خدمات از راه دور بانک رفاه در روزهای نبرد با کرونا

۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۶:۴۹
کد خبر: ۹۷۱۷۵۸
خدمات از راه دور  بانک رفاه در روزهای نبرد با کرونا
بانک رفاه به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا، خدمات الکترونیک و آنلاین خود را توسعه داده و استفاده حداکثری از این نوع خدمات را به مشتریان خود توصیه می‎کند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، مشتریان بانک رفاه می‌توانند برای مراقبت از سلامتی خود، خانواده خود و البته سایر شهروندان مراجعه به شعب بانک ها را به حداقل ممکن کاهش دهند و با بهره گرفتن از خدمات غیرحضوری و آنلاین نظیر سامانه‌های اینترنت بانک، موبایل بانک، همراه‌کارت، تبلت بانک، همبانک و تلفن‌بانک رفاه کارگران بدون نیاز به تردد در سطح شهرها امور بانکی موردنظرشان را با سهولت و اطمینان خاطر انجام دهند.
این هفته و شاید هفته‌های آینده، برای همه ما سرنوشت‌ساز باشد و برای صیانت از سلامت ملی باید دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا را جدی بگیریم و واقعیت این است که استفاده از اسکناس و مسکوکات را باید حذف یا به حداقل ممکن برسانیم چرا که اسکناس و مسکوکات یکی از منابع اصلی و منشاء آلودگی و انتقال ویروس کرونا به شمار می‌رود. نه‌ فقط اسکناس و مسکوک که لازم است در استفاده از خدمات حضوری اما الکترونیکی شبکه پرداخت ازجمله پایانه‌های فروشگاهی و دستگاه‌های خودپرداز هم نهایت احتیاط را به خرج دهیم.
همه شهروندان می‌توانند در سراسر کشور برای جابجایی و انتقال پول بین حساب‌های خود و یا سایر افراد، پرداخت قبوض و خریدهای اینترنتی و حتی خریدهای نقدی خود از خدمات گسترده بانکداری دیجیتال بانک رفاه کارگران استفاده کنند و در این روزهای دشوار نیازی به مراجعه به شعب بانک‌ها نیست.
هرچند مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران در این روزهای حساس و پرخطر، با ایفای مسئولیت خود تلاش دارند تا خدمات بانکی به مشتریان همانند گذشته بدون وقفه ادامه یابد و حتی هر روزه نسبت به ضدعفونی نمودن شعب بانک و تجهیزات اقدام می‌شود، اما مشکل اساسی درخطر انتقال ویروس کرونا از سوی مشتریان به دیگران است و به همین دلیل توصیه می‌شود در گام نخست اولویت استفاده از خدمات بانکی را به خدمات غیرحضوری داده و در صورت نیاز به شعب بانک رفاه حتی فاصله یک متری اعلام ‌شده از سوی وزارت بهداشت با دیگر مشتریان را در دستور کار خود قرار داده و توصیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا و کارشناسان امر بهداشت کشور را جدی بگیرید.
درحالی‌که اکثر مراکز آموزشی، تحقیقاتی، خدماتی و حتی مذهبی کشور با هدف شکست دادن ویروس کرونا تعطیل و یا با محدودیت‌های شدید مواجه شده‌اند، کارکنان شبکه بانکی ازجمله بانک رفاه کارگران همانند کادر بهداشت و درمان و سایر بخش‌های خدماتی استراتژیک، در نبرد با ویروس کرونا در حال ارائه خدمات به مردم هستند و این ما شهروندان ایران‌زمین هستیم که می‌توانیم با کاهش سطح مراجعه غیرضروری خود به بانک‌ها و اولویت دادن به خدمات آنلاین شبکه بانکی، به بسیج ملی شکست ویروس کرونا کمک کنیم. بانک رفاه کارگران در کنار مردم ایران برای شکست دادن ویروس کرونا، با خدمات الکترونیک خود به ‌صورت آنلاین و 24 ساعته در کنار مردم و مشتریان ایستاده و تلاش می‌کند تا سهمی هرچند کوچک در این مبارزه سخت و نفس‌گیر با ویروس کرونا ایفا کند. با استفاده از خدمات غیرحضوری بانک‌ها همه می‌توانیم در کنار رزمندگان خط مقدم مبارزه با کرونا، در مسیر صیانت از سلامت و امنیت روانی و جسمی جامعه گام برداریم.
پیشنهاد می کنیم برای استفاده از خدمات تلفنبانک رفاه با در اختیار داشتن نام کاربری و رمز ورود با شماره 8307-021 تماس بگیرید. در این خدمت غیرحضوری، کارفرمایان تامین اجتماعی می توانند حق بیمه کارگاه مورد نظر را پرداخت کنند و مشتریان بانک هم می توانند از خدماتی چون دریافت سه گردش آخر حساب، دریافت موجودی، انتقال وجه، شارژ تلفن همراه، پرداخت جرایم رانندگی، پرداخت قبوض، پرداخت اقساط تسهیلات، عملیات کارت از جمله تغییر رمز، اطلاع از وضعیت چک، دریافت صورت حساب بهره ببرند.
سامانه همبانک رفاه هم با شماره گیری کد #713* در کنار تبلت بانک، همراه کارت و اینترنت بانک رفاه از دیگر خدمات آنلاین بانک رفاه کارگران است که می توانید با استفاده از آن کارهای بانکی خود را در خانه یا محل کار با سهولت انجام دهید و بیشتر مراقب سلامتی خود و اعضای خانواده تان باشید. فراموش نکنید که بانک رفاه یک بانک سلامت محور هم هست پس همراه با بانک رفاه همه تلاش می کنیم تا کرونا را از پای درآوریم.

نظر شما