رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی خبر داد؛

لغو ۲۰ درصد مراسم ها در یک هفته گذشته

۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۴:۲۰:۱۶
کد خبر: ۹۷۱۲۰۹
لغو ۲۰ درصد مراسم ها در یک هفته گذشته
رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران در خصوص وضعیت صنف متبوع خود در پی شیوع بیماری کرونا در هفته گذشته گفت: در هفته گذشته ۲۰ درصد مراسم‌ها لغو شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از اتاق اصناف تهران، خسرو ابراهیمی نیا رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس در خصوص لغو مجالس و نحوه محاسبه ضرر و زیان های وارده به صاحبان این اماکن گفت: ما به تمام تالارها و سالن‌های برگزار کننده مجالس اعلام کرده ایم که در راستای کمک به هموطنان و مقابله با شیوع ویروس کرونا افرادی که در هفته جاری مراسم داشتند اگر مراسم خود را لغو کردند کلیه مبلغ ودیعه را بدون هیچ کم و کاستی به آنها عودت داده شود.

وی با اشاره به ضرر و زیان صاحبان تالارهای پذیرایی از این روند گفت: لغو مراسم ها هر چند  ضرر و زیان هنگفتی به تالارها تحمیل خواهد کرد؛ اما برای رفاه حال هموطنان و سلامتی آنها این کار را انجام دادیم.

رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس با اشاره به صحبت‌های رئیس جمهور در ستاد مقابله با کرونا گفت: رئیس جمهور تاکید کردند از شنبه روال عادی بر کشور حاکم خواهد بود و ما نیز همین کار را خواهیم کرد پس اگر فردی بخواهد مراسم خود را ملغی کند باید هزینه‌های مربوطه را بپردازد.

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف تهران افزود: در هفته گذشته ۲۰ درصد مراسم‌ها ملغی شد و با توجه به اظهارات مدیران و وزارت بهداشت و مسئولان اوضاع تحت کنترل است و بیش از این نباید به جامع هراس وارد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز