بیش از۳۰۰نفر از صاحبان واحدهای تجاری منطقه آزاد چابهار اجاره ماهیانه خود را معاف کردند

۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۹:۳۵:۴۱
کد خبر: ۹۷۹۸۹۷
بیش از۳۰۰نفر از صاحبان واحدهای تجاری منطقه آزاد چابهار اجاره ماهیانه  خود را معاف کردند
رئیس اتاق بازرگانی و صنایع منطقه آزاد چابهار گفت: تاکنون بیش از ۳۰۰نفر از صاحبان واحدهای مراکز تجاری منطقه آزاد چابهار اجاره ماهیانه مستاجرین خود را تازمان تعطیلی عمومی معاف کردند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار، صادق مبرهن با اعلام این مطلب افزود: باتوجه به شیوع کروناویروس درمنطقه و تعطیلی مراکز تجاری و عدم فروش در صنوف مختلف ممکن است این تعداد افزایش یابد.

مبرهن اضافه کرد: هماهنگی با سازمان منطقه آزاد چابهار در تمامی موارد به ویژه اجابت و اجرای درخواست مدیرعامل سازمان مبنی بر تعطیلی مراکز تجاری و خدماتی منطقه و جلوگیری از ایجاد هر گونه تجمع و اجتماع خطرزا از دیگرکارهایی بوده که انجام شده است.

وی اظهارداشت: ارسال نامه و درخواست مکتوب به مدیرعامل سازمان در خصوص ارائه تسهیلات ، تخفیفات و معافیت های مرتبط با ایام تعطیلی از طرف سازمان و موافقت ایشان با بخشی از درخواست‌ها و ابلاغ آن به واحد‌های سازمانی از دیگر اقدامات اتاق بازرگانی است.

مبرهن گفت: مذاکره با بانک رسالت پس از هماهنگی مدیرعامل سازمان با مدیریت آن بانک جهت دریافت تسهیلات با نرخ صفر درصد جهت تامین حقوق اسفند ٩٨ کارکنان موسسات مالکین مراکز تجاری و دریافت تسهیلات در کمتر از ٢ روز توسط ۴ موسسه انجام شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز