روش های جوانسازی پوست صورت

۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۵:۴۵:۰۰
کد خبر: ۹۷۱۲۸۴
روش های جوانسازی پوست صورت
یکی از دغدغه‌های افراد، پیری زودرس و خشکی پوست است. معمولا، با افزایش سن تولید کلاژن پوست کاهش یافته و پوست دچار خشکی و چین و چروک می‌شود. به گونه‌ای که فرایند جایگزینی سلول‌های مرده پوست بسیار کند می‌شود.

 

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، روش‌های زیادی از جمله طب سنتی و گیاهی وجود دارند که پوست راشاداب و باطراوت می‌کنند، اما هیچکدام به اندازه روش های کلینیکی جوانسازی پوست صورت اثربخش نیستند. روش‌های خانگی برای حفظ سلامت پوست بوده و هیچ تاثیری در رفع چین و چروک پوست ندارند. بسیاری از متخصصان به افراد توصیه می‌کنند تا وقت خود را صرف جوانسازی پوست با روش‌های سنتی و خانگی نکنند، چراکه این روش‌ها هیچ تاثیری در جوانسازی پوست نداشته و تنها فرایندی هستند که افراد برای حفظ شادابی صورت از آن بهره می‌برند.

روش‌های کلینیکال به دلیل آنکه توسط تجهیزات مدرن و پیشرفته پزشکی انجام می‌شوند، بسیار اثربخش بوده و به جرات می‌توان گفت صدها برابر روش‌های خانگی و سنتی تاثیرگذاری دارند. روش‌های کلینیکال زیادی برای جوانسازی پوست وجود دارند که هر کدام دارای مزایای منحصربفرد خود بوده و باید طبق نظر پزشک تجویز شوند. به گونه‌ای که برخی از پوست‌ها با برخی از روش‌های کلینیکال سازگار نبوده و از این رو پزشک باید روش مورد نظر را انتخاب کند. کلینیک خانه سفید یکی از مراکز درمانی بی‌نظیر بوده که دارای بهترین و مدرن‌ترین تجهیزات جوانسازی پوست می‌باشد. در این کلینیک انواع روش‌های روز پزشکی برای جوانسازی پوست انجام می‌شود که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

جوانسازی پوست صورت با آر اف فرکشنال

روش آر اف فرکشنال یک روش ایمن و کم‌تهاجمی بوده و برای جوانسازی پوست بسیار موثر می‌باشد. در این روش از امواج رادیویی ایمن به منظور نفوذ به لایه پوست و تحریک کلاژن استفاده می‌شود. این امواج تاثیری زیادی بر روی لایه‌های میانی پوست به نام درم گذاشته و منجر به تولید کلاژن‌های بشتر می‌شوند. همچنین، امواج رادیویی آر اف باعث فعال شدن فیبروپلازی بدن که مسئول تنظیم کلاژن است، می‌شوند. از این روش بیشتر برای محو کردن جای زخم، بهبود منافذ پوستی و سفت کردن بافت‌های پوست استفاده می‌شود. از مزایای آر اف فرکشنال می‌توان به از بین بردن خطوط و چین و چروک‌های ظریف، درمان آکنه‌های کیستی، بهبود ترک پوست، از بین بردن رنگ و بافت سطحی پوست اشاره کرد.

آر اف فرکشنال جزو موثرترین روش های کلینیکی جوانسازی پوست صورت بوده و در بسیاری از کلینیک‌های معتبر نظیر کلینیک خانه سفید انجام می‌شود. توصیه می‌‌شود، پیش از درمان تا 2 هفته در معرض نور خورشید قرار نگیرید و اگر به تازگی اقدام به لایه‌برداری پوست خود کردید تا چند هفته صبر کنید. معمولا، این روش به 3 الی 13 جلسه درمانی نیاز داشته و مدت درمان در هر جلسه بین 15 الی 30 دقیقه متغیر است. یکی از مهمترین مزایایی که روش آر اف فرکشنال دارد، بهبودی سریع آن پس از عمل است. نتایج آر اف بعد از 2 هفته نمایان می‌شوند؛ از این رو، در این مدت هرگز به پزشک مراجعه نکنید و منتظر نتایج آن باشید.

جوانسازی پوست صورت با لیزر فرکشنال CO2

لیزر فرکشنال با بهبود بافت و رنگ پوست به کمک دی‌اکسید کربن باعث می‌شود تا خطوط و چین و چروک پوست از بین برود. بسیاری از افراد هنگام رفت و آمد در سطح شهر مورد اصابت نور خورشید قرار می‌گیرند که این امر موجب ایجاد لکه‌های خورشیدی و خال شود. لیزر دی‌اکسید کربند فرکشنال با برداشتن ضایعات سطح پوستی و عمقی پوست باعث می‌شود تا پوست شفاف شده و عاری از هر گونه زگیل، خال‌های قهوه‌ای و چین و چروک باشد. استفاده از لیزر فرکشنال زمانی مناسب است که پوست دچار شلی و افتادگی شده باشد و جای زخم ناشی از جوش‌ها و آکنه‌ها بر روی پوست باقی مانده باشد.

لیزردرمانی که جزو موثرترین روش های کلینیکی جوانسازی پوست صورت است، به دو روش لایه‌برداری و بدون لایه‌برداری انجام می‌شود. در روش بدون لایه‌برداری، پزشک با تابش لیزر به پوست اقدام به تحریک کلاژن و تحریک پوست و درنتیجه جوانسازی آن می‌کند. اما، در روش لایه‌برداری، تابش لیزر به گونه‌ای صورت می‌گیرد که یه لایه از پوست برداشته شود. این روش ممکن است نیاز به دوره نقاهت بیشتری داشته باشد. همچنین مصرف دارو برای بهبود شرایط پوست نیز توصیه می‌شود.

کلینیک خانه سفید به عنوان بهترین کلینیک پوست در تهران آماده ارائه خدمات کلینیکال با مدرن ترین دستگاه های روز دنیا و بیش از ۳۰ پزشک متخصص به کلیه همشهریان عزیز تهرانی و مراجعه کنندگان عزیز از کلیه نقاط ایران می باشد.

برای دریافت وقت مشاوره جوانسازی با شماره ۰۲۱۵۴۵۰۳ یا همراه ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱ تماس بگیرید.

وب سایت کلینیک : www.whcl.ir

صفحه اینستاگرام و نمونه کار : https://instagram.com/whdc.ir

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز