات امروز وارد کانال 14هزار تومان شد اما با عقب نشینی 100تومانی دوباره به کانال 13 هزار تومانی بازگشت و پیش بینی می‌شود، با توجه به ایام پایانی سال قیمت دلار در کانال 14 هزار تومان ثبت شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا، به نظر می‌رسد افزایش حجم تقاضای ارز مسافرتی برای تعطیلات نوروز از دلایل اصلی افزایش نرخ ارز در این روزهاست و بسیاری از کارشناسان بازار ارز  معتقدند نوسانات تا میزان 10 درصد در بازارهایی مثل ارز، نمی‎تواند چندان نگران کننده باشد اما قطعا باید به عنوان آلارمی برای سیاستگذاران ارزی مورد توجه قرار گیرد.

عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی، بارها بر وجود ذخایر ارزی به میزان کافی و حتی بیشتر از سال‌های گذشته تاکید کرده و همچنان بازار ارز را تحت کنترل بانک مرکزی می‎داند. آرامش و ثبات نسبی بازار ارز و قیمت دلار در روز‌هایی که شاهد شدیدترین تنش‌های سیاسی بودیم، این موضوع را ثابت می‌کند.

امروز دلار آمریکا بر اساس نرخ اعلام شده از سوی اتحادیه طلا و جواهر در ساعات اولیه  14هزار و 160 تومان بود و اواسط روز با نرخ 14 هزار و 210 تومان هم در صرافی‌ها معامله شد.

قیمت یورو نیز در صرافی‌ها با افزایش همراه شد و به 15 هزار و 210 تومان رسید.

پوند انگلیس امروز 18 هزار و 554 تومان شد و درهم امارات به 3هزار و 895 تومان رسید.

لیر ترکیه 2هزار و 355 تومان و ریال عربستان 3هزار و 787 تومان شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز