معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی:

ترافیک دریایی سال ۹۸ به رغم تحریم‌ها مثبت بود

۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۴:۴۵:۳۴
کد خبر: ۹۶۵۶۷۰
ترافیک دریایی سال ۹۸ به رغم تحریم‌ها مثبت بود
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی میزان تخلیه و بارگیری کالا و مدیریت ترافیک دریایی در سال ۹۸ را علیرغم تحریم ها و فشارهای استکبار مثبت دانست.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا جلیل اسلامی در نشست معاونان و مدیران امور دریایی بنادر با بیان اینکه عملکرد سازمان بنادر و دریانوردی در تخلیه و بارگیری کالا و مدیریت ترافیک دریایی در سال ۹۸ به رغم تحریم ها و فشارهای استکبار، مثبت است، تاکید کرد: به جز کاهش سهم کانتینری بنادر  که به واسطه اعمال تحریم ها، قابل انتظار بود، آمارها در سایر حوزه ها در سال جاری، نشان دهنده رشد عملیات های بندری و دریایی  است.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی بامتمایز و شاخص دانستن مدیریت فعالیت اجرایی و عملیاتی بخش دریایی با سایر حوزه ها، گفت:مدیریت ۶ میلیون عملیات لجستیک مسافری، بدون  یک سانحه جدی، نشان دهنده آمادگی و برنامه ریزی درست عوامل اجرایی  در بنادر است.
اسلامی خاطرنشان کرد: درآستانه سفرهای دریایی نوروزی، توجه به ایمنی ترددها و ترافیک ایمن سفرهای دریایی، باید بیش از گذشته باشد.
به گفته معاون امور دریایی سازمان بنادر، ایمنی و اجرای عوامل و عناصر ایمن ساز در فعالیت های دریایی، حرف اول و آخر را می زند؛ بنابراین هموار مهم است و باید توجه جدی به آن داشت.
عضو هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر اینکه «در حوزه گردشگری دریایی باید ترکیبی از ایمنی و امنیت در دستورکار قرار گیرد»، افزود: با توجه به شرایط کلی منطقه و کم تجربگی کشور در حوزه گردشگری دریایی، برخلاف سفرهای دریایی که مکانیزم های اجرایی آن شناخته شده است، لایه های مختلف امنیتی باید در گیت ها، اسکله ها ، پایانه ها و مجاری ورود و خروج مسافرین در اشکال گوناگون ایجاد شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز