بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۱:۱۶:۴۴
کد خبر: ۹۷۲۴۶۸
بهترین دستگاه لیزر موهای زائد
رفع موهای زائد یکی از روش های معمول برای دستیابی به زیبایی و جذابیت است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، درحال حاضر بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای کمک به رفع موهای زائد در دسترس متقاضیان قرار گرفته است. ابداع بهترین دستگاه لیزر موهای زائد سبب شده تا افراد استفاده از روش های قدیمی مثل اپیلاسیون، تیغ های بهداشتی، پمادها، کرم های موبر و غیره را کنار بگذارند. تکنیک انقلابی و نوین لیزر یک گزینه طلایی برای حذف دائمی موهای زائد به شمار می رود و شما را برای همیشه از شر موهای زائد خلاص خواهد کرد. دستگاه های لیزر رفع موهای زائد با استفاده از امواج، در پوست گرما تولید می کنند و با غیر فعال کردن فولیکول مو، در نهایت رشد مو متوقف می شود. در درمان با لیزر برای رسیدن به نتیجه دلخواه، همواره نوع دستگاه و عملکرد آن با توجه به شرایط متقاضیان مهم است؛ بنابراین بهتر است قبل از استفاده از دستگاه لیزر برای رفع موهای زائد با یک متخصص مجرب مشورت کنید.

کاربرد دستگاه های لیزر در رفع موهای زائد

امروزه دامنه استفاده از لیزر بسیار گسترده است؛ علاوه برکاربردهای درمانی وزیبایی استفاده از آن درصنعت و ساخت تجهیزات نظامی، بسیار رایج و متداول است. اما برای لیزر موهای زائد معمولا از 4 دستگاه بیشتر استفاده می شود.

دستگاه لیزر الکساندرایت: یکی از پیشرفته ترین دستگاه‌های لیزر است. از شاخصه های مهم این دستگاه، قابل تنظیم بودن طول موج و میزان انرژی آن است. این دستگاه به سیستم خنک کننده ویژه برای جلوگیری از سوزش مجهز است.

دستگاه لیزر دیود: لیزر این دستگاه به طور پالسی است و به دلیل داشتن محدوده وسیع تنظیمات طول پالس و انرژی کاربرد گسترده‌ای دارد. ازاین دستگاه برای پوست‌های تیره هم می توان استفاده می‌شود.

دستگاه لیزر Nd-YAG: یکی از متداول ترین انواع لیزر است که کاربردهای دیگری هم دارد.

دستگاه نوری IPL: از این دستگاه برای برداشتن موهای زائد و همچنین برای جوان سازی پوست و روشن کردن لک‌ها و آثار جوش‌هااستفاده می شود.

دستگاه لیزرالکساندرایت بهترین دستگاه رفع موهای زائد

لیزر “الکساندرایت” یکی از پیشرفته ترین دستگاه‌های لیزر است که در ایران محبوبیت زیادی دارد؛ در واقع “الکساندرایت” مکانیسم لیزر بوده و بر خلاف تصور عموم برند دستگاه نیست. لیزر الکساندریت یکی از سریع‌ترین تکنولوژی‌های لیزر است. این دستگاه برای لیزر مناطق وسیع (مثل کل بدن) مناسب است و اثر زیادی بر روی موهای نازک و رنگ پوست‌های روشن دارد. دستگاه لیزر الکس با طول موج ٧۵۵ نانومتر نوعی لیزر اختصاصی جهت جذب توسط رنگدانه های مو (ملانین)، منحصرأ جهت از بین بردن موهای زائد می باشد. این دستگاه باعمق نفوذ فوق العاده، یکی از سریع ترین و موثرترین روش های رفع موهای زائد است که به جلسات درمانی کم تری نیاز دارد. 

دستگاه های تولید کننده طول موج الکساندرایت بسیارند، این دستگاه ها از ۵-۶ هزار تا ۱۵۰ هزار دلار امریکا قیمت دارند و قطعا کارایی آنها با هم یکسان نیست. در مرکز لیزر سپیدار در سعادت آباد برای رفع موهای زائد از لیزر الکساندرایت واندیگ همرا ه با ایر کولینگ(هوای سرد)  مدل 2018 استفاده می شود. این دستگاه علاوه بر استفاده در رفع موهای زائد، در درمان لک های مادرزادی عروقی، پاک کردن تتو، درمان رگ های عنکبوتی، کک و مک و درمان لکه های پیری، کاربرد دارد.

مراقبت های قبل از لیزر برای رفع موهای زائد

رعایت یک سری دستورالعمل ها توسط بیمار، قبل از درمان با لیزر برای حصول نتیجه بهتر الزامی است. این دستورالعمل ها عبارتند از:

افرادی که دچار آفتاب سوختگی شده اند یا برنزه کرده اند قبل از درمان با لیزر باید 2 هفته منتظر بمانند.

ناحیه تحت درمان باید عاری از هرنوع آلودگی وتمیز باشد.

از مصرف هرگونه محصولات برنزه کننده به مدت 7 روز قبل از درمان خودداری کنید.

حدود 30 الی 40 دقیقه قبل از درمان از کرم بی حس کننده استفاده کنید.

استفاده از داروهای آلفا هیدروکسی و بتا هیدروکسیل، هیدروکینون، رتینول/رتینوید، تازوراک و دیفرین به مدت 7 روز قبل از درمان ممنوع است.

هرگونه زخم و جراحت غیر عادی، خال گوشتی و یا لک در ناحیه درمان، باید قبل از درمان توسط یک متخصص رفع شود.

از قرار گرفتن در معرض اشعه UV به مدت 7 روز قبل از درمان جلوگیری کنید.

افرادی که آکوتان و یا داروهای مشابه، طی ۶ ماه قبل از درمان استفاده کرده اند، نمی توانند لیزر موهای زائد داشته باشند.

افرادی که مستعد زخمهای سرد هستند، قبل از لیزر از داروهای ضدویروسی مانند والترکس استفاده کنند.

به مدت 3 هفته قبل از درمان از اصلاح کردن، وکس، اپیلاسیون و… پرهیز کنید.

به مدت 7 روز قبل از لیزر مصرف آنتی بیوتیک را قطع کنید، زیرا ممکن است حساسیت به نور را افزایش دهد.

به مدت 2 ساعت قبل و بعد از درمان بیمار نباید هیچ فعالیت فیزیکی که درجه‌ حرارت بدن یا فشارخون را بالا می برد انجام دهد.

اگر شما در ناحیه درمان تزریق بوتاکس یا فیلر داشته اید، برای درمان لیزر باید به مدت 14 روز قبل و بعد از تزریق صبر کنید.

مراقبت های بعد از درمان با لیزر برای رفع موهای زائد

اگر خواهان نتیجه بهتری از درمان خود هستید باید بعد از درمان با لیزر مراقبت هایی ازخود به عمل آورید؛ که اهم آنها به شرح زیر است:

به مدت 24 ساعت بعد از لیزر استفاده از مواد شوینده در محل لیزر استفاده نکنید.

به مدت 24 ساعت از فعالیت بدنی شدید اجتناب کنید.

به مدت 24 ساعت آرایش نکنید.

به مدت 24 ساعت دوش نگیرید.

به مدت 24 ساعت از کرم ضد آفتاب استفاده نکنید.

به مدت 7 روز از قرار گرفتن در معرض اشعه فرابنفش خودداری کنید. 

اگردر ناحیه درمان تاول زدید، آنها را سوراخ نکنید.

برای ناراحتی پس از درمان، تیلنول توصیه می‌شود.

برای کاهش ناراحتی ناشی از گرما از ژل های ترمیم کننده، حوله های خنک، بسته های یخ و یا آلوئه ورا استفاده کنید.

به مدت 2 هفته پس از لیزر یا تا زمانی که بهبودی حاصل شود، از هرگونه درمان لیزری یا روشهای شیمیایی در منطقه تحت درمان اجتناب کنید.

اگر شما عوارض جانبی مانند هیپو یا هایپرپیگمانتاسیون، قرمزی طولانی مدت یا تورم، واکنش هیستامین یا تاول را تجربه کردید، حتماً پزشکتان را در جریان قرار دهید.

به مدت 10 روز از تماس مستقیم با آفتاب بپرهیزید وهر 4 ساعت یک بار از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

به مدت 3 روز پس از لیزر، از کرم “زینک + بتامتازون” برای بدن و کرم “زینک + مومتازون” برای صورت، هر 8 ساعت یک بار استفاده کنید، و از روز چهارم به بعد از کرم ضدآفتاب استفاده کنید.

در طی جلسات درمان به هیچ وجه پوست را برنزه نکنید.

برای جلسه بعدی لیزر صورت، 1 ماه بعد و برای لیزر بدن، 2 ماه بعد مراجعه کنید. مراجعه به موقع شما باعث نتیجه گیری بهتر و عدم افزایش جلسات خواهد بود.

برای خانم های کمتر از 50 سال آزمایش هورمونی وسونوگرافی تخمدان، برای درمان در نواحی صورت، دور سینه، شکم وکشاله ران الزامی است.

 دستگاه لیزر برای پوست های سبزه

در استفاده از لیزر برای رفع موهای زائد امواج لیزر دقیقا جذب رنگ سیاه می شود. به همین دلیل، نواحی ای که سیاه و یا نزدیک سیاه، مثل قهوه ای، هستند انرژی را جذب می کنند و لیزر ناگهان گرم شده و ریشه مو را تخریب می کند. در افرادی که پوستشان ملانین کمتری دارد، احتمال نفوذ لیزر مستقیم به فولیکول مو بیشتر است. در افرادی که پوست تیره تری دارند، کنتراست کمتری بین رنگ پوست و فولیکول مو خواهد بود. برای این افراد باید از انرژی کمتری طی جلسات بیشتر، استفاده کرد. بنابراین رنگ پوست فاکتور مهمی در زدودن موهای زائد با لیزر است. بهترین دستگاه با طول موج الکساندرایت که برای پوستهای تیره مناسب است، دستگاه موتوس ax است و قطعا نتیجه خواهید گرفت.

استفاده از لیزر برای  رفع موهای زائد برای چه کسانی ممنوع است؟

با وجود اثرات چشمگیردستگاه لیزر برای رفع موهای زائد استفاده از آن برای یک سری افراد ممنوع است وعده دیگری نیز طبق شرایطی خاص موقتا از انجام لیزر منع شده اند. درخصوص شرایط لازم برای درمان با لیزر حتما با پزشک معالج خود مشورت کنید. در زیر به مواردی از منع استفاده از لیزر اشاره شده است:

افرادی که در محل مورد نظر، عفونت فعال یا زخم دارند باید تا زمان بهبود عفونت و زخم‌شان صبر کنند. 

افرادی که بیماری‌های عصبی دارند و ممکن است جای لیزرشان را بکنند و دست کاری کنند.

افرادی که به خاطر شغل‌شان مجبورند ساعات طولانی در آفتاب باشند.

خانم هایی که باردار هستند.

اگر در نواحی که قرار است مورد درمان قرار بگیرد، آکنه، آفتاب‌سوختگی و احساس سوزش و درد یا هر‌گونه ناراحتی‌های پوستی وجود داشته باشد لیزر مربوطه انجام نمی‌شود.

افرادی که اخیراً  پیلینگ انجام داده‌اند.

افرادی که از داروهایی مثل داکسی سیکلین، روآکوتان، تتراسیکلین و ماینوسیکلین استفاده می‌کنند، می بایست قبل از لیزر درمانی مصرف این دارو را قطع کنند.

افرادی که از سولاریوم استفاده کرده یاحمام آفتاب گرفته اند.

افرادی که در چند روز گذشته در محلی که قرار است لیزر موی زائد انجام شود، از لیزر دیگری مثل Co2 فرکشنال استفاده کرده‌اند.

جلسات مورد نیاز لیزر برای رفع موهای زائد

هیچ گونه پیش بینی و تضمینی در خصوص جلسات مورد نیاز، برای رفع موهای زائد وجود ندارد، متاسفانه تبلیغاتی که در کشور ما با محتوای تضمین صورت می گیرد غیر واقعی است. حتی بالاترین سطوح علمی دنیا نیز از دادن چنین تضمین های غیر واقعی ابا دارند. بر اساس تجربه و اطلاعات پرونده ی بیماران 4 تا 6 جلسه برای لیزر موهای زائد کافی ست. ده درصد افراد به جلسات بیشتر نیاز دارند (برای لیزر موهای زائد آقایان معمولا تعداد جلسات بیشتر خواهد بود) فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد برای بدن 2 ماه یک بار و صورت هر1 ماه یک بارمی باشد. اما تعداد جلسات استاندارد برای زدودن موها، 7 جلسه است. معمولا بعد از 4 تا 6 جلسه لیزر هر 6 ماه یک بار (بین 3 تا 4 بار) آن را شارژ می‌کنند؛ به این ترتیب تعداد موها به طور متوسط 85 تا 90 درصد کم می‌شود.

هزینه درمان با دستگاه  لیزر برای رفع موهای زائد

استفاده از دستگاه لیزر برای رفع موی زائد نسبت به سایر روش های رفع موی زائد هزینه بیشتری دارد و با توجه به ناحیه ی تحت درمان و وسعت آن، قیمت ها متفاوت است؛ ولی نتایج مثبت وخارق العاده آن ارزش هزینه بیشتر را دارد

استفاده از بهترین دستگاه لیزر برای رفع موهای زائد در مرکز لیزر سپیدار

زدودن موهای زائد با استفاده از دستگاه لیزر یکی از ایمن‌ترین، موثرترین و کارآمدترین روش‌های حذف موهای زائد است و شما را برای همیشه از شر موهای زائد خلاص می کند. البته دست یابی به نتایج درخشان و فوق العاده لیزر، فقط با مراجعه به کلینیکی معتبر، مجهز و مدرن امکان پذیر است. پزشکان و متخصصان مجرب مرکز لیزر سپیدار با سال ها خدمات شایسته واستفاده از پیشرفته ترین دستگاه های لیزر آماده ارائه بهترین خدمات، به مراجعین محترم هستند؛ در ضمن مشاوران کلینیک سپیدار آماده هستند تا شما را در انتخاب یک برنامه درمانی با لیزر، منطبق با نیازهای شما یاری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز