معاون وزیر جهاد کشاورزی:

دستور العمل خرید حمایتی مرغ دوباره ابلاغ شد

۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۶:۵۶:۲۴
کد خبر: ۹۸۰۹۰۲
دستور العمل خرید حمایتی مرغ دوباره ابلاغ شد
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: به منظور حمایت و جلوگیری از ضرر و زیان تولیدکنندگان به طور مجدد دستور العمل خرید حمایتی مرغ مازاد به استان‌ها ابلاغ شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «مرتضی رضایی»، معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی، در نامه ای به سازمان های جهاد کشاورزی استان ها اعلام کرد: براساس نامه بیست و هشتم اسفندماه ۹۸ با موضوع آمادگی جهت خرید مرغ مازاد به دلیل شرایط حادث شده در کشور و تماس های مکرر تولیدکنندگان ، تشکل ها و همکاران آن سازمان مبنی بر افت قیمت مرغ در چند روزاخیر، به طور مجدد تاکید شد.

براساس این نامه معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی تنها راه برون رفت از این مشکل ، خرید موثر مرغ مازاد در استان عنوان کرد. 

در این نامه آمده است: شرکت پشتیبانی امور دام کشور آمادگی دارد جهت کاهش ضرر و زیان تولیدکنندگان، مرغ مازاد استان را به هر میزان که لازم باشد با رعایت دستورالعمل های مربوطه و رعایت وزن مرغ سایز ( وزن لاشه کمتر از ۱۸۰۰ گرم) و با قیمت مصوب خریداری و ذخیره کنند. 

بنابراین خواهشمندیم کارگروهی مرکب از معاونت بهبود تولیدات دامی ، مدیرکل دامپزشکی، مدیرکل پشتیبانی دام و تشکل های مربوطه زیر نظر رییس سازمان تشکیل و اقدامات لازم را جهت خرید مرغ مازاد استان به صورت موثر به عمل آورده شود.

وی خواستار گزارش عملکرد استان ها به معاونت امور دام کشور شد.

این دستورالعمل امروز سه شنبه - پنجم فروردین ماه ۹۹ به منظور اجرا به جهاد کشاورزی استان های کشور ابلاغ شد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز