آشنایی با ویژگی‌های وکیل رسمی مهاجرت به استرالیا

۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۳:۵۳:۳۰
کد خبر: ۹۷۷۶۱۷
آشنایی با ویژگی‌های وکیل رسمی مهاجرت به استرالیا
وکیل مهاجرت یا نماینده مهاجرت (Immigration Representative) وکیلی است که وکالت شما را جهت مهاجرت از کشور خود به کشورهای خارجی بر عهده می‌گیرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، کشور استرالیا از جمله کشورهایی است که توانسته با برنامه‌ریزی و دوراندیشی هوشمندانه، خود را در شرایط بسیار با ثباتی از نظر اقتصادی نگه دارد. وکیل مهاجرت یا نماینده مهاجرت (Immigration Representative) وکیلی است که وکالت شما را جهت مهاجرت از کشور خود به کشورهای خارجی بر عهده می‌گیرد.

در سال‌های اخیر تقریبا اکثر کشورهای جهان با بحران‌های اقتصادی روبرو بودند. این مسئله سبب افزایش نرخ بیکاری و کاهش شرایط مطلوب زندگی گشته است. اما استرالیا توانسته خود را از این قاعده مستثنی کند و شرایط کار و زندگی شهروندانش را در وضعیت مناسب حفظ نماید. با نگاهی به آمار نرخ بیکاری و وجود جرم و جنایت در کشورهای جهان می‌توانیم این موارد را مطمئن شویم.

آمارها نشان می‌دهد که نرخ بیکاری در استرالیا حدود 6% است. این رقم یکی از پایین‌ترین درصدهای موجود در جدول است. همچنین آمار جرم و جنایات نمایانگر درصدی کمتر از 10% است. حال از این فاکتورها که بگذریم، به سراغ فاکتورهایی همچون شرایط تحصیلی، قوانین کار و کسب، شرایط درمان و ... برویم و آن‌ها را بررسی کنیم.

استرالیا دارای سیستم آموزشی بسیار غنی و پیشرفته است به شکلی که بسیاری از دانشجویان برای تحصیل دانشگاه‌های این کشور را انتخاب می‌کنند. قوانین کسب و کار در کشور استرالیا بسیار اصولی و بر اساس شفافیت خاصی تدوین شده تا حق و حقوق کارفرما و کارمند پایمال نشود. بسیاری از خدمات درمانی در کشور استرالیا رایگان است، دلیل این موضوع این است که دولت استرالیا به سلامت و رفاه شهروندانش اهمیت ویژه‌ای می‌دهد.

وکیل مهاجرت

در زمان حال و با توجه به افزایش مهاجرت، قوانین مختلف و پیچیده‌ای برای مهاجرت در کشورهای مهاجر پذیر وضع شده است. این قوانین و مقررات به گونه‌ای تنظیم شده که افراد با دانش عادی قادر نخواهند بود که از کشور خود به کشور مورد نظر مهاجرت کنند و اقامت بگیرند. برای همین به وکلای مهاجرت مراجعه می‌کنند.

با توجه به این که هر کشوری قوانین خاصی را برای پذیرش مهاجران دارد و این گزینش بر اساس فاکتورهای خاصی اعمال می‌شود. وکلای مهاجرت معمولا وکالت افراد را برای همان کشوری که در آن تخصص و تجربه دارند قبول می‌کنند.

وکیل مهاجرت به توجه به تحصیل و تخصصش قوانین و بندهای قانونی را مطالعه می‌کند و با تست، آزمون و کسب تجربه اقدام به تشکیل پرونده و آماده نمودن آن برای پذیرش می‌کند.

روش‌های مهاجرت معمولا به چند دسته تقسیم می‌شود. مهاجرت به واسطه کار، مهاجرت به واسطه تحصیل، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، ثبت شرکت، خرید ملک، تولد فرزند و پناهندگی. تقریبا تمامی روش‌های ذکر شده به صورت قانونی و از طریق وکیل مهاجرت قابل انجام است. تنها موردی که نمی‌تواند تامین امنیت و جان شما را داشته باشد پناهندگی است.

وکیل مهاجرت

 

ویژگی‌های وکیل رسمی مهاجرت

زمانی که برای مهاجرت به دفتر وکیل مراجعه می‌کنید. مجوزهای کار آن‌ را بررسی کنید. لازم است مطمئن شوید که پروانه وکالت وکیل دارای اعتبار باشد. همچنین شرکت مهاجرتی باید با قوانین کشور مبدا ثبت شده باشد و دارای مجوزهای قانونی برای انجام امور مهاجرتی کشور مقصد باشد.

مثلا اگر برای مهاجرت به استرالیا به دفتر وکیلی مراجعه می‌کنید. این شرکت باید بر اساس قوانین کشور مبدا ثبت شده باشد و دارای مجوز برای فعالیت در امور مهاجرتی کشور استرالیا باشد. حتی در صورتی که از طریق همکاران خود برای کشور دیگری اقامت بگیرند باید تمام مسئولیت آن را قبول کنند.

دلیل این حساسیت‌ها و مراقبت‌ها این است که افراد بسیاری بدون داشتن مجوز مشغول به کار و فعالیت هستند. حتی افراد بسیاری با استفاده از مجوز دیگران اقدام به فعالیت می‌کنند. این در حالی است که انجام این فعالیت بر اساس قوانین جرم است و با فرد خلافکار برخورد خواهد شد. با اعتماد به همچین افرادی سرمایه شما، وقت و برنامه‌هایتان در خطر می‌افتد.  

مهاجرت به استرالیا

کشور استرالیا در چند سال اخیر جزو مهاجرپذیرترین کشورهای دنیا بوده است. بسیاری از ایرانیان کشور استرالیا را برای مهاجرت انتخاب می‌کنند. خدمات تحصیلی و آموزشی با کیفیت بالا، شرایط با ثبات و فوق العاده برای زندگی، خدمات درمانی کم هزینه، نرخ جرم و جنایت پایین و شرایط بسیار ویژه شغلی با حقوق مناسب از مزایای اقامت و مهاجرت به کشور استرالیا است.

همچنین شرایط ویژه‌ای برای جذب سرمایه‌گذاریان خارجی فراهم شده است. یکی دیگر از روش‌هایی که افراد بسیاری می‌توانند برای مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه‌گذاری، اقدام کنند.

در قدم اول برای مهاجرت نیاز است که از قوانین و شرایط مهاجرتی هر کشوری اطلاع پیدا کنیم و بر اساس شرایط خود و قوانین آن کشور روش مناسب برای مهاجرت را انتخاب کنیم.

وکیل مهاجرت

 

در ادامه به قوانین مهاجرتی کشور استرالیا در سال 2020 اشاره می‌کنیم (این قوانین مربوط به ویزای کار و مهارت است):

1-    سن فرد باید زیر 45 سال باشد.

2-    نیاز است فرد مشغول کاری باشد که در لیست مشاغل مورد نیاز برای استرالیا باشد.

3-    در مورد مدرک تحصیلی باید متناسب با شغل فرد باشد.

4-    تسلط با زبان انگلیسی داشته باشد. نمره مورد نیاز مربوط به آزمون آیلتس، PTE یا .. با توجه به امتیازات فرد تعیین می‌شود.

5-    لازم است مدارک تحصیلی و سوابق کاری فرد در اداره ارزشیابی کشور استرالیا مثبت ارزشیابی شود.

6-    نیاز است مجموعه امتیازات ارزیابی شده فرد حداقل 65 باشد. نیاز به ذکر است در برخی از مشاغل و تخصص‌ها نظیر مهندسی مکانیک، حسابداری و مهندسی کامپیوتر میزان امتیاز بیشتری لازم است.

نکته: برای روش‌های دیگر مهاجرت نیز برخی از قوانین بالا تفاوت دارد.

ویزای سرمایه‌گذاری استرالیا

مهاجرت و اقدام برای اخذ ویزای سرمایه‌گذاری استرالیا تقریبا سریع‌ترین روش برای گرفتن اقامت دائم در استرالیا است. این ویزا جهت افرادی است که توانایی سرمایه‌گذاری داشته باشند. حداقل مبلغ سرمایه گذاری حدود 200 هزار دلار استرالیا است.

معمولا سرمایه‌گذاران برای انجام سرمایه‌گذاری کشورهایی را انتخاب می‌کنند که از نظر اقتصادی در شرایط باثباتی باشد، همچنین سیستم بانکی قوی و امنی داشته باشند و درنهایت کشورهایی را انتخاب می‌کنند که فرصت‌های شغلی و سرمایه‌گذاری بسیاری داشته باشد. کشور استرالیا از این نظر در سطح بسیار بالایی قرار دارد و همین مسئله باعث شده که متقاضیان بسیاری از سرتاسر جهان درخواست این نوع ویزا را داشته باشند.

برای سرمایه‌گذاری در استرالیا چهار روش وجود دارد. میزان مبلغ برای این سرمایه‌گذاری از 200 هزار دلار تا 15 میلیون دلار متغیر است. در ادامه برخی مزایای ویزای سرمایه گذاری 188 استرالیا را ذکر می‌کنیم. این ویزا متقاضیان بسیاری را دارد.

وکیل مهاجرت

  1. شرایط اخذ ویزای با توجه به سوابق کسب و کار و سوابق مالی

  2. امکاناتی نظیر رفت و آمد بدون محدودیت، امکان تحصیل و اشتغال و امکان افتتاح حساب بانکی برای افراد

  3. عدم نیاز به نمره آزمون زبان

  4. امکان اقات به مدت 4 تا 6 سال

  5. مبلغ پایین سرمایه به نسبت روش‌های دیگر و بسیاری کشورهای دیگر

  6. در زمان سرمایه‌گذاری نیاز به حضور فرد در استرالیا نیست

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز