راهنمای تجارت فارکس

۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۴۴:۰۶
کد خبر: ۹۷۶۴۲۱
راهنمای تجارت فارکس
فارکس ده ها سال است که وجود دارد و به سختی کسی وجود دارد که هرگز این اصطلاح را نشنیده باشد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، فارکس ده ها سال است که وجود دارد و به سختی کسی وجود دارد که هرگز این اصطلاح را نشنیده باشد. کوتاه برای "ارز" ، به فروش و خرید ارز و همچنین بازار جایی که اتفاق می افتد اشاره دارد. با تشکر از ماهیت دیجیتالی شده جریانهای پولی ، هر کس می تواند سعی کند قدرت نرخ ارز را مهار کند. در اینجا یک مرور کلی برای کمک به شما در شروع کار ارائه شده است. بنابراین، معاملات فارکس دقیقاً چیست؟

فارکس

 

منطق اساسی

ارزهای جهانی مانند یورو درست مثل سهام در بورس سهام خریداری و فروخته می شوند. با وجود مقادیر متفاوت  ، یک بازیکن زیرک ممکن است با اجرای یک عملیات در زمان مناسب سود خود را به دست آورد. برای تبدیل شدن به یک معامله گر موفق  ، یک فرد به یک نرم افزار مناسب و کمک یک واسطه معتبر به نام کارگزار نیاز دارد.

آیا می دانستید که ارز مبادله ارز بزرگترین در جهان است؟ گردش بی نظیر آن باورنکردنی است. در سطح جهان ، معاملات روزانه به میزان 5 تریلیون دلار انجام می شود. از بسیاری از کشورها از جمله انگلستان به این بازار دسترسی پیدا می کنند ، بنابراین ارزها در هر لحظه خریداری و فروخته می شوند. کارگزاران همچنین امکان تجارت کالاها ، سهام و CFD را فراهم می کنند.

موسسات و افراد

کارگزاری فارکس دسترسی آزاد به یک ابزار مالی دارند که قبلاً فقط توسط بازیکنان در مقیاس بزرگ مورد استفاده قرار می گرفتند. با وجود محبوبیت تجارت خرده ارزها ، بیشترین حجم هنوز هم توسط مؤسسات اصلی مانند بانک ها و صندوق های تامینی تولید می شود. بنابراین ، معاملات FX در بعد خرده فروشی آن چیست؟

مبانی مبادله

هنگام مسافرت ، اغلب با نیاز به مبادله ارز با یک ارز دیگر مواجه می شویم. نرخ ها در همه زمان ها نوسان دارند و پویایی به تعداد زیادی از عوامل بستگی دارد. اینها از تغییرات خرد تا کلان متغیر است. به عنوان مثال ، کاهش قیمت نفت خام معمولاً روبل روسیه را به پایین می فرستد. از این رو ، سایر ارزها روبل کمتری دارند.

در مرحله دوم ، ارزها به صورت جفت معامله می شوند - برای مثال ، یورو / دلار. اولین عنصر قبل از سقوط ، ارز پایه (یورو) است. پس از آن نرخ ارز (دلار آمریکا) دنبال می شود. در این مثال ، شاخص قیمت یک یورو به دلار آمریکا را نشان می دهد. اگر مقدار ۱/۰۹ باشد ، می توانید ۱ یورو به ازای ۱ دلار و ۹ سنت خریداری کنید.

یکی دیگر از جنبه های مهم ، همزیستی دو قیمت است - به اصطلاح "قیمت سؤال" (مثلاً ۱/۰۹۳۸) و "قیمت پیشنهاد" (مثلاً ۱/۰۹۳۶). مقدار اول (همیشه کمی بزرگتر) در هنگام خرید یک معامله گر ارز استفاده می شود ، در حالی که دومی برای فروش استفاده می شود. تفاوت بین این دو "گسترش" نامیده می شود. به هر 0.0001 "pip" گفته می شود. بنابراین ، گسترش 0.0003 باید به عنوان "سه پیپ" خوانده شود.

چگونه تصمیم گیری انجام می شود

به طور مشابه با معاملات سهام ، هدف این است که خرید پایین و فروش بالایی داشته باشیم. در این زمینه ، شما قصد خرید ارز در حالی که ارزان است  و سپس فروش آن را در زمانی که نرخ آن افزایش می یابد را دارید. این به عنوان "موقعیت طولانی" شناخته می شود. برعکس وقتی اتفاق می افتد که ارز بر اساس انتظار استهلاک آن فروخته شود ، بنابراین بیشتر آن را می توان دوباره خریداری کرد. این یک موقعیت کوتاه است.

فارکس

نقش کارگزاران

همه معاملات از راه دور از طریق یک پلت فرم دیجیتال انجام می شوند (به عنوان مثال ، MetaTrader4). اگرچه این نرم افزار برای بارگیری رایگان در دسترس است ، اما بدون حساب کاربری ثبت شده بی فایده است. این حساب باید توسط یک کارگزار معتبر ایجاد شود. این شرکت همچنین به نقل و انتقالات پول پرداخته و راهنمایی های تخصصی و مواد آموزشی را ارائه می دهد.

شروع با یک حساب آزمایشی ضروری است ، این حالت بدون ریسک به شما امکان می دهد با استفاده از اشیاء گرافیکی متعدد ، نمودارها و سایر وسایل کمکی ، عملکرد سیستم عامل را کشف کنید. پس از آماده شدن برای معاملات واقعی ، به راحتی می توانید به یک حساب واقعی تغییر دهید.

گزینه مفید دیگر تجارت کپی است که توسط متخصصان و تازه کارها به طور یکسان استفاده می شود. در اصل ، شما کار را به یک متخصص که معاملات بعدی آن در حساب شما کپی شده است ، واگذار می کنید. اگر آنها با استفاده از 1000 دلار از بودجه شما 500 دلار سود کسب کنند ، می توانید 450 دلار ثروتمند شوید ، در حالی که 50 دلار باقیمانده می تواند کمیسیون را تشکیل دهد.

این یکی از سناریوهای ممکن است. شرایط دقیق به سیاستهای کارگزار شما بستگی دارد. در صورت برآورده نشدن انتظارات شما ممکن است رابطه همیشه خاتمه یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز