تنها اقامتگاه دریایی در دبی

۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۲:۵۵:۱۴
کد خبر: ۹۶۵۵۹۵
تنها اقامتگاه دریایی در دبی
دبی یکی از شهرهای منتخب ایرانی ها برای سفرهای خارجی به شمار می آید، این شهر بزرگ امارات متحده ی عربی و یکی از مهم ترین شهرهای بندری کشور امارات متحده ی عربی است که گزینه ای بسیار خوب برای یک سفر خوب و لوکس به حساب می آید. در این شهر علاوه بر مناطق توریستی و مراکز خرید، هتل های بسیار لوکس و زیبایی هم دارد بنابراین در سفر خود نگران اقامت نباشید چرا که هتل های مناسب در دبی بسیار است، اما به عنوان یک مسافر ایرانی برخی از هتل های خوب در دبی هستند که امکانات آن ها بیشتر به روش زندگی و سلیقه ی ایرانیان نزدیک است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در این مقاله از لحظه آخر قصد داریم یکی از هتل های لوکس دبی و در واقع تنها اقامتگاه دریایی در دبی را به شما معرفی کنیم.

چه هتل هایی را در تور دبی انتخاب کنیم؟

اصلی ترین نکته ای که باید در تور دبی در نظر گرفته شود، هتلی خوب و مناسب در میان هتل های دبی است. می توان گفت انتخاب محل اقامت در میان این همه هتل زیبا و مجلل بسیار دشوار است، چرا که سول بسیاری از گردشگران این است، چه هتلی دبی اقامت داشته باشیم؟ امروزه در بیشتر نقاط شهر دبی، اقامتگاه های متنوعی برای مهمانان در نظر گرفته می شود، از مسافرخانه ها، سوئیت ها ویلاها و نیز هتل آپارتمان ها گرفته تا هتل های 5 ستاره دبی و غیره. البته شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از تمامی تورهای دبی و به خصوص قیمت و شرایط آن در بخش Dubai Tours مراجعه نمایید.

معرفی بهترین هتل های 5 ستاره دبی

انتخاب اقامتگاه خوب و مناسب یکی از گزینه های مهم در قبل از سفر به شمار می آید، شهر دبی توانسه با ارائه امکانات رفاهی و لوکس و همچنین هتل های مرکز شهر دبی سالانه میزبان تعداد بی شماری از توریستان آسیایی و دیگر نقاط دنیا باشد. هتل های 5 ستاره دبی می توان هتل کمپینسکی، هتل ۵ ستاره جمیرا امارات تاورز دبی، هتل سوفیتل، گزینه ای عالی برای اقامت در دبی، هتل آسیانا، هتل شیراتون و از همه مهم تر هتل اتلانتیس دبی می باشد که انتخابی بسیار عالی و مناسب برای زوج های جوان می باشد.

هتل آتلانتیس پالم دبی

این هتل یکی از بهترین هتل های لوکس دبی است

هتل آتلانتیس پالم دبی Hotel atlantis palm dubai یکی از هتل های 5 ستاره و هتل های لوکس دبی است که در سال 2008 ساخته شده و در ساحل جمیرا دبی قرار دارد این ساحل جزو بهترین ساحل دبی است و همچنین بهترین منطقه دبی برای هتل می باشد. هتل آتلانتیس پالم دارای یک ساحل شنی اختصاصی و یک منظره خیره کننده از خلیج فارس می باشد و دارای یک آکواریوم بزرگ که می توانید بازی دلفین ها را از آن جا تماشا کنید. تمامی اتاق های هتل آتلانتیس دبی الهام گرفته از فرهنگ عربی و اقیانوس آرام می باشد که یکی از ویژگی های جذاب هتل وجود بالکن با منظره ای زیبا می باشد. علاوه بر این به بسیاری از بوتیک ها و مغازه های مهم در دبی دسترسی مستقیم دارند که تمامی مسافران تور دبی لحظه آخر را جذب جذابیت و زیبایی این هتل بی نظیر می کند. لازم به ذکر است که این هتل جزء هتل های لاکچری دبی محسوب شده که هزینه اقامت در هتل اتلانتیس دبی نسبت به باقی هتل های معمول دبی بیشتر است.

هتل 5 ستاره دبی که بهترین پارک آبی دبی را دارد

مهمانان هتل آتلانتیس دبی نیز دسترسی مستقیم به بزرگترین پارک آبی در خاورمیانه و در واقع پارک آبی آتلانتیس دبی دارند. آتلانتیس از برترین پارک های آبی دبی است و دارای هیجان انگیزترین سرسره های آبی می باشد.

تفریحات ممکن در پارک آبی آتلانتیس در دبی

سرسره آبی آکواکندا Aquaconda که بلندترین سرسره جهان با سرعت 80 کیلومتر در دبی محسوب می شود یکی از طولانی ترین و هیجان انگیزترین سرسره های آبی این پارک آکواکندا است. این سرسره که معروف به سرسره مار به دلیل پیچ های تودرتویی که دارد می باشد و طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. زمانی که سوار این سرسره می شوید از درون تونل های باریک و سرپوشیده گذر می کنید و در نهایت به محوطه قیف شکلی از جنس فیبر که بزرگ ترین دریچه فیبر و شیشه ای جهان هست سقوط می کنید و وارد استخری پر عمق می شوید، این سرسره آن قدر هیجان انگیز است که با وجود سربسته بودن تونل ها همیشه صدای فریاد به گوش می رسد.

لازم به ذکر است که هیچ گونه خطری در حین عبور از این سرسره به وجود نخواهد آمد.

هتل آتلانتیس پالم دبی

اقامت در بهترین هتل ساحلی دبی

دبی با موقعیت منحصر به فرد خود در خلیج فارس جای تعجب ندارد که هتل های آن برای تفریحات ساحلی در بعضی از سواحل پر زرق و برق جهان حضور دارد. از جمله هتل های ساحلی دبی هتل برج العرب، هتل جمیرا پیچ، هتل هیلتون دبی، هتل مارینا و هتل آتلانتیس پالم دبی است که بعد از 45 دقیقه از فرودگاه بین المللی دبی ، آتلانتیس نیز یک عقب نشینی ساحل شگفت انگیز است. این هتل 1500 اتاق به همراه 166 سوئیت است که گردشگران تور دبی لحظه آخر در وبسایت lahzeakhar.com می توانند اقامت خود را در اتاق های زیر آب رزرو کنند و منظره ای بی نظیر از دریا را در اختیار مسافران قرار می دهد که تجربه ای متفاوت و به یادماندنی است.

قیمت هتل آتلانتیس پالم دبی نسبت به هتل های دیگر این شهر نرخ بالاتری دارد چرا که بزرگترین هتل دبی است و امکانات به روزی را  دارا می باشد که گردشگران تور دبی هتل 5 ستاره آتلانتیس را می توانند رزرو کنند.

هتل آتلانتیس پالم دبی

امکانات لوکس بهترین هتل دبی

هتل آتلانتیک پالم دبی که جزو بهترین هتلهای 5 ستاره دبی می باشد برای رفاه و آسایش مسافران تور دبی خود امکانات ویژه ای را فراهم کرده است که شامل: اینترنت وای فای به صورت رایگان، رستوران، خدمات تبدیل ارز، خدمات تهیه تور و بلیط، مهمانان می توانند از انبار چمدان موجود در این هتل در مواقع اضطراری استفده نمایند. این هتل دارای مکانی جهت نگهداری از کودکان و نگداری از کودکان با پرداخت هزینه ای جدا می باشد. از دیگر امکانات هتل خدمات عروسی، سالن آرایشی و زیبایی، دستگاه خودپرداز بانک، خدمات لیموزین یا تاکسی شهری می باشد علاوه بر این دارای باشگاه بچه ها و یک مکان اختصاصی مخصوص نوجوانان،کلوپ شبانه، مکان اختصاصی برای جغدهای شبانه و حیوانات مهمانی است. شایان به ذکر است که هتل آتلانتیس دبی دارای 20 سالن غذاخوری متنوع است که استعداد های آشپزی توسط سرآشپزهای مشهور ستاره میشلین را نشان می دهد.

انواع اتاق های ساحلی دبی در این هتل 5 ستاره

اتاق های هتل آتلانتیس پالم دبی شامل:

  • سوییت اکسکیوتیو: این سوییت ها ۱۰۱ متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ و مکان پذیرایی در آن ها وجود دارد و دارای حمام خصوصی نیز می باشند

  • سوییت کلاب تراس: این سوییت ها ۹۴ متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ و مکان پذیرایی در آن هاوجود دارد و دارای حمام خصوصی نیز می باشند

  • سوییت کلاب رگال: این سوییت ها ۱۶۴ متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ و مکان پذیرایی در آن ها وجود دارد و دارای حمام خصوصی نیز می باشند.

  • سوییت زیر آب نپتون: این سوییت ها ۱۶۵ متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ و مکان پذیرایی در آن ها وجود دارد و دارای حمام خصوصی نیز می باشند.

  • سوییت خانواده تراس: این سوییت ها ۱۳۹ متر مساحت دارند، سه تخت دو نفره بزرگ و مکان پذیرایی در آن ها وجود دارد و دارای حمام خصوصی نیز می باشند.

  • سوییت خانواده اکسکیوتیو: این سوییت ها ۱۴۶ متر مساحت دارند، سه تخت دو نفره بزرگ و مکان پذیرایی در آن ها وجود دارد  و دارای حمام خصوصی نیز می باشند.

  • اتاق کینگ اوشن: این اتاق ها ۴۵ متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ و همچنین مکان پذیرایی در آن ها وجود دارد و دارای حمام و استخر خصوصی نیز می باشند.

  •  

  • اتاق کینگ پالم: این اتاق ها ۴۵ متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ و همچنین مکان پذیرایی در آن ها وجود دارد  و دارای حمام و استخر خصوصی نیز می باشند.

موارد اعلام شده فقط بخشی از انواع اتاق ها و سوییت های این هتل بزرگ می باشد که گردشگران تور ارزان دبی لحظه آخر Lahzeakhar می توانند براساس نیازشان و با توجه به قیمت اتاق های هتل اتلانتیس دبی با مراجعه به وب سایت این هتل نسبت به رزرو هتل آتلانتیس دبی اقدام نمایند.

نظر شما